Pagal paruoštą naują tvarką, kuri turėtų įsigalioti nuo rugsėjo 1-osios, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) dėl vartotojų teisių pažeidimų gali įpareigoti interneto tiekėjus blokuoti svetaines, kurios per tris dienas nepašalina pažeidimų. Informacinių technologijų ekspertas Marius ...
Giedrė Nenartavičiūtė
32 straipsnių
Lietuvių pora, praleidusi naktį gatvėje Kaliningrade: išankstinė rezervacija dar nieko nereiškia (505)
Jei keliaudami ar atostogoms naudojate interneto viešbučių rezervavimo sistemas, nebūkite tikri, kad tikrai turėsite, kur praleisti naktį nepažįstamame mieste. Būtent taip nutiko lietuviui ir jo draugei, kurie po košmariškos patirties nusivylė Olandijoje registruotos rezervavimo sistemos milžinės pa...
Keliaujantiesiems svarbu žinoti, kad pavėlavus skrydžiui, jie gali tikėtis nemenkos kompensacijos. Tačiau svarbu ir žinoti, ko imtis, kad būtų galima gauti didžiausią įmanomą kompensaciją be jokių papildomų išlaidų.
Penktadienį minint Europos vartotojų dieną, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sako, kad vartotojų skundų kasmet daugėja. Vis dėlto apie pusę vartotojų prašymų yra išsprendžiama taikiai, o į tarnybą dažniausiai kreipiamasi dėl drabužių, avalynės, smulkių buitinių prekių ir laisvala...
Gavote dovanų internetinėje parduotuvėje pirktą daiktą ir jam prireikia garantinio aptarnavimo? Jo galite ir negauti. Tol, kol nepateiksite teisinio įgaliojimo atstovauti žmogui, kuris sumokėjo už jūsų gautą dovaną.
Metus avėtus ir apdriskusius batus vilnietė ryžosi grąžinti: nustebo, kaip viskas išsirutuliojo (346)
Kelerius metus avalynės parduotuvėje pradirbusi vilnietė Sandra puikiai žino – įsigijus batus, jiems taikoma dvejų metų garantija. Ir visai nesvarbu, perkate odinius batus už 300 eurų, ar medžiaginius – už 20. Šios žinios merginai pravertė į prekybos tašką grąžinant batelius, kuriuos ji avėjo daugia...
Noras įsigyti naują keptuvę, mėgautis komfortu ir skaniu maistu vienam klaipėdiečiui tapo ne tik dideliu nusivylimu, bet ir nervų išbandymu.
Po automobilio remonto vilnietis stojo į karą ir su autoservisu, ir su vartotojų teisių sargais (253)
Atiduodate automobilį remontuoti į servisą, nes sugedo variklis, o jį atsiimate su aibe naujų pažeidimų: nuo perveržtos žarnų apkabos iki į variklį supiltos netinkamos alyvos. Be to, remonto kaina pakyla nuo 200 eurų iki 700 eurų. Vėliau ši suma virsta 1000 eurų, o Valstybinė vartotojų teisių apsaug...
Pirkėjai vis dar mėto pinigus į balą: paprastas būdas, kaip pamokyti nesąžiningus prekybininkus (25)
Kiekvienas vartotojas turi teisę į kokybiškas prekes ir paslaugas – visgi, realybėje tai, ką gauname, ne visada būna kokybiška. Kai kilusio ginčo dėl nekokybiškų prekių ir paslaugų nepavyksta taikiai išspręsti su jų tiekėju, vartotojai gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisės apsaugos tarnybą (VV...
Vis dažniau žmonėms apsiperkant internetu Vartotojų teisių apsaugos tarnyba perspėja – nors dažnai vilioja nemokamas prekės atsiuntimas, būtina nepamiršti patikrinti, kokią siuntą gavote ir ar prekės nėra pažeistos. Anot tarnybos vadovės, ginčo atveju negalėsite įrodyti, kad pažeidimai atsirado tran...
Nusipirko suknelę, du kartus išskalbė rankomis ir turėjo padėti į spintą, nes audinyje atsivėrė dvi skylės. Tačiau nuėjus į parduotuvę, buvo pareikšta, kad moteris pati kalta, mat veikiausi ji pati prisėdo ant suknelės, todėl atsirado skylės.
14 centų – turbūt ne tokie pinigai, dėl kurių eilinis pirkėjas veltųsi į ilgą aiškinimąsi su parduotuvės darbuotojais. Tačiau Ugnei iš Vilniaus tai buvo principo reikalas.
Nors apie Klaipėdoje veikiančią agentūrą „Butų nuoma“ blogi atsiliepimai sklando apie dešimtmetį, žmonės vis dar nepasimoko ir nusvyla. Asmenys, agentūrai sumokėję tam tikrą sumą pinigų, neva gauna sąrašą butą nuomojančių asmenų kontaktų. Tačiau neretai paaiškėja, kad duomenys yra klaidingi arba siū...
Sugedus buitinei technikai dažniausiai šaukiamės specialistų pagalbos. Tačiau nutinka ir taip, kad tenka nusivilti meistrais. Rūpesčiai, nuostoliai ir konfliktai tuomet neišvengiami.
Nemaloni situacija parduotuvėje apnuogino opų klausimą: kodėl lietuviai permoka už senas kolekcijas (342)
Įsivaizduokite situaciją: rudenį mėgstamoje parduotuvėje įsigyjate megztinį ir juo džiaugiatės iki pat šiltojo sezono pradžios. Toje pačioje parduotuvėje apsilankote pavasarį, tikėdamiesi išvysti naujos kolekcijos prekes ir atjauninti savo garderobą. Ir štai, tarp naujos kolekcijos prekių, visu graž...
„Valstiečiai“ siekia palengvinti vartotojų ginčų su prekių pardavėjais ar paslaugų teikėjais sprendimo tvarką. Jie siūlo skundus rašyti ir elektroniniu paštu, o kreiptis per šešis mėnesius, o ne per tris, kaip dabar. Taip pat norima vartotojų teisių sargus įpareigoti dvigubai greičiau išnagrinėti sk...
Europarlamentaro Viktoro Uspaskicho šeimos valdomos mėsos perdirbimo įmonės „Krekenavos agrofirma“ reklama galėjo klaidinti pirkėjus, paskelbė vartotojų teisių gynėjai.
Pernai į festivalį „Karklė“ išsiruošusi tūkstantinė minia liko ir be festivalio, ir tuščiomis kišenėmis. Iš pradžių dar žadėję kompensacijas už įsigytus bilietus organizatoriai persigalvojo ir paskelbė, kad nė vienam pinigai nebus grąžinti. Visiems buvo pasiūlyta pasinaudoti bilietais sudalyvaujant ...
Pastaraisiais metais nusiplauti automobilį didmiesčiuose tapo kur kas lengviau ir patogiau. Atidaryta nemažai automobilių plovyklų, nuo pilnai automatizuotų iki rankinių. Nebereikia stovėti eilėse. Tačiau, ką daryti, kai atvykus nusiplauti automobilio, jis apibraižomas? Su tokia problema susidūrė DE...
Servisų meistrai yra ta tema, apie kurią kiekvienas turintis automobilį galėtų diskutuoti valandų valandas. Į DELFI kreipėsi vilnietė, kuri susidūrė su tokiu meistrų aplaidumu, kad kelionė iš serviso namo vos nesibaigė nelaime. Moteris neslepia, kad apie automobilius neturi jokio supratimo ir pasiti...