Birželio 26 d. prestižinėje ceremonijoje Madride Europos marketingo konfederacija (angl. European Marketing Confederation (EMC) apdovanojo geriausius marketingo talentus visoje Europoje. Tarp apdovanotųjų buvo ir Lietuvos atstovė Giedrė Vilkė, kuriai atiteko antrosios vietos titulas, rašoma pranešim...
Giedrė Vilkė
65 straipsnių
Rinkodara yra vienas iš verslų variklių. Vis tik rinkodaros specialistai teigia, kad labai dažnai didžiulės galimybės, tokios kaip elektroninio pašto rinkodara, lieka neišnaudotos. Kaip šią priemonę verslai galėtų panaudoti savo veikloje, ypač – tarptautinėje rinkoje? Apie tai pasakoja įmonės NFQ Em...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Nuo šiandien marketingo vadovai yra kviečiami dalyvauti ir pildyti paraiškas. Metų stipriausias marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio 18 d. vyksianči...
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LIMA DAY LIETUVA’23: Mutacijos“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m., apžvel...
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
Ekonomikos platformizacija šiais laikais vyksta visose srityse – nuo transporto, paslaugų iki žiniasklaidos. „Platformos pirmiausia reiškia algoritmą. Viena vertus, jis, atrodo, leidžia kažkuo daug patogiau naudotis, bet tuo pačiu iškyla ir pavojus patekti į algoritmo spąstus“, – sako Delfi vyr. red...
Išplėstinė realybė – tai technologinė inovacija, kuri sparčiai keičia mūsų suvokimą apie aplinką ir suteikia visiškai naujas galimybes tiek verslo, tiek pramogų srityse. Ši naujovė yra ne tik pažangus žingsnis į ateitį, bet ir gali paveikti mūsų kasdienį santykį su technologijomis. Šį įrankį vis daž...
Arijus Žakas, agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vadovas, sako, kad kelerius metus rinka gyveno krizės, kuri taip ir neįvyko, laukimo nuotaikomis. Tačiau gyvenimas neramiais laikais lėmė, kad galbūt nepavyko pasiektų tokių verslo rezultatų, kokių tikėtasi, ir dabar visi labai nori pasivyti. ...
Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence – AI). Tačiau kaip ši revoliucinė technologija paveik...
Naujausias Estijoje atliktas pirkimo elgsenos tyrimas parodė, kad dviem trečdaliams vartotojų priimant spendimą pirkti lemiamu faktoriumi tampa nuolaidos pasiūlymas (57 proc.) ir mažesnė kaina (38 proc.). Ir tik po to dėmesys skiriamas konkretaus produkto sudėčiai, skoniui ir prekės ženklo patikimum...
Informacijos srautas ir informacinis triukšmas vargina vartotojus, jie pavargo nuo visoms auditorijoms skirtos reklamos ir jos nepastebi. Tuo tarpu dauguma prekių ženklų nededa pastangų išsiskirti ir pasirenka mažiau rizikingas marketingo strategijas. Ar tai tinkamas būdas pasiekti klientus?
Skaitmeninis marketingas itin susijęs su technologine pažanga. O ji per pastaruosius 10 metų padarė didžiulę įtaką mūsų kasdienybei. Verslininkė, nuomonės formuotoja, asmeninio prekės ženklo vystytoja Ieva Mackevičienė sako, kad dabar verslams yra itin paprasta būti arti vartotojų, o turinio kūrėjam...
Pastarieji keleri metai parodė, kad pokyčiai, darantys įtaką vartotojų įpročiams, gali būti itin staigūs ir netikėti. Kaip prie jų greitai prisitaikyti verslui, ypač jei kalbame apie skaitmeninę rinkodarą? Metų CMO (rinkodaros vadovė) Giedrė Vilkė sako, kad turint planą B, į pokytį galima sureaguoti...
Gyvename laikais, kuomet visai nebėra būtinybės eiti iš namų, net jei norisi įsigyti maisto, buities priežiūros priemonių ar didesnių pirkinių, pavyzdžiui, buitinės technikos. Bene viską, ko tik geidžia širdis, galima nusipirkti virtualiose parduotuvėse. Juk internete paprasta rasti galybę mažesnį a...
Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktua...
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Šiemet konferencija vyks spalio 18 dieną. Tikimasi, kad renginyje dalyvaus per 1500 rinkodaros ir komunikacijos specialistų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...
Marketingo vadovas – CMO – yra žmogus dirigentas, kuris stovi už puikaus rinkodaros ansamblio“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. Anot jo, šiemet komisija kandidatus į „Metų CMO“ titulą vertino ne tik pagal asmeninį ir komandos indėlį į marketingo e...
Gegužės 25 d. jau šeštąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’23“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų kasmetinės konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius. Konferenciją v...