Giedrius Juozapavičius
45 straipsnių
Kiekvieno verslo svajonė – turėti lojalius, vėl ir vėl sugrįžtančius, perkančius ir kitiems tave rekomenduojančius klientus. Tam, kad jie nepabėgtų pas konkurentus ir liktų ištikimi prekių ženklui, įprasta praktika – investuoti į įvairias lojalumo programas. Tačiau Jurgita Balčiūnienė, lojalumo prog...
Prasideda pirmąkart Lietuvoje organizuojamas konkursas „Registruotas 2023 metų prekių ženklas“. Jo metu bus renkami geriausi pernai registruoti prekių ženklai – „Lietuvai“, „Europai“ ir „Pasauliui“. Taip pat bus įteiktos specialios nominacijos: „Ryškiausiai paminėtas“, „Lietuviškiausias žodinis“, „G...
Suprasti, ką pirkdami remiate Rusiją – sudėtingas iššūkis: pasigenda didesnės prekybos tinklų atsakomybės (9)
Praėjus dvejiems metams nuo Rusijos plataus masto invazijos į Ukrainą ir tebesitęsiant viešiems apgailestavimams, kad agresorės sankcijos neveikia, kaip tikėtasi, niekaip neišsprendžiama lieka ir tai, kad tiesiog apsipirkdami parduotuvėse žmonės kartais remia Rusiją, net ne visada tai suvokdami. Rin...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Nuo šiandien marketingo vadovai yra kviečiami dalyvauti ir pildyti paraiškas. Metų stipriausias marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio 18 d. vyksianči...
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio šeimos valdomą „Vičiūnų grupę“ Ukraina ketvirtadienį įtraukė į karo rėmėjų sąrašą. Su šia žinia vėl ėmė skambėti raginimai Lietuvoje veikiantiems prekybininkams išimti įmonės produkciją iš prekybos lentynų. Visgi šie situaciją komentuoja aptakiai ir teigia, kad remia...
Telekomunikacijų kompanija „Telia“ šių metų kalėdiniu laikotarpiu ne vieną sugraudino reklama, kurioje pasakoja, kaip šventes sutinka žmonės, turintys regėjimo negalią. Kiek anksčiau buvo paleistos reklamos, kuriose atkreipiamas dėmesys į disleksijos problemą. Tačiau bendrovės atstovės, rinkodaros i...
Šių metų spalio 4 d., „Compensa“ koncertų salėje rinkodaros mokymų platforma „Venudu“ antrąjį kartą surengė „Social Media Managers’ Day“ konferenciją. Joje – viskas, ką privalo žinoti kiekvienas su skaitmeniniu marketingu ir socialiniais tinklais dirbantis specialistas. Pranešimus skaitė didžiausių ...
Gyvename laikais, kuomet visai nebėra būtinybės eiti iš namų, net jei norisi įsigyti maisto, buities priežiūros priemonių ar didesnių pirkinių, pavyzdžiui, buitinės technikos. Bene viską, ko tik geidžia širdis, galima nusipirkti virtualiose parduotuvėse. Juk internete paprasta rasti galybę mažesnį a...
Prekybos tinklo klientė pavargo aiškintis, kodėl kaina lentynoje neatitinka išmuštos kasoje: kas čia per veiksmai? (39)
Atidi prekybos tinko lankytoja kone kiekvieno apsipirkimo metu į savitarnos kasą kviečia darbuotoją, nes pasigenda žadėtų nuolaidų – kaina, nurodyta lentynoje, neatitinka išmuštos kasoje. Vilnietė prisipažįsta esanti pasimetusi, nes pastaruoju metu iš esmės nebesupranta taikomos kainodaros. „Kas tai...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...
Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) pastangomis Lietuvoje jau pradėjo veikti tarptautiniu lygiu pripažįstama sistema, kurioje savo srities ekspertai gali gauti sertifikuoto marketingo profesionalo (SMP) pažymėjimą. Kaip ir gydytojai, teisininkai ar daugelio kitų profesijų atstovai, jie turės doku...
Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma praneš...
Jeigu vis dar galvojate, kad norėdami turėti naujausius rūbus, telefoną ar automobilį, privalote juos įsigyti – klystate. Šiuolaikiniai vartotojai atranda daiktų prenumeratos paslaugą, kuri atkeliauja ir į Lietuvą. Kaip toks modelis veikia, kodėl jis populiarėja ir kokius kultūrinius bei amžiaus ypa...
Skaudžių pasaulio įvykių akivaizdoje, įmonėms atsiveria galimybė auditorijai parodyti savo vertybinį pagrindą. O nuolat besikeičiančios visuomenės normos skatina tas vertybes ne tik turėti, tačiau ir garsiai apie jas kalbėti bei tokiu būdu kovoti su stigmomis. Visgi, marketingo specialistai pastebi,...
Nors apie dirbtinį intelektą ir jo galimybes kalbama jau seniai, pastaraisiais metais jis, regis, padarė svarbų šuolį – atrodo, visi, dirbantys kūrybinį darbą, bandė patikrinti, ką iš tiesų su juo jau galima nuveikti. Rinkodaros konsultantas Giedrius Juozapavičius laidoje „Marketingas 360“ apie tai ...
Kokie praėję metai buvo rinkodaros vadovams? Kokie įvykiai ir kampanijos buvo ryškiausi, ir kaip verslams ir kitoms organizacijoms sekėsi susidoroti tiek su įprastais, tiek užklupusiais globaliais iššūkiais? Ko reikėtų tikėtis ir kam ruoštis rinkodaros vadovams ir kitiems, dirbantiems šioje srityje,...
Ar gali būti, kad kalėdinės reklamos, ilgą laiką buvusios svarbia prekės ženklų įvaizdžio dalimi ir neoficialiomis reklamos kūrėjų išradingumo varžybomis, netrukus visai dings iš eterio? Reklamos ekspertas, „Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta mano, kad šis žanras – jau išsisėmė, ką iliust...
Europos marketingo konfederacija (EMC), kurios nares – didžiosios šios srities asociacijos visame senąjame žemyne, o kartu ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), kviečia marketingo lyderius ir vadovus dalyvauti „Marketing Agenda 2023“ apklausoje. Šis tyrimas padės išsiaiškinti svarbiausias kitų m...
Savo kailiu patikrino, kaip veikia lietuviškas „Juodasis penktadienis“: tai yra parodija ir pasipinigavimas (10)
Nepatikėtum, kad taip nesisekti gali vienam žmogui. Vilnietė Julija, ne tik atsidėjusi pinigų, bet ir susidariusi pageidaujamų pirkinių sąrašą, „Juodojo penktadienio“ laukė ryžtingai. Tačiau išpardavimų startas tapo ne pasitenkinimą teikiančiu apsipirkimo maratonu, o kliūčių ruožu. Penktadienis iš t...