Gintaras Šeputis

17 straipsnių

Reklamos festivalis „Adrenalinas" daugelį metų kūrybininkams ir visai reklamos industrijai asocijavosi su geriausių darbų apdovanojimų ceremonija – dideliu šou, kurio metu paskelbiami ir apdovanojami geriausi reklamos darbai, išrenkamos geriausios metų agentūros – ir, be abejo, su dideliu vakarėliu,...

Rasa Balčiūnienė

Rinkodaros ir komunikacijos specialistai gerai žino, kad vaizdiniai padeda atkreipti žmogaus dėmesį, supaprastinti sudėtingą informaciją, sustiprinti norimą žinutę ir t.t. Tačiau jie pastebi, kad žmonės, gyvenantys informacijos pertekliaus pasaulyje, išmoksta ignoruoti juos supančias vizualias žinut...

Rugpjūčio 3 d. Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“. Tryliktąjį kartą vyksiantis festivalis šiemet atneša daug naujovių – ne tik pokyčius nominacijose ir vertinimo komisijoje, bet ir pirmą kartą vyksia...

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, Robertas Narmontas DELFI TV

Kokių savybių reikia norintiems tapti kūrybiniais darbuotojais ir kiek valandų jiems tenka dirbti? Apie šios profesijos subtilybes – DELFI interviu su Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovu Gintaru Šepučiu.

Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) ėmėsi iniciatyvos sukurti ženklą, kuris reprezentuos Lietuvos sportą visame pasaulyje. „LTeam“ – nuo šiol taip bus galima vadinti visų sporto šakų rinktines, atstovausiančias Lietuvai įvairiuose čempionatuose ir olimpinėse žaidynėse. Pasak „LTeam“ kūrėjų,...

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė

Auksine Lietuvos mergaite vadinama plaukikė Rūta Meilutytė įkandama ne visiems. Technikos parduotuvių tinklas „Technorama“, rengęs akciją pirkėjams, jei bet kuri Lietuvos plaukikė pagerins pasaulio rekordus, nesugebėjo susitarti dėl sumos, kurią reikėtų sumokėti norint panaudoti garsiosios plaukikės...

Marijus Širvinskas, LRT televizijos laida „Pinigų karta“

Dar prieš suvokdami savo identitetą ar išmokdami skaičiuoti pinigus vaikai yra skatinami sieti savo statusą ir savivertę su daiktais. Tokį santykį su pasauliu jiems skiepija ne mokykla, ne knygos, o Jos Didenybė Reklama.