Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdyba patvirtino naują vadovę, kuria tapo Edita Raguckienė. Ji pakeis ilgametį KOMAA vadovą Gintarą Šeputį.
Gintaras Šeputis
17 straipsnių
Reklamos festivalis „Adrenalinas“, pernai išbandęs trumpųjų pranešimų formatą ir sulaukęs daug teigiamų dalyvių atsiliepimų, tęsia šią tradiciją ir vėl ruošiasi pakviesti visus į „8 minučių zoną“.
Reklamos festivalis „Adrenalinas" daugelį metų kūrybininkams ir visai reklamos industrijai asocijavosi su geriausių darbų apdovanojimų ceremonija – dideliu šou, kurio metu paskelbiami ir apdovanojami geriausi reklamos darbai, išrenkamos geriausios metų agentūros – ir, be abejo, su dideliu vakarėliu,...
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas", kuri truks iki gegužės 19 dienos. Penkioliktasis „ADrenalinas" ir šiais metais pateikia ne vieną naujieną.
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) dalinasi žiniomis apie atsinaujinimą: perrinktą naują valdybą, atnaujintą interneto svetainę ir jau paskelbtą kasmetinių reklamos apdovanojimų „Adrenalinas“ datą.
Rinkodaros ir komunikacijos specialistai gerai žino, kad vaizdiniai padeda atkreipti žmogaus dėmesį, supaprastinti sudėtingą informaciją, sustiprinti norimą žinutę ir t.t. Tačiau jie pastebi, kad žmonės, gyvenantys informacijos pertekliaus pasaulyje, išmoksta ignoruoti juos supančias vizualias žinut...
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas", kuri truks iki gegužės 27 dienos. Keturioliktąjį kartą vyksiantis festivalis šiemet atsineša daug naujovių.
Anglišką Lietuvos vardą „Lithuania“ siūloma keisti į trumpesnį ir lengviau ištariamą „Lituania“.
Rugpjūčio 3 d. Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“. Tryliktąjį kartą vyksiantis festivalis šiemet atneša daug naujovių – ne tik pokyčius nominacijose ir vertinimo komisijoje, bet ir pirmą kartą vyksia...
Kūrybiniams darbuotojams negalioja įprastas darbo laikas ar aštuonių valandų darbo diena.
Kokių savybių reikia norintiems tapti kūrybiniais darbuotojais ir kiek valandų jiems tenka dirbti? Apie šios profesijos subtilybes – DELFI interviu su Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovu Gintaru Šepučiu.
Nors iki Kalėdų dar liko daugiau nei mėnuo, prekybininkai nesnaudžia ir jausmingomis bei netikėtomis reklamomis jau stengiasi išsiskirti iš konkurentų ir taip pavergti pirkėjo širdį (arba piniginę).
Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) ėmėsi iniciatyvos sukurti ženklą, kuris reprezentuos Lietuvos sportą visame pasaulyje. „LTeam“ – nuo šiol taip bus galima vadinti visų sporto šakų rinktines, atstovausiančias Lietuvai įvairiuose čempionatuose ir olimpinėse žaidynėse. Pasak „LTeam“ kūrėjų,...
Auksine Lietuvos mergaite vadinama plaukikė Rūta Meilutytė įkandama ne visiems. Technikos parduotuvių tinklas „Technorama“, rengęs akciją pirkėjams, jei bet kuri Lietuvos plaukikė pagerins pasaulio rekordus, nesugebėjo susitarti dėl sumos, kurią reikėtų sumokėti norint panaudoti garsiosios plaukikės...
Gegužės 31 d. vyksiančio vienintelio lietuviškos reklamos festivalio „ADrenalinas“ komisijos teismui pateiktas rekordinis darbų skaičius.
Nuo pirmadienio pradėta darbų į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“ registracija. Šiemet festivalis prasiplėtė naujomis apdovanojimų kategorijomis, skirtomis žiniasklaidos planavimui, gamybai ir savireklamai. Tikimasi sulaukti daugiau nei 200 naujausių reklamos darbų.
Dar prieš suvokdami savo identitetą ar išmokdami skaičiuoti pinigus vaikai yra skatinami sieti savo statusą ir savivertę su daiktais. Tokį santykį su pasauliu jiems skiepija ne mokykla, ne knygos, o Jos Didenybė Reklama.