Ar marketingo strategijai įgyvendinti esate gavę tokį biudžetą, kokio prašėte? „Visada prašome daugiau, žinodami, kad neduos, kiek prašome. Ir žinote, kodėl negauname? O kodėl mes iš viso prašome?! Kodėl turime prašyti biudžeto? Todėl, kad didžioji jo dalis sukasi yra apie tai, kaip įgyvendinti plan...
Havas
4 straipsnių
Lietuvos vartotojai pastaruoju laikotarpiu prisitaikė prie nuolatinės nesvarumo būsenos, rodo „Havas Group“ ir „Norstat LT“ atliktas gyventojų elgsenos tyrimas. Gyventojai ir toliau pagrindinę grėsmę savo finansiniam stabilumui įžvelgia infliacijoje, tačiau tyrime atsispindi ir kelios lengvu optimiz...
„Havas Group“ ir „Norstat LT“ atliktas gyventojų elgsenos tyrimas atskleidė, kad lietuvių nerimas dėl finansinės padėties mažėja. Didžiausia grėsme finansiniam stabilumui lietuviai įvardina infliaciją, todėl keičia savo apsipirkimo elgesį – auga sąmoningumas, mažėja inertiškas pirkimas ir lojalumas ...
Lietuvoje reklamai išleidžiama kur kas mažiau nei kitose Europos šalyse. Tuo metu ekspertai kaip vieną didžiausių reklamos užsakovų ydų įvardija reklamos laikymą išlaidomis, o ne investicija.