Heineken

27 straipsnių

REUTERS

Karantino metu jie užkariavo daugybės žmonių širdis visame pasaulyje ir spindėjo socialiniuose tinkluose, o dabar grupė muzikantų, kurie palaikė žmonių dvasią dovanodami savo pasirodymus ant Italijos miestų stogų, sulaukė apdovanojimo – turėjo galimybę pasirodyti viename iš pramoginių sporto epizodų...

1 июля британский видеоблогер Тео Огден выложил на свой ютьюб-канал ролик"EXPECTATIONS VS REALITY IN RUSSIA. The Truth About the World Cup 2018" ("Ожидания и реальность в России. Правда о чемпионате мира — 2018").

Viena iš dažniausiai minimų ateities rinkodaros tendencijų – rinkodaros veiksmų pritaikymas pagal vartotojo buvimo vietą. Nors pirmi žingsniai šioje srityje daromi jau dabar, daugelis rinkodarininkų mano, kad kol kas bandymai pasinaudoti tokiomis galimybėmis yra pernelyg sudėtingi ir per brangiai ka...

Nealkoholinio alaus reklamos dažnai kritikuojamos dėl to, kad esą jomis iš tiesų tik populiarinamas prekės ženklas, o ne konkretus gėrimas. Tačiau pirmajai nealkoholinio alaus „Heineken 0.0“ kampanijai to neprikiši: jose ne tik pristatomas šis alus, bet ir parodoma, kad bealkoholinis alus dažnai gal...

Kas atsitiktų, jei vieną užduotį kartu turėtų atlikti visiškai priešingų pažiūrų žmonės? Pasaulyje, kuriame vis didesnį susirūpinimą kelia garsėjančios radikalios nuotaikos, „Heineken“ savo reklama-socialiniu eksperimentu parodo, kad pažinus vieną kitą iš arčiau nuomonės gali kardinaliai pasikeisti.

Nyderlandų alaus gamintojas „Heineken“ trečiadienį pranešė apie padidėjusį pelną 2016-aisiais bei optimistines prognozes šiems metams, tačiau tuo pat metu baiminasi nestabilių ekonominių sąlygų bei nepalankių valiutų svyravimų, rašo „Financial Times“.