Praėjus dvejiems metams po to, kai Elonas Muskas privertė apdovanojimų ceremonijos publiką garsiai aiktelėti netikėtai pareiškęs, kad „Tesla Inc.“ statys gamyklą Berlyno prieigose, projektas artėja prie pabaigos, o ažiotažas dar niekada nebuvo toks akivaizdus.
Henry Fordas
13 straipsnių
Henris Fordas (angl. Henry Ford) (1863 m. liepos 30 d. – 1947 m. balandžio 7 d.) – JAV pramonininkas, inžinierius konstruktorius, automobilių gamyklos savininkas. Jo įkurta Ford Motor Company gyvuoja iki šiol.
Kreivys apie į energetiką ateinančius 10 mlrd. eurų: parama galės pasinaudoti kas trečias namų ūkis (468)
Energetikoje šiuo metu vyksta žalioji revoliucija, o į jos infrastruktūrą Lietuvoje per artimiausius 10 metų gali būti investuota apie 10 mlrd. eurų valstybės ir privačių lėšų, sako energetikos ministras Dainius Kreivys.
JAV automobilių gamintoja „Ford“ vėl didina investicijas į ekologiškus automobilius ir tikisi, kad iki 2030 metų 40 proc. jos pasiūlos sudarys visiškai elektra varomi automobiliai, trečiadienį paskelbė bendrovė.
Statistika rodo, kad juodas avis baltose lankose sunkiai gano kas dešimtas. Vis dėlto skaitymo ir rašymo sunkumai, išryškėjantys jau ankstyvame mokykliniame amžiuje, vėliau daugeliui nesutrukdo sėkmingai įsitvirtinti – tereikia išmokti su tuo gyventi.
Daugelis žmonių šiais laikais dirba po 8 valandas per dieną, 40 valandų per savaitę. Dar 19 amžiaus pabaigoje daugelis gamyklų darbuotojų dirbdavo po 100 valandų per savaitę. 1926 metais „Ford“ tapo pirmąja didele kompanija, įvedusia 8 valandų darbo dieną. Henry Fordas suvokė, kad darbuotojai dėl to...
Pakeliui į laisvalaikio visuomenę nutiko keistas dalykas. Kadaise buvo plačiai tikima, kad turtingose šalyse XX a. pirmoje pusėje įvykęs standartinės darbo savaitės sutrumpėjimas nuo 60 iki 40 valandų tęsis ir toliau. Kaip žinia, tai neįvyko. Oficiali darbo savaitė per kelis dešimtmečius smarkiai ne...
Istoriją nuo 1910-ųjų skaičiuojantis automobilių gamintojas gerai žinomas kiekviename pasaulio kampelyje. Įmonės logotipas siejamas su automobilių sportu, o šiandien kuriami modeliai išlaiko tradicijas – kiekvienas „Alfa Romeo“ yra ne tik praktiškas kasdieninis automobilis, bet ir itin greitas lenkt...
Ištisą šimtmetį pramoninės civilizacijos ašis buvo automobilis. Dabar darosi vis labiau panašu, kad automobilių garbinimo, t. y. manymo, kad automobilį pridera turėti kiekvienam ir kad gyvenimas be savų ratų nėra visavertis, era artėja prie pabaigos, straipsnį „The Guardian“ pradeda apžvalgininkas J...
Pažanga dirbtinio intelekto srityje reiškia, kad artėja antra pokyčių banga ir kad dabar pavojus kils gerai apmokamų paslaugų sektoriuje, teigia „The Guardian“ ekonomikos redaktorius Larry Elliottas.
Puodelis arbatos išsprendžia visas problemas – bent jau taip mano milijardierius Richardas Bransonas. Visai neseniai 5 mlrd. dolerių (4,38 mlrd. Eur) turtą valdantis „Virgin Group“ savininkas prisipažino, kad per dieną vieną po kito gali išgerti net iki 20 puodelių arbatos, skelbia „The Telegraph“.
XX a. pradžioje Henry Fordas, sukūręs automobilio modelį „T“, kaip papildomą įrangą pirmą kartą pasiūlė priekinį automobilio stiklą. Jis pirmiesiems automobiliams suteikė prabangos, bet pagrindinė stiklo funkcija buvo apsaugoti vairuotoją nuo vėjo.
Lankydamiesi šalyje, kurioje eismas vyksta ne ta kelio puse, kuria esame įpratę, viduje pajuntame sąmyšį. Mums tai atrodo nesuprantama ar net nenormalu. Jalopnik.com pamėgino išsiaiškinti priežastis, kodėl eismo pusės skirtingose šalyse skiriasi.
Henry Fordas buvo nepaprastas žmogus daugeliu atžvilgiu, automobilių gamintojos “Ford Motor Company” įkūrėjas. Jis taip pat garsus dėl surinkimo linijos sukūrimo. 1908-ųjų metų spalį Fordas pristatė “Model T” automobilio modelį ir revoliucionizavo transporto bei JAV industrijas.