„TikTok“ vaizdo įrašuose galima išgirsti gana daug blogų atsiliepimų apie drabužių parduotuves. Vartotojai dažniausiai skundžiasi, kad drabužiai būna ištepti, nutampyti ir suplyšę, o nusipirkti tobulus baltus marškinėlius yra beveik neįmanoma misija. Ypač per išpardavimus. Kas dėl to kaltas ir ką da...
H&M
62 straipsnių
„H&M“ pristato naują kapsulinę kolekciją „H&M Studio mini pre-fall“, kurią sudaro penki įvaizdžiai, puikiai tinkantys sugrįžimui į miesto ritmą po vasaros atostogų. Kapsulę sudarantys aprangos objektai, pagaminti iš lino, medvilnės, denimo bei odos, pabrėžia dinamišką utilitarinį stilių.
„H&M“ pristato mini „Studio“ kolekcijos kapsulę, kurią sudaro vasaros sezonui skirti aprangos akcentai, pagaminti naudojant tvariai gaminamą medvilnę. Visi kapsulės dizaino objektai – dvi ilgos suknelės, du kaftanai ir marškinėlių bei sijono komplektas – pagaminti iš „Regenerative Organic Certified®...
Artėjančiai vasarai skirtoje kolekcijoje „H&M“ pagrindinį dėmesį skyrė išskirtinėms drabužių konstrukcijoms bei ryškiems raštams, įkvėptiems turtingos Brazilijos kultūros. Grafinės detalės, kaftanai bei vasariškos suknelės atspindi kontrastingą kolekcijos spalvų paletę, kurią sudaro rafinuotos juodo...
Naujausioje dizainerio koncepto kolekcijoje „H&M“ suvienijo jėgas su „Rokh“. Korėjietišką dizaino kryptį pristatantis ženklas, vadovaujamas dizainerio Rok Hwang, mados industrijos dėmesį patraukė dėl eksperimentinių drabužių konstrukcijų bei modernios elegancijos kodų.
Ar dėvėti drabužiai netolimoje ateityje aplenks greitąją madą? Ar gali būti taip, kad spintoje nebeturėsime naujų drabužių, nes jų vietą pakeis dėvėti? Europos aplinkos agentūros duomenimis, kasmet europiečiai naudoja beveik 26 kilogramus tekstilės gaminių ir išmeta apie 11 kilogramų jų. Perdėtas te...
Ruošia naują ES direktyvą, kuri palies visus: drabužiai bus kokybiškesni, turės savo skaitmeninį pasą ir kitokią kainą (10)
Medvilniniams marškinėliams pagaminti sunaudojama apie 2700 litrų vandens – tai kiekis, kurį vienas žmogus suvartoja per kiek daugiau nei dvejus metus. Gali nutikti ir taip, kad šie marškinėliai bus panaudoti vos vieną kartą, o blogiausia – nepanaudoti niekada. Kas sekundę išmetamas į sąvartyną arba...
„H&M“ pristato naujausią „Innovation Stories“ koncepto kolekciją, nagrinėjančią nykstančią ribą tarp virtualios ir fizinės realybės. „H&M Innovation Metaverse Design Story“ aukštosios mados meistrystę jungia su virtualių drabužių fantazija.
Dizaineris Aleksandras Pogrebnojus: apie skyrybas su Monika Račiūnaite, audringą gyvenimą ir reikšmingiausią gyvenimo momentą (2)
Aleksandras Pogrebnojus laidoje „Nepatogūs klausimai“ atvirai papasakojo apie dizainerio darbo kasdienybę, o sulaukęs klausimų, kiek uždirba neslėpė, jog pragyventi iš tokios profesijos Lietuvoje įmanoma. Žinomas vyras taip pat prisiminė skandalą, kuris kilo po to, kai jo buvusi žmona Monika Račiūna...
Greitosios mados milžinė „Hennes & Mauritz“ („H&M“) ir vėl sulaukė kritikos dėl „žaliojo smegenų plovimo“. Praeitą pavasarį prekės ženklas pristatė kolekciją „Conscious“, kuri buvo reklamuojama kaip tvari ir daranti mažesnį poveikį aplinkai. Tačiau Norvegijos vartotojų teisių apsaugos tarnyba praneš...
„H&M“ pristato žiedinės mados istoriją pasakojančią kolekciją, pagamintą iš perdirbtų ir tvariais būdais išgautų medžiagų. Inovatyvius audinius ir uždaro mados rato vertybes aktualizuojanti „Circular Design Story“ kolekcija akcentuoja mados funkcionalumą, laikui nepavaldaus dizaino svarbą bei šventi...
Įspūdžio dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ rinkai pateikia dar vieną naujieną – tarptautinės drabužių prekybos bendrovės „H&M“ („Hennes & Mauritz“) dovanų čekį. Anot įmonių atstovų, šis neeilinis bendradarbiavimas naudingas abiem pusėms, ypač pristatant rinkai produktą dar prieš Kalėdas.
„H&M“ pristato „Co-Exist Story“ kolekciją, sukurtą bendradarbiaujant su gyvūnų teisėmis besirūpinančia organizacija „People for the Ethical Treatment of Animals“ (PETA). Kolekcijoje galima rasti moterims, vyrams ir vaikams skirtas aprangos detales, atspindinčias novatoriškas alternatyvas gyvūninės k...
Amžius ne riba: „H&M“ ir šimtametė mados ikona Iris Apfel kuria bendrą kolekciją: įspūdingi drabužiai jau netrukus (21)
„H&M“ džiaugiasi galėdami pranešti apie bendradarbiavimą su tikra pasauline mados ikona Iris Apfel, šiemet švenčiančia savo 100-ąjį gimtadienį. „Iris Apfel x H&M“ kolekcija, pasirodysianti 2022 m. pradžioje, atspindės jos unikalų, įkvepiantį stilių.
Šį sezoną riboto leidimo „H&M Studio“ kolekcija alsuoja stipriu charakteriu, drąsa ir karališka dvasia. Kolekcija sukurta tam, kad įgalintų moteris ir suteiktų įkvėpimo būti savimi – joje tobulai susipina vyriškos mados įkvėpti kostiumai, glamūriniai, kristalais dekoruoti aksesuarai ir ryškūs gatvės...
Išskirtinė „H&M Home“ interjero detalių kolekcija sukurta bendradarbiaujant su legendine dizainere (1)
„H&M HOME“ pristato išskirtinę interjero detalių kolekciją ir kviečia į savo namus įsileisti legendinės belgų dizainerės Diane von Furstenberg įkvėptą pasaulį. Kolekcijoje bus galima rasti vilnonius pledus, pagalvėlių užvalkalus, dėžutes, padėklus, žvakes, espreso puodelius, lėkštes, vazas, vazonus,...
„H&M“ pristato bendrą kolekciją su „Good News“ – britų avalynės prekės ženklu, kuris kuria žaismingus, retro stiliaus įkvėptus laisvalaikio batelius ir pasižymi tvirtu įsipareigojimu tvarumui. Tai pirma „H&M“ avalynės kolekcija, kurioje naudojamos tokios novatoriškos medžiagos kaip „Bananatex®“ – ba...
„H&M“ pristato visiškai naują kolekcijų koncepciją, pavadinimu „Innovation Stories“. Įvairios šios koncepcijos kolekcijos pasirodys 2021-aisis metais. Kiekviena iš šių kolekcijų bus ypatinga tuo, kad pristatys novatoriškus tvarios mados kūrimo procesus.
Nors šiais metais dėl saugumo ir socialinės distancijos reikalavimų nebuvo įmanoma surengti kasmetinio, įspūdingo mados šou, „H&M“ ir Simone Rocha užsibrėžė tikslą sukurti menišką, novatorišką ir interaktyvų būdą pristatyti naują bendrą kolekciją. Taip gimė unikalaus skaitmeninio pristatymo idėja, k...
Vieno didžiausių Europos drabužių prekybos tinklų paslaptis – įdarbino kaimo bobutes siūti madingų kopijų (20)
Dar iki tol, kol pirmoji „H&M“ parduotuvė Vilniuje atvėrė duris, lietuviai jau puikiai žinojo šį prekės ženklą, negana to, buvo jį net pamėgę. Kokybiški ir madingi drabužiai už prieinamą kainą – kas gali atsispirti tokiai kombinacijai? Ir tai patrauklu ne tik mums, nukamuotiems krizių bei nepatenkin...