Vis dažniau kalbant apie tai, kad Seimas turėtų leisti iš viešųjų pirkimų šalinti Lietuvos ir užsienio tiekėjus, kurie yra įtraukti į Rusijos karo rėmėjų sąrašą ar yra su jais susijęs, į paviršių iškyla įmonių reputacijos klausimas. Viešojoje erdvėje neretai pasigirsta informacija ir apie ne laiku, ...
įmonės reputacija
10 straipsnių
Interesų konfliktas nėra naujas terminas verslo pasaulyje, tačiau jo reikšmė pastaruoju metu stipriai išaugo dėl standartu tapusios griežtesnės verslo etikos praktikos bei priežiūros institucijų reikalavimų.
Darbo rinkoje pasirinkimo teisę šiandien turi darbuotojai. Jie renkasi darbdavius, kurie uždirba didžiausius pelnus ir siūlo didžiausius atlyginimus ar patogiausias darbo vietas. Pastaruoju metu vis didesnę svarbą įgyja ir naujas pasirinkimo kriterijus – darbdavio tvarumas bei socialinė atsakomybė.
Strategija ir vertybės – pamatas, kurį išliejus tvirtai, įmonės ar organizacijos sienos turėtų būti stiprios ir nepajudinamos. Visgi, ką daryti, jei pasirinkta strategija ima neveikti, reputacija ir kliento pasitikėjimas sukliba, o vertybiniame lygyje darbuotojas ir vadovas staiga nebesusikalba? Kad...
Paaiškino, kaip per darbo pokalbį su jumis elgtis negali: deja, Lietuvoje elgiasi – ir labai dažnai (3)
Dažna įmonė darbuotojų atranką patiki atrankų specialistui arba šia veikla užsiimančiai agentūrai. Kokį įspūdį jis paliks kandidatui, tokią nuomonę tas susidarys apie įmonę. Nors, atrodo, visi tai supranta, dažnai atrankų specialisto elgesys nulemia tai, kad toje kompanijoje ne tik patys dirbti nebe...
Priežastis, dėl kurios darbuotojai sutiktų dirbti ir už mažesnę algą: dauguma darbdavių Lietuvoje apie tai net nepagalvotų (6)
Konkurencija visais laikais skatino įmones kurti kuo geresnę reputaciją. Tiesa, daugiausia dėl klientų ir nuo jų priklausančio pelno. Šiandien darbdaviai suprato, kad tai yra viena galingiausių priemonių, galinčių pritraukti ir talentingiausius darbuotojus.
Atsakingas požiūris. Tapinas apie antrąją COVID-19 bangą: jei valdžia nepasimokė, tai bus kriminalinis dalykas (57)
Šiandien kalbėsime apie tai, koks verslas žmonių akyse po COVID-19 krizės kelia daugiausia pasitikėjimo. Pastaraisiais metais vis prastėjęs visuomenės, nuomonės formuotojų ir sprendimų priėmėjų požiūris į šalies įmonių reputaciją šiemet pašoko aukštyn. Penktus metus iš eilės atliekamas Lietuvos vers...
Ar gali būti, kad didelei, žinomai ir pelningai kompanijai kiltų sunkumų pasisamdyti aukščiausio lygio specialistus ir vadovus? Atrodytų, neturėtų, tačiau gali – ir nebūtinai todėl, kad joje darbuotojams nepasiūlomos patrauklios darbo sąlygos ar jiems keliami tikslai yra nepakankamai motyvuojantys.
Tinkama Žmogiškųjų išteklių vadyba – geros reputacijos garantas. Į reputaciją verta investuoti. Geras vardas tai ne „geidžiamas įvaizdis“, kuris kaip muilo burbulas gali greitai susprogti, nes dažniausiai kuriamas kaip „išorinis apvalkalas“ – forma, o ne turinys.
Darbo rinkoje mažėjant įvairių sričių specialistų skaičiui, įmonėms tampa vis sudėtingiau rasti ir privilioti talentingų profesionalų, tačiau konkurencinėje kovoje kur kas lengviau sekasi geriausiais darbdaviais vadinamoms organizacijoms.