Šiemet pandemija kaip reikiant koregavo lietuvių išlaidas. Nors jos iš paslaugų sektoriaus buvo labiau nukreiptos į prekių, o prekyba sparčiai kėlėsi į internetą, tarptautinės rinkų tyrimo bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, 2020-uosius lietuviai turėtų pabaigti šiemet išleidę 436 mln....
Indrė Čėsnienė
9 straipsnių
Nors koronavirusas vis dar yra tarp mūsų, kai kuriuos iššūkius mums jau pavyko nugalėti – ir net sėkmingai, specialioje laidoje Delfi diena iš LOGIN pastebi „Euromonitor international“ ekonomikos ir vartotojų analizės padalinio vadovė Indrė Čėsnienė. Anot jos, vieni iš didžiausių iššūkių, su kuriais...
LOGIN 2020. Indrė Česnienė: The New Normal: What Businesses Will Do to Avoid Disruption in the Future? (1)
1. What will be the key changes in business operations in the post-lockdown world? 2. Work from home and digital office - how will the future of work look like? 3. What will be the key changes in consumer preferences and attitudes and how businesses should respond to changing expectations? 4. Learni...
Šiemet pasaulį apėmusi koronaviruso pandemija keičia veiklos sąlygas verslui, kuris turės prie to prisitaikyti, sako „Euromonitor International“ ekonomikos ir vartotojų analizės padalinio vadovė Indrė Čėsnienė.
Pasaulį apgobusi koronaviruso pandemija verslo sektoriams kirto skirtingai: vieni verslai pateko į komą, kitiems užteko tik išsilaižyti žaizdas ir vėl judėti į priekį. Visgi rinkų tyrimo specialistai sutinka, tai, ką patyrėme paskutiniu metu, spustelėjo gazą besikeičiančio pasaulio kontekste.
Vartotojas po pandemijos: dėmesys multifunkciniams namams ir robotizacija, kuriai nebus gailima pinigų (1)
Šiais metais jau trečią kartą vykusioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO Summit“ „Euromonitor International“ ekonomikos ir vartotojų analizės padalinio vadovė Indrė Čėsnienė per dešimties pagrindinių vartotojų tendencijų prizmę apžvelgė, koks bus vartotojas po pandemijos, ryškiausius akcen...
Vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO Summit“, šiemet vyksianti jau trečiąjį kartą, birželio 3 dieną auditoriją sukvies diskusijoms apie marketingo vadovų darbą neapibrėžtumo metu ir pasiruošimą naujajai realybei.
Tarptautinė strateginių rinkos tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ prognozuoja, kad 2020-aisiais vartojimo išlaidos Lietuvoje iš viso sumažės apie 6 proc. lyginant su 2019-aisiais. Ekspertų teigimu, labiausiai kris išlaidos poilsiui ir kultūrai, tam lietuviai išleis 16 proc. mažiau nei perna...
268 tūkst. arba daugiau nei 20 proc.– tiek darbuotojų, dirbančių tam tikruose sektoriuose Lietuvoje, šiandien yra labiausiai paveikti dėl Lietuvoje įvesto ir iki balandžio 13 dienos pratęsto karantino. Anot tarptautinės strateginių rinkos tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ ekspertų, jei ka...