Pastaraisiais metais influencerių rinkodara išgyvena esminius pokyčius, kurie atskleidžia vartotojų poreikių ir rinkos prioritetų kaitą. Kadaise inovatyvus ir naujas būdas pasiekti tikslinę auditoriją, šiandien tampa ne tik įprasta rinkodaros strategijos dalimi, bet ir veiksniu, kuriam įtaką daro ri...
influenceriai
83 straipsnių
Influencerių marketingas – marketingo forma, kuri remiasi socialinių tinklų įžymybių platinama reklama.
„Asmenukė su mokytoja, memai namų darbuose ir kačiukai kontroliniuose“, – taip mokymosi patirtį su Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakulteto (VU MIF) dėstytoju Vyteniu Šumsku apibūdina jo studentai. Unikalus dėstytojo požiūris pelnė jam Metų jaunimo influencerio titulą – jis sugebė...
Nors daugelis įvairių nuomonės formuotojų darbą ir gyvenimą šiandien prilygintų tobulybei, vis dėlto, dažnas influenceris pasakytų, kad ne viskas yra taip, kaip žmonės regi Instagrame. Štai tinklalaidėje „Tapk geresniu“ verslininkė, nuomonės formuotoja Simona Lipnė prisiminė savo skaudžią asmeninio ...
Atnaujintos Klaipėdos „Akropolio“ „Maximos“ parduotuvės atidarymas tapo pramoga, sutraukusia žmones iš visos Lietuvos susitikimui su jų sekamomis žvaigždėmis jiems stovint už vitrinos ar aptarnaujant kasoje. Per pirmąsias keturias atidarymo dienas šioje parduotuvėje apsilankė daugiau nei 20 tūkst. ...
Praėjusią savaitę „Google“ pristatė naujausią „Pixel“ įrenginių liniją, įskaitant „Pixel 9“, „Pixel 9 Pro“, „9 Pro XL“ ir „ 9 Pro Fold“. Visuose telefonuose patobulinta aparatinė įranga, pakeista išvaizda ir įdiegtas dirbtinis intelektas.
Turkijoje tragiškai žuvo influencerė, „gražiausia rusų motociklininkė“ MotoTanya: sekė milijonai (25)
Rusijos motociklininkė ir tinklaraštininkė Tatjana Ozolina, geriau žinoma kaip „Mototanya“, žuvo per avariją Turkijoje. Tai paskelbė „Telegram“ kanalas „Shot“.
Ištaigingoje ceremonijoje aukso žiedus sukeitė tinklaraštininkai Aggie Lal (37 m.) ir Jacobas Riglinas (29 m.). Į jųdviejų vestuves prašmatnioje Balbiano viloje prie Komo ežero buvo pakviesti net 85 svečiai.
Vieni skaudžiai krito, kiti džiaugėsi keliskart išaugusiais pelnais: kiek pernai uždirbo Lietuvos garsenybės? (3)
Praėję metai Lietuvos garsenybėms buvo gana dosnūs – kai kurie skaičiuoja net kelis kartus išaugusius pelnus. „Delfi“ apžvelgia, kiek praėjusiais metais uždirbo žinomiausi šalies žmonės.
Šiuo metu Lietuvoje sparčiai populiarėja ne tik nuomonės formuotojų, bet ir vartotojų kuriamas turinys, dar kitaip žinomas kaip UGC. Dažnai prekių ženklai ir verslai prilygina UGC turinio kūrėjus influenceriams, bet vis dėlto jie nėra vienas ir tas pats. Nors abu yra kūrėjai, tačiau jų turinio speci...
Specializuota influencerių marketingo agentūra „Influenceriai.lt“ sulaukė tarptautinio įvertinimo. Septintus veiklos metus skaičiuojanti agentūra įtraukta į prestižinių „Global Influencer Marketing Awards“ trumpąjį sąrašą „Geriausios butikinės influencerių marketingo agentūros“ kategorijoje, rašoma ...
Šimtai tūkstančių sekėjų socialiniuose tinkluose, bendradarbiavimo sutartys su žymiausiais prekiniais ženklais pasaulyje, milžiniškos pinigų sumos, populiarumas ir pikantiškos nuotraukos, dėl kurių nuomonės formuotojai sulaukia ir nuodėmingų žinučių iš savo sekėjų. Tokia įspūdingai atrodančių influe...
Lietuvoje daugėja šeimų, kurios į turinio kūrimą įtraukia atžalas. Reiškinio tyrinėtojai pasakytų tiesmukiau – užsidirbinėjančių iš vaikų. „Delfi“ žinomų influencerių pasiteiravo, ar šeimose egzistuoja susitarimai, kaip administruojamos pajamos, gautos naudojant vaikų atvaizdą? Ar uždarbis keliauja ...
Skelbiamas naujas Lietuvos „influencerių“ reitingas: reputacija tampa svarbesnė už sekėjų skaičių (7)
Nuomonės formuotojų įtraukimas į rinkodaros kampanijas Lietuvos rinkoje vis dar aktualus daugeliui prekių ženklų, kuriems svarbus ne tik socialinių tinklų įžymybių sekėjų skaičius, bet ir jų reputacija. Tokias išvadas leidžia daryti jau penktą kartą skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ ir ri...
Kaip pasaulis nestovi vietoje, taip ir komunikacija gyvuoja tam tikrais ciklais, kurie nuolat keičiasi, atsiranda naujovių, įvairiausių tendencijų, technologinių pokyčių. Štai, pavyzdžiui, prieš kurį laiką užgimusi influencerių profesija ar pandemijos laikotarpiu išaugęs socialinės medijos populiaru...
Jauni žmonės negaili kritikos internete išpopuliarėjusiam fenomenui: tai yra beprasmybė, dėl kurios rizikuojama sveikata ir gyvybe (1)
„Sportas – sveikata“ – tokiomis mintimis neretai savo laiką leisti prasmingiau ir teisingiau yra skatinamas šių laikų jaunimas. Vis dėlto, šiandien socialiniuose tinkluose sportas tikrai ne visada yra pateikiamas taip, kaip būtų teisinga motyvuoti jaunus žmones – ten neretai vyrauja ir perdėtas svei...
VMI stebi prekiaujančius ir transliuojančius internete: ragina nepamiršti mokesčių, skaičiuojami ir „patiktukai“ (20)
Įsibėgėjus pajamų deklaravimui, suklusti turėtų ir internete prekiaujantys ar paslaugas teikiantys gyventojai. Jiems verta pasidomėti, ar neteks susimokėti mokesčių, jau ne kartą viešumoje skambėjus istorijoms apie nedeklaruotas pajamas. Mokesčių administratorius kartu perspėja atidžiau vertinti žod...
Populiarumas, pinigai ir žinomumas – tai dalykai, neatsiejami nuo šiandien vis populiarėjančios nuomonės formuotojo specialybės. Ši profesija vilioja įvairaus amžiaus žmones, tačiau kaip joje nepasiklysti ir nepamesti galvos? Apie tai buvo diskutuojama Delfi TV laidoje „Įdomiosios pamokos“.
Delfi Plius pristato dokumentikos ciklą „Įtaka“, kuriame atsiskleidžiami žinomiausi ir svarbiausi šalies socialinių tinklų veidai.