Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ praneša, kad po 14 metų agentūrą palieka direktorė Jolita Kochanskė, ją keičia dabartinis agentūros skaitmeninės rinkodaros vadovas Ervinas Spūdys. Šis pokytis įprasmina naują agentūros veiklos etapą – perėjimą prie savivaldžios organizacijos ...
INK agency
51 straipsnių
2023 m. tarp Lietuvos verslo ir valstybės valdomų įmonių žiniasklaidoje matomiausi buvo telekomunikacijų, bankų ir energetikos bendrovių vadovai. Pirmoje vietoje atsidūrė telekomunikacijų bendrovės „Telia“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters, antroje – „Medicinos banko“ vadovas Marius Arlauskas, o vad...
Inovacijų agentūros komunikacija nuo šiol rūpinsis viešąjį konkursą laimėjusi kūrybinės integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“. Ji Inovacijų agentūrai teiks ryšių su visuomene, krizių prevencijos ir valdymo, rinkodaros, reklamos ir socialinių tinklų konsultacijas bei rengs ir įgyvendins vie...
Komunikacijos ir rinkodaros sektorius dėl dirbtinio intelekto (DI) įrankių plėtros išgyvena didžiulę transformaciją. Bandydami susiorientuoti tarp mašininio mokymosi efektyvumo ir žmogiško kūrybiškumo, turime suprasti tiek didžiulį DI potencialą, tiek jo vaidmens rinkodaroje niuansus. Ar dar nepavėl...
„Influencer marketing hub“ duomenimis, nuomonės formuotojų rinkodara per pastaruosius septynerius metus išaugo beveik 20 kartų ir šiuo metu sudaro daugiau nei 21 milijardo JAV dolerių rinką. Lietuvoje nuomonės formuotojų įtraukimas į rinkodaros kampanijas jau taip pat senokai nebestebina – žinomi žm...
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pasirinko komunikacijos partnerius, padėsiančius ugdyti Lietuvos vaikų ir jaunimo mokestinį sąmoningumą. Moksleivių mokestiniam raštingumui ugdyti skirtų priemonių kūrimo ir įgyvendinimo viešąjį konkursą laimėjusi kūrybinės integruotos komunikacijos agentūra „INK...
Didžiausias lietuviškas mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ užbaigė šių metų pavasarį skelbtą konkursą ir pasirinko naujus partnerius – kūrybinės integruotos komunikacijos agentūrą „INK agency“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos komunikacijos rinkos augimas sulėtėjo - pernai bendra TOP10 ryšių su visuomene agentūrų apyvarta padidėjo 7 proc., kai 2021-aisiais šis rodiklis buvo viršijęs net 30 proc. Tuo tarpu dešimtuko bendras grynasis pelnas per metus sumenko 4 proc. iki 1,9 mln. eurų. Lyderystę rinkoje pagal visus ...
Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau nei mėnuo. Į Lietuvą atvyks apie 4-5 tūkst. svečių, daugiau nei 40-ies pažangiausio politinio ir karinio aljanso pasaulyje narių bei Aljanso partnerių delegacijų, o susitikimą stebės bene vis...
Suomijos kapitalo logistikos bendrovė „Itella Lietuva“, valdanti siuntų terminalų tinklą „Smartpost”, pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Įvaizdžio formavimo ir žinomumo didinimo paslaugas bendrovei teiks kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“. Agentūra rūpinsis bendrovės ko...
Didžiausias Lietuvos aludaris „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, kuri rūpinsis bendrovės korporatyvine, darbdavio įvaizdžio bei vidine komunikacija, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ laimėjo „Ignitis grupės“ paskelbtą integruotos komunikacijos paslaugų konkursą. Agentūra trejus metus rūpinsis grupės įgyvendinamos energetikos profesijos populiarinimo ir švietimo programos „#EnergySmartSTART“ bei jos projektų komunikacija, k...
Reklamos kampanijai sukurtuose vizualuose ir vaizdo klipuose – pasimatymui besiruošiantys ir besipuošiantys, viliokiškais herojais tapę kepiniai. Apsukrusis riestainis bando apsukti aplink pirštą savo valgytoją, o dvynukės „Brioche“ bandelės negali viena nuo kitos atsiplėšti, kaip ir jų paragavęs sm...
Šviesūs Lietuvos protai ima dozuoti feisbuką: visus įtraukianti mašina spjovė į sveikatą ir visuomenės gerovę (2)
Tiek daug visko nudirbau, aplankiau giminaičius, ir veltui, geriau tą laiką būčiau praleidęs feisbuke – tikriausiai to nepasakė dar nei vienas. Vis dažniau socialiniuose tinkluose žymūs ekspertai pasisako apie tai, kad jie čia nebebus pasiekiami: arba dalinai, o kartais ir visiškai. LOGIN.LT paklaus...
Vienas iš šiandienos demografinės situacijos sukelto darbuotojų trūkumo ir su juo susijusių verslo plėtros, ekonomikos augimo iššūkių sprendimo kelių – išsivadavimas iš vyraujančių stereotipų apie vyresnio amžiaus darbuotojus ir jų pačių skatinimas labiau pasitikėti savo jėgomis bei patirtimi. Tokią...
Šį pavasarį farmacijos bendrovė „Janssen“ (UAB „Johnson & Johnson“), bendradarbiaudama su Lietuvos žvyneline sergančiųjų draugija ir Lietuvos gydytojų dermatovenerologų draugija, pradėjo socialinę kampaniją „Sakyk TAIP savo odai“. Ja siekiama suteikti daugiau informacijos apie žvynelinę, taip pat pa...
Kūrybinės integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2021 metais augo 29 proc. ir sudarė 2,14 mln. eurų. Agentūros tiesioginės pajamos padidėjo 58 proc. ir pasiekė 1,4 mln. eurų.
Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ paskelbtą viešųjų ryšių paslaugų tiekėjo konkursą laimėjo kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“. Ji pakeis su „Telia“ iki šiol dirbusią „Fabula Rud Pedersen Group“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Karalienės Mortos mokyklos“ ir „Vaikystės sodo“ kampanijoje – kvietimas mokytojams išeiti iš rėmų (1)
Erdvė, kurioje nėra nusistovėjusių normų, šabloniškų darbo metodų, o gausu galimybių atskleisti savo kūrybiškumą. Tokia kampanija mokytojus prisijungti prie komandos kviečia „Karalienės Mortos mokykla“ ir „Vaikystės sodas“. Reklamos kampanijos centre – nusipelnę rašytojai, mokslininkai ir kitos žino...
Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ laimėjo vienos didžiausių pasaulyje buitinių prietaisų gamintojos „Electrolux“ Baltijos šalių kūrybinės agentūros konkursą. Agentūra trejus metus rūpinsis „Electrolux“ komunikacija socialiniuose tinkluose bei reklamos kampanijomis, skelbiama p...