Instant Articles

11 straipsnių

Jūratė Žuolytė

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“, paskelbdama Lietuvos interneto svetainių vasario mėnesio lankomumo rezultatus, kartu išplatino ir perspėjimą, kad į duomenis nebuvo įtrauktas portalų „15min.lt“ ir „24sek.lt“ iOS mobiliųjų aplikacijų srautas. Kokį poveikį tai galėjo padaryti galutiniams du...

Nuo 2005 m. „Gemius“ yra oficiali Lietuvos interneto tyrimų ir konsultacijų įmonė, kurios duomenimis naudojasi šalies interneto rinka. Nenuostabu, kad per 14 metų, keičiantis internetui, kito ir tyrimo metodikos, todėl mes, „Gemius“, atrinkome ir atsakėme į dešimt dažniausiai pasikartojančių klausim...

Leidėjams feisbuko siūlomas įrankis „Instant Articles“, leidžiantis skaitytojams patogiau skaityti jų skelbiamą turinį pačiame socialiniame tinkle, daugeliui vis dar išlieka neišsprendžiama dilema. Kas svarbiau ‒ rūpintis savo skaitytojų patogumu feisbuke, ar verčiau pasistengti, kad jie nepamirštų ...

Nuo šio rugsėjo jau trečią kartą feisbukas paskelbė radęs klaidų savo rodiklių matavimuose. Šįkart jis pripažino netiksliai skaičiavęs vartotojų reakcijas į video ar įrašus. Rinkodaros ekspertai spėja, kad ir tai dar ne pabaiga.

Feisbukas atrado dar vieną būdą, kaip visa turinį dar labiau telkti pas save, o ne dalintis informacija iš kitų šaltinių. Naujai prisijungę leidėjai nebegali gauti informacijos apie tai, kiek vartotojai dalinasi jų pačių puslapiuose įkeltu turiniu – jie mato tik pasidalinimus pačiais feisbuko įrašai...