Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“, paskelbdama Lietuvos interneto svetainių vasario mėnesio lankomumo rezultatus, kartu išplatino ir perspėjimą, kad į duomenis nebuvo įtrauktas portalų „15min.lt“ ir „24sek.lt“ iOS mobiliųjų aplikacijų srautas. Kokį poveikį tai galėjo padaryti galutiniams du...
Instant Articles
11 straipsnių
Nuo 2005 m. „Gemius“ yra oficiali Lietuvos interneto tyrimų ir konsultacijų įmonė, kurios duomenimis naudojasi šalies interneto rinka. Nenuostabu, kad per 14 metų, keičiantis internetui, kito ir tyrimo metodikos, todėl mes, „Gemius“, atrinkome ir atsakėme į dešimt dažniausiai pasikartojančių klausim...
Interneto rinkos dalyviams rūpestį kelia tyrimų spragos: skaičiai dingsta ir dėl įrankių netobulumo, ir dėl piktavalių puolimų (8)
Interneto rinkos dalyviai Lietuvoje kaip skaitmenine valiuta naudojasi interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, parodančiais portalų lankomumą, realių vartotojų skaičių, praleidžiamą laiką ir kitus duomenis. Tačiau pastaruosius porą metų ryškėja problema dėl duomenyse atsirandančių net...
Žiniasklaidos atstovai visame pasaulyje neranda lengvo sprendimo, ką daryti su feisbuko „Instant Articles“ funkcija. Viena vertus – ji smarkiai išaugina tikimybę, kad tekstas bus perskaitytas, tačiau iš kitos pusės, žmonės taip ir lieka feisbuke nebeateidami į pačių leidėjų puslapius. Galiausiai iše...
Efektyvus auditorijos pritraukimas tapo pagrindine leidėjų veiklos plėtros ir pelningumo sąlyga. Vis dėlto neišvengiamai kyla klausimas, kaip užtikrinti, kad auditorijos pritraukimas turėtų teigiamą įtaką visiems įmonės veiklos aspektams, kurie neretai labai prieštaringi.
Leidėjams feisbuko siūlomas įrankis „Instant Articles“, leidžiantis skaitytojams patogiau skaityti jų skelbiamą turinį pačiame socialiniame tinkle, daugeliui vis dar išlieka neišsprendžiama dilema. Kas svarbiau ‒ rūpintis savo skaitytojų patogumu feisbuke, ar verčiau pasistengti, kad jie nepamirštų ...
Nuo šio rugsėjo jau trečią kartą feisbukas paskelbė radęs klaidų savo rodiklių matavimuose. Šįkart jis pripažino netiksliai skaičiavęs vartotojų reakcijas į video ar įrašus. Rinkodaros ekspertai spėja, kad ir tai dar ne pabaiga.
Feisbukas prisipažino, kad neteisingi buvo ne tik dėl video peržiūrų skelbti duomenys: jų skaičiavimo sistemoje rasta daugiau netikslumų. Augant rinkodarininkų spaudimui įtraukti trečiąją šalį, patvirtinančią duomenis, feisbukas pranešė apie priimtus sprendimus dėl pokyčių.
Feisbukas atrado dar vieną būdą, kaip visa turinį dar labiau telkti pas save, o ne dalintis informacija iš kitų šaltinių. Naujai prisijungę leidėjai nebegali gauti informacijos apie tai, kiek vartotojai dalinasi jų pačių puslapiuose įkeltu turiniu – jie mato tik pasidalinimus pačiais feisbuko įrašai...
Nuo balandžio 12 d. „Facebook” iniciatyva „Instant articles” prieinama visiems – taip pat ir lietuviams. Kokių pokyčių galime tikėtis?
Balandžio 12 d. portalas DELFI įžengia į naują platformą, kurioje su socialinių tinklų vartotojais dalysis savo operatyviu, išskirtiniu ir unikaliu turiniu.