Didžiausios Baltijos šalyse ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo ryšių su visuomene agentūra „Integrity PR“. Bendrovė teiks integruotos komunikacijos paslaugas pristatant ir viešinant „Lietuvos draudimo“ siūlomus ne gyvybės draudimo produ...
Integrity PR
55 straipsnių
Komunikacijos industrijos asociacija (KIA) kartu su teisininkais ir tvarumo ekspertais parengė komunikacijos paslaugų įmonių Tvarumo standartą, kuris apima įmonių skaidrumo, atsakomybės, atskaitomybės, visuomeniškumo, tobulėjimo reikalavimus ir numato būtent komunikacijos paslaugų įmonėms aktualius ...
Energijos perdavimo ir mainų įmonių grupės „EPSO-G“ bei jai priklausančios energijos kaupimo įrenginių sistemos operatorės „Energy cells“ skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo ryšių su visuomene agentūra „Integrity PR“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Penktadienį paskelbti ir apdovanoti kasmetinio geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2022“ nugalėtojai ir specialiųjų nominacijų laimėtojai. Paaiškėjo, kam atiteko „Metų agentūros“ titulas.
Nepriklausoma audito bendrovė „Nexia JK“ atliko išsamų vertinimą ir pateikė išvadas, kad devynios rinkoje veikiančios komunikacijos agentūros, priklausančios Komunikacijos industrijos asociacijai (KIA), atitinka aukščiausius komunikacijos veiklos kokybės Standarto reikalavimams, rašoma pranešime žin...
„Verslios Lietuvos“ sukurta ir administruojama nemokama eksportuotojų duomenų bazė atsinaujino ir pakeitė pavadinimą. Tarptautinių verslo pažinčių platforma „B2Lithuania“ pradeda tarptautinę kampaniją, kviečiančią Lietuvos verslus eksportuoti, o užsienio bendroves rinktis jų produkciją. Kampaniją ly...
Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo komunikacijos agentūra „Integrity PR“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Jeigu norite būti pastebėtas Švedijos rinkoje, pasakokite savo istoriją, o ne girkite prekių ar paslaugų savybes. Tai – viena dažniausiai daromų į Švedijos rinką žengiančių užsieniečių klaidų, sako ekspertai.
„PR Impact Awards 2021“ komisija iš 106 šiemet konkurse dalyvaujančių komunikacijos projektų 13-oje kategorijų atrinko 41 geriausią. Visus šiuos projektus jų autoriai pristatys renginio metu birželio 10 dieną. Čia bus įteikta 16 apdovanojimų: be minėtų trylikos kategorijų, dar bus tituluotas Publiko...
Šiemet 27-uosius gyvavimo metus mininti statybos generalinės rangos bendrovė „Naresta“ atnaujina savo prekės ženklą ir teigia, jog šis pokytis įmonėje lauktas bei simbolizuoja naują pradžią. Pokyčius skatina ir itin dinamiška rinka, ypač dabar, kai pandemija stipriai keičia statybos ir nekilnojamo t...
Finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Publicum Financial Communications“, rinkoje veikianti „Publicum FComm“ vardu, tapo aukščiausius profesinės veiklos standartus propaguojančios Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) nare.
Geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2021“ organizatoriai iki trečiadienio, gegužės 12 dienos, vidurnakčio pratęsia paraiškų pateikimo terminą. Tai daroma atsižvelgiant į savaitgalį gautus agentūrų, verslo įmonių ir viešojo sektoriaus organizacijų prašymus, teigiama pranešime ...
Valstybės valdomos energetikos grupės „Ignitis grupė“ komunikacijos partnere trejiems metams tapo konkursą laimėjusi viešųjų ryšių agentūra „Integrity PR“.
Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams suteikti aštuonioms komunikacijos agentūroms: „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“.
2020 metai taip sukrėtė pasaulį, kad, iš pradžių skaudžiai kirtę komunikacijos sektoriaus įmonėms, galiausiai apsivertė į teigiamą pusę: komunikacijos paslaugos tapo verslo ir valstybinio sektoriaus būtinąja, o ne papildoma dalimi.
Komunikacijos industrijos asociacija (KIA) paskelbė atnaujintas pavyzdines tipines komunikacijos konkurso paslaugų pirkimo sąlygas.
Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ paskelbti nugalėtojai. Tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos kampanijų geriausia paskelbta agentūros „Integrity PR“ kartu su renginių organizatoriais „Correctus“ bankui „Swedbank“ kurta kampanija „Gerų darbų mar...
Vienuolika metų rinkoje veikianti Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).
Rugsėjo 29 dieną Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) pradeda naują keliaujančios serijos „PR IMPACT“ renginių sezoną, kurio naujovė – bendros komunikacijos ekspertų temos su teisininkais.
2019 metai komunikacijos sektoriui buvo vieni geriausių po 2008-ųjų finansų krizės: paslaugų portfelį išplėtusios Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) bendrovės pernai apyvartą padidino 15,2 proc., o tiesiogines pajamas – 11,4 proc.