Nors skamba paradoksaliai, daugumai žmonių patinka, kai prekių ženklai stengiasi save parodyti skirtingais būdais ir bando vienaip ar kitaip nustebinti. Tai, pasak žiniasklaidos planavimo agentūros „Dentsu Lithuania“ strategijos vadovo Aivaro Maceinos, neturėtų stebinti, nes daugelis yra persisotinę...
„iProspect“
3 straipsnių
Nors ribojimai ir toliau išlieka, lietuviai yra labiau užtikrinti dėl ateities ir jaučiasi saugiau nei pirmojo karantino metu, tačiau išaugo besiilginčiųjų įprasto gyvenimo ir socialinių ryšių už namų ribų, rodo „Dentsu“ tinklo, Lietuvoje valdančio komunikacijos planavimo agentūras „Carat“, „iProspe...
Saugumas, įprastas gyvenimas ir stabilumas – trys pagrindinės emocinės būsenos, kurių dabar, švelnėjant karantinui, labiausiai trūksta lietuviams. Joms pirmenybę teikia atitinkamai 42%, 40% ir 35% šalies gyventojų.