Plečiant aukščiausios kokybės mados prekių pasirinkimą, sostinės laisvalaikio ir pramogų centre „Panorama“ duris atvėrė 12 naujų bei atnaujintų parduotuvių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Ivo Nikkolo
7 straipsnių
Naujoji koncepcija yra svarbus strateginis Ivo Nikkolo prekės ženklo atnaujinimo etapas. Modernus moteriškas parduotuvės interjeras dera su drabužių ir aksesuarų kolekcija ir pasakoja apie šiuolaikinę moterį, kuri gyvena įvairiapusį gyvenimą, bet sugeba išlaikyti sveiką pusiausvyrą visame kame. Pagr...
„Baltika Group“ nusprendė susiaurinti savo valdomų prekės ženklų portfelį, paliekant jame vienintelį – atnaujintą moteriškų drabužių prekės ženklą „Ivo Nikkolo“, rašoma pranešime spaudai.
Daliai žinomų parduotuvių COVID-19 pakabino spyną visam laikui: eisime į kitokius prekybos centrus (136)
Pandemija volu pervažiavo per prekybos centrus: dalis prekybininkų iki šiol skaičiuoja praradimus ir uždaro parduotuves, dalis laukia geresnių laikų ir atidėjo investicijas, treti, ypač ekonominiame segmente, rizikuoja ir vykdo plėtrą, užimdami laisvas nišas. Prekybos centrai ateityje gali nebebūti ...
Augantis žmonių sąmoningumas ir vis akivaizdesnė klimato kaita daro įtaką ir madai. Šylantis oras trina ribas tarp sezonų, o greitai besikeičiančių mados tendencijų ir nusidėvinčių daiktų persisotinę pirkėjai ima reikalauti kokybės ir ilgaamžiškumo. Šie faktoriai lemia pokyčius atsakingų prekės ženk...
„Lietuvoje mes esame pripratę prie nuolaidų. Kai kuriais atvejais atrodo, kad verslai yra įsivėlę į nuolaidų karą, ir tą padarė jau seniai“, – sako įmonės „TMD Partners“ konsultantė Donata Varnelienė. Vis dėlto UAB „Baltika Lietuva“ rinkodaros vadovė Alina Kemežienė pabrėžia, kad nuolaidos nėra gara...