Profsąjungose kilus nepasitenkinimui dėl Seime svarstomos Ignalinos atominės elektrinės (IAE) pertvarkos į uždarąją akcinę bendrovę (UAB), jėgainės vadovas Linas Baužys akcentuoja, kad pokytis padės skaidrinti įmonės valdymo procesus, o darbuotojų atlyginimų tai niekaip nepaveiks.
Jolita Mažeikienė
14 straipsnių
Inovacijų agentūros Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovės pareigas gruodžio 29 d. palieka Jolita Mažeikienė. Ją šiose pareigose nuo sausio 2 d. keičia komunikacijos profesionalė Giedrė Buivydaitė, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujausias Estijoje atliktas pirkimo elgsenos tyrimas parodė, kad dviem trečdaliams vartotojų priimant spendimą pirkti lemiamu faktoriumi tampa nuolaidos pasiūlymas (57 proc.) ir mažesnė kaina (38 proc.). Ir tik po to dėmesys skiriamas konkretaus produkto sudėčiai, skoniui ir prekės ženklo patikimum...
Gyvename turbulencinėje aplinkoje, kur viskas gali bet kada pasikeisti – tą įrodė pasaulinė pandemija ir karas Ukrainoje. Tiek mokslininkai, tiek politikos formuotojai teigia, kad turime išmokti gyventi su krizėmis, dėl to labai svarbu stiprinti atsparumą. Būtent atsparumo bei komunikacijos temai ši...
Buvęs Ukrainos prezidento kanceliarijos patarėjas Oleksijus Arestovyčius – karinės žvalgybos ir viešųjų ryšių ekspertas, dažnai vadinamas „vyriausiuoju Ukrainos žmonių terapeutu“, jau šį penktadienį konferencijoje „PR Impact Awards 2023“ skaitys pranešimą apie komunikacijos įtaką atsparumui. Pasak k...
Jau birželio 9 d. vyksiančio baigiamojo „PR Impact Awards 2023“ renginio metu tradiciškai bus paskelbtas „Metų komunikatoriaus“ rinkimų nugalėtojas. Pasibaigus balsavimui portale M360, paaiškėjo geriausiųjų penketukas.
Įgyvendindama Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 m. strategiją Inovacijų agentūra pristatė šalies kilmės prekių ženklą „Co-created in Lithuania“. Šis prekių ženklas skirtas Lietuvos įmonėms papildomai ženklinti eksportuojamas lietuviškas prekes, paslaugas ar kitus produktus.
Turbūt visi atsimena visai neseniai kurtą Lietuvos įvaizdžio kampaniją „Lietuva – drąsi šalis“. Drąsos daugiau nuo to neatsirado, šūkis tapo netgi pajuokos objektu. Buvo ir kitokių nelabai vykusių bandymų save pristatyti arba girdėti apie Lietuvą visokių apibūdinimų. „Iki šiol ką mes turėjome, tai v...
Konkurso „PR Impact Awards 2023“ organizatoriai skelbia dešimties, komisijos nuomone, verčiausių pretendentų į „Metų komunikatoriaus“ titulą sąrašą ir kviečia visus balsuoti bei prisidėti išrenkant laimėtoją.
Tai, ko iš marketingo vadovo buvo reikalaujama prieš penkerius metus ir dabar – skiriasi kaip diena ir naktis. Tampa vis labiau įprasta, kad marketingo vadovams keliamos strateginės užduotys, iš jų tikimasi daugiau lyderystės, o tuo pačiu – ir daugiau atsakomybės. Apie tai, kaip keičiasi jų darbas, ...
Marketingo vadovas – CMO – yra žmogus dirigentas, kuris stovi už puikaus rinkodaros ansamblio“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. Anot jo, šiemet komisija kandidatus į „Metų CMO“ titulą vertino ne tik pagal asmeninį ir komandos indėlį į marketingo e...
Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma praneš...
Pasitinkant Kovo 11-ąją verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ kviečia Lietuvos verslą ir žmones jungtis prie visuotinės akcijos „Kovo 11-osios el. pašto autoatsakiklio žinutė pasauliui“ ir savo verslo partneriams, kolegoms, draugams užsienyje neįprastu būdu nusiųsti žinutę apie šios...
Pandemija paskatino ne vieną įmonę keisti verslo modelį, o siekdami išvengti fizinės prekybos uždarymo ir bankroto daugelis prekybininkų persikėlė į internetinę erdvę. Ne išimtis buvo ir regionuose įsikūrę verslai, kuriems elektroninė prekyba išlieka aktuali ir atlaisvinus ribojimus.