Rugsėjo 27 dieną gyvai Kaune ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’24: DATA-DRIVEN MARKETING“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie tai, kaip dar efektyviau taikyti duomenimis grįstą marketingo strategiją, pasitelkti dirbtinį intelektą ...
Julius Kaknevičius
6 straipsnių
Pirmosios Lietuvoje specializuotos verslas verslui (toliau – B2B) rinkodaros ir komunikacijos paslaugų agentūros „We Are Marketing“ partnerių gretas papildė nauja narė. Ja tapo daugiau nei dešimt metų rinkodaroje skaičiuojanti ir su strateginiais projektais jau penkerius metus šioje agentūroje dirba...
Rugsėjo 27 dieną Kaune ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: dirbtinis intelektas marketinge“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie pagrindinius dirbtinio intelekto (DI) pritaikymo galimybes marketinge, praktinius DI panaudojimo ver...
Šiandieniame pasaulyje ypač svarbu neatsilikti ir žengti koja kojon su pokyčiais, kad jūsų asmeninės savybės ar verslas nuolat tobulėtų. Į pagalbą gali ateiti dizaino mąstysena. Kas tai yra ir kokie to privalumai?
B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ bendraturtis Julius Kaknevičius pataria, kokiems kanalams, norint pritraukti klientų, verta skirti daugiausiai dėmesio – ką ir kaip rinktis, kad investicijų grąža būtų ne tik išmatuojama, bet ir neštų naudą.
Turinio marketingas 2020. Julius Kaknevičius. Ar gali B2B marketingas turėti apskaičiuojamą ROI? (16)
Marketingo vaidmuo B2B įmonėse dažnai būna neapibrėžtas, o formuojamos užduotys - nekonkrečios. Šiandien pagrindiniu, o dažnai ir vieninteliu naujų užklausų šaltiniu B2B įmonėse yra rekomendacijos, bet tai sunkiai kontroliuojama ir nepastovu. Pranešime kalbama apie pavyzdžius, kas nutinka, kai savo ...