Juodasis penktadienis

72 straipsnių

Juodasis penktadienis (angl. Black Friday) – neformalus penktadienio, einančio po Padėkos dienos, pavadinimas, žinomas kaip didžiulių nuolaidų diena parduotuvėse.

Jei mėnesio 13 diena yra penktadienis, tai ši diena laikoma nesėkmių diena. Žmonės, kurie tiki prietarais, šią dieną vengia kur nors eiti, saugosi nesėkmių.

Viktorija Chockevičiūtė

Lapkričio mėnuo pasižymi išpardavimų ir akcijų maratonu, gyventojai ima planuoti kalėdines dovanas. Štai lapkričio 11 d. laukia „Vienišių diena“, lapkričio 29 d. – „Juodasis penktadienis“, o po jo, gruodžio 2 d., „Kibernetinis pirmadienis“. Tačiau paskutiniu metu jau stebima, kad šios išpardavimų di...

„Kalėdų senelio ralis“, „Sausio barometras“, „Vasaros štilis“ – tik keli iš terminų, paplitusių tarp investuotojų ir žyminčių teorijas ar mitus apie akcijų rinkų tendencingą elgesį tam tikrais metų laikais. Ką jie reiškia, kiek turi realaus pagrindo ir kodėl neverta jais pasikliauti investuojant, pa...

Sigita Strockytė-Varnė, SEB banko asmeninių finansų ekspertė

Lapkritį, likus vos mėnesiui iki didžiausių metų švenčių, prekybininkai pradeda skelbti nuolaidas ir akcijas, o pirkėjai tikisi sutaupyti įsigydami daiktų sau ar dovanoms. Nepamesti galvos ir protingai apsipirkti per išpardavimo laikotarpį yra įmanoma, svarbu laikytis kelių paprastų taisyklių.

Marijus Plančiūnas

Tradicinės ir internetinės parduotuvės kabina iškabas, kurios praneša apie artėjantį „Juodąjį penktadienį“. Dieną, kuri žymi prekybininkų „Dakaro“ pradžią – vieną intensyviausių prekybos sezonų. Kad daugelio mėnesių įdirbis e. parduotuvėms atneštų gerus rezultatus, prieš karštą sezono ruožą svarbu n...

Domas Raulinaitis, „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovas

Dauguma prekybininkų žino, kad informacijos, susijusios su „Juoduoju penktadieniu“, vartotojai pradeda ieškoti vis anksčiau ir anksčiau. Jeigu 2018 metais ieškoti informacijos apie „Juodąjį penktadienį“ buvo pradedama spalio pradžioje-viduryje, 2022 metais paieškos prasidėjo jau rugsėjo pabaigoje.

Justinas Pileckas, „Omniva LT“ komercijos direktorius

Prasidėjus COVID-19 pandemijai, daugelis sutarė, kad ji neabejotinai turės įtakos verslams, vartotojų elgsenai bei visai rinkai. Kita vertus, pačios pandemijos įkarštyje buvo sudėtinga prognozuoti, kokiems būtent pokyčiams ruoštis ar kaip juos suvaldyti. Šiandien jau galime stebėti pirmuosius tokius...