Kalnapilio-Tauro grupė

35 straipsnių

Kalnapilio-Tauro grupė

Šiemet „Kalnapilio Nealkoholinio“ alaus butelių ir skardinių etikečių išvaizdą papildė inovacija – šalčio indikatorius, kuris atvėsus alui iki tinkamos temperatūros pakeičia spalvą ir leidžia mėgautis tinkamos temperatūros gėrimu. Tad alaus etiketė nuo šiol taps ir funkcionali – net 66 proc. apklau...

„Kalnapilio – Tauro grupė“

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupė“ kartu su Lietuvos krepšinio federacija (LKF) populiariausio šalies sporto fanams parengė išskirtinį testą. 100-as greičiausiai ir teisingai atsakiusiųjų į 50-imt klausimų apie krepšinį, jo istoriją, legendinius žai...

Viena iš Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ naująja savo komunikacijos partnere pasirinko išmanios komunikacijos agentūrą „Idea prima“. Grupės skelbtą konkursą laimėjusi „Idea prima“ gruodį „Kalnapilio-Tauro grupei“ pradėjo teikti strateginio ir taktinio konsu...

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė akcinės bendrovės „Kalnapilio-Tauro grupė“ skundą Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentui panaikinti šių metų vasario 11 d. nutarimą, kuriuo už alkoholio reklamos draudimo nesilaikymą jai buvo skirta 2 896 Eur bauda.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje pastebimai plėtėsi „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovaujamos, visame pasaulyje žinomos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklai, kurių pardavimai per dvylika mėnesių...