Judėjimas į priekį – ši frazė Karolio Rimkaus gyvenime reiškiasi įvairiausiomis formomis. Buvo etapas, kai jis judėjo bene metus aplink visą Žemės rutulį, o dabar vis bėgdamas per parą įveikia, pavyzdžiui, 240 kilometrų. Ir laimi ultramaratono čempiono titulą. Skausmai, vėmimai ir euforija – taip tr...
Karolis Rimkus
33 straipsnių
Instagramo mama vadinama socialinių tinklų ir marketingo specialistė Monika Sesickaitė - Rachinštein tiesiai šviesiai apie tikrąsias skyrybų priežastis ir ilgai slėptą savo pavardę, siejamą su nusikalstamu pasauliu. „Taip, aš mečiau šeimą – dėl darbų, dėl karjeros“, – itin atvirame interviu prisipaž...
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LIMA DAY LIETUVA’23: Mutacijos“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m., apžvel...
Technologijų milžinė „Meta“, valdanti socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“, nekantrauja pristatyti savo vartotojams Europoje galimybę naudotis socialiniais tinklais ir nebūti trukdomiems reklamų, žinoma, už tai susimokant – apie tokius bendrovės planus tarptautinei žiniasklaidai šią savaitę...
Ultramaratonų (daugiau nei 42 km) bėgimas yra labai gera kombinacija kažko pažįstamo ir visiškai nesuvokiamo. Pažįstamo, nes visi esame bėgę. Kas paskutinį kartą mokykloje per kūno kultūrą, kas penkis kilometrus per sporto renginį miesto centre, kas gal 100 metrų iki stotelėn beįsukančio autobuso. B...
Sekmadienį vidurdienį pasibaigusiame 24 val. „322 km su Vytauto mineralais“ bėgimo varžybose nugalėjo ultrabėgikas Karolis Rimkus, per parą įveikęs kiek daugiau nei 240 km.
Praėjusį savaitgalį tūkstantinės bėgimo mėgėjų gretos socialiniuose tinkluose džiaugėsi Kauno maratonu, dalinosi renginio akimirkomis ir asmeninias rekordais. Visą tą srautą feisbuke aukštai pakelta galva turėjo sekti Karolis Rimkus, kuris priešpaskutinio balandžio savaitgalio dar ilgai neužmirš.
Kovo 16-ąją „Litexpo“ parodų rūmuose, Vilniuje, vyko pirmoji „ConnectIn“ konferencija, kurioje susibūrė virš 350 žmonių. 18 pranešėjų ir diskusijos dalyvių dalinosi savo ekspertine patirtimi. Tarp jų buvo ir plačiajai visuomenei žinomi Linas Kojala, Neringa Petrauskaitė, Karolis Rimkus bei iš užsien...
Jau šią savaitę, kovo 16-ą dieną, „Litexpo“ parodų rūmuose, rinksis socialinių tinklų ekspertai, marketingo ir komunikacijos vadovai, HR specialistai ir visi, norintys geriau kurti turinį, formuoti įvaizdį, parduoti bei įsitvirtinti „LinkedIn“ socialiniame tinkle. Visą dieną truksiančiame renginyje ...
Nors profesiniame socialiniame tinkle „LinkedIn“ galimybę komunikuoti turi kiekvienas prisijungęs, ekspertų nuomone, būtent įmonių vadovams taikoma daugiausiai lūkesčių. Taigi, įžvalgomis, kodėl svarbu komunikuoti „LinkedIn“ efektyviai bei į ką vertėtų atsižvelgti įmonių vadovams, dalinasi kovo 16 d...
Kovo 16 d. „Litexpo“ parodų rūmuose vyks pirmą kartą organizuojama „ConnectIn“ konferencija, subursianti komunikacijos ir žmogiškųjų išteklių specialistus bei įmonių vadovus, norinčius pažinti „LinkedIn“ socialinį tinklą, jo galimybes kuriant asmeninį prekės ženklą ir to svarbą verslui. Tai jau antr...
Konfidencialią informaciją atskleidžianti „BeReal“ nuotrauka, žinutė „Snapchat“, vos kelių sekundžių istorija „Instagram“ arba trumpas „TikTok“ vaizdo įrašas – to gali pakakti sukelti problemų net ir didžiausiose korporacijose. Ko gero, būtų tiksliau sakyti – ypač didžiausiose. Vis labiau populiarėj...
Su šiuo sąrašu turime jau virš 600 lietuvių, kurie yra aktyvūs „LinkedIn“. Skaičius nėra toks didelis, kokį galima rasti, pavyzdžiui, „Instagram“, tačiau čia turinį kurti sunkiau ir jis gilesnis. „LinkedIn“ rašo valdybų pirmininkai, ministrai, savo sričių ekspertai. Šių sąrašų siekis padėti kiekvien...
Tikimės, kad prekių ženklai bus autentiški kaip žmonės. Tačiau nieko autentiškiau nėra, nei patys žmonės. Darbdavio įvaizdį galima formuoti reklaminėmis kampanijomis, bet joks lauko reklamos stendas ar TV klipas neprilygs tokiam pasitikėjimo lygiui, kurį turi darbuotojo atsiliepimas. Tik kad sunku t...
Vis dažniau girdime apie įmonių tvarumo įsipareigojimus. Apie pastangas palikti kuo mažesnį taršos pėdsaką sužinome produktų etiketėse, reklamose, darbo skelbimuose. Visgi, kol kas tai matome tik transporto, energetikos, pramonės ir žemės ūkio sektoriuose. Gal ir gerai – jie daugiausiai CO2 ir priga...
„Verslo komunikacija socialiniuose tinkluose, kai visi kalba apie karą“, – tema, kurios ėmėsi LiMA, matydama verslo bendruomenės ir marketingo specialistų sumišimą. Kaip tinkamai išreikšti palaikymą Ukrainai? Koks komunikacijos tonas ir retorika šiuo metu yra tinkamiausia? Kokio ji turėtų būti inten...
Kuo toliau, tuo lietuviškame „LinkedIn’e“ gyviau. Jau šeštąjį kartą renku lietuvius, kurių turinys vertas jūsų dėmesio. Su šiuo papildymu tokių turim jau virš pusės tūkstančio! Lašas, palyginus su turinio kūrėjų kiekiais, pavyzdžiui, Instagram, bet ir turinys čia kitoks – gilesnis, profesionalesnis ...
Solidžios algos, skani kava ir sėdmaišiai – nepakankami motyvai žiniai apie įmonės vertes sklisti savaime. Verslai, peštynėse dėl darbuotojų norintys smūgiuoti stipriau ir būti žingsniu priekyje, turi rimtai galvoti, kokiuose kanaluose ir kaip kalbėti, kad būtų pastebėti. Jei pasiseks – ir geidžiami...