Per Lietuvą toliau tranzitu vežant kad ir gana nedidelius rusiškų grūdų kiekius, norima stiprinti į šalį patenkančios šalies agresorės produkcijos kontrolę.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija
28 straipsnių
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) – didžiausia Klaipėdos uosto krovos bendrovė, lietuviško kapitalo koncerno „Achemos grupė“ įmonė. Privatizuota 1999 m. birželio mėn.
Pietinė Klaipėdos uosto dalis – buvusi Tarptautinė jūrų perkėla – bus naudojama Lietuvos jūros vėjo jėgainių parkų statyboje, trečiadienį pristatė Klaipėdos valstybinis jūrų uostas.
Koncerno „Achemos grupė“ valdoma didžiausia Klaipėdos uosto krovos bendrovės „Klasco“ (Klaipėdos jūrų krovinių kompanija) vertina galimybes per metus krauti iki 200 tūkst. tonų iš atliekų pagaminto kietojo kuro, skirto „Akmenės cementui“.
Pagrindinė „Achemos grupės“ akcininkė ir Jonavos azoto trąšų gamyklos „Achemos“ valdybos pirmininkė Lyda Lubienė sako, kad kolektyvinė sutartis, veikusi iki 2019 metų, nebuvo pratęsta dėl profesinės sąjungos vadovybės kaltės.
„Achemos grupės“ valdoma Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) ketvirtadienį sustabdė palaidos geležies rūdos krovos operacijas. Apie tai įmonė informavo Aplinkos apsaugos departamentą (AAD), BNS pranešė įstaiga.
Aplinkos ministrui Simonui Gentvilui praėjusią savaitę pareiškus, jog „Achemos grupės“ valdoma Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) bei kitos uosto krovos įmonės bus uždarytos, jei nesumažins dulkėtumo, jis teigia, jog tai būtų kraštutinė priemonė.
Aplinkos ministras Simonas Gentvilas perspėjo, kad „Achemos grupės“ valdoma Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) bei kitos uosto krovos įmonė bus uždarytos, jei nesumažins dulkėtumo.
Jau 20 kartą paskelbti Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) rengiamo kasmetinio konkurso „Lietuvos metų eksportuotojas“ nominantai. 2020 m. eksportuotojais pripažintos 8 įmonės dviejose įmonių grupėse pagal jų dydį, rašoma pranešime.
Klaipėdos gyventojams skundžiantis dėl taršos, kurią skleidžiar viena didžiausių uosto krovos įmonių Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) privalės įgyvendinti naujų aplinkosaugos priemonių, kad neterštų dulkėmis aplinkos bei skleistų kuo mažiau triukšmo.
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) naujuoju prezidentu išrinktas UAB Klaipėdos konteinerių terminalo (KKT) generalinis direktorius Vaidotas Šileika. Šias pareigas jis perėmė iš UAB Birių krovinių terminalo generalinio direktoriaus Vidmanto Dambrausko, kuris asociacijai vadovavo nuo 2...
Taršos problemoms valstybiniame jūrų uoste kuo skubiau spręsti Aplinkos ministerija ėmėsi teisinių užkardų. Pagrindinės yra trys: taršioms veikloms – privalomas poveikio aplinkai vertinimas, inicijuojami Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymo pakeitimai ir naujas sugriežtintas palaidų krovinių kr...
Talentingi menininkai rūpinasi, kad Klaipėdoje esantys pastatai nebūtų pilki ir nuobodūs. Įspūdingi darbai susilaukia itin daug dėmesio, tad siūlome su jais ne tik susipažinti, bet ir juos pamatyti gyvai.
Ateinančią savaitę, preliminariai spalio 21 d., trečiadienį, burlaivis „Meridianas“ bus plukdomas į UAB „Klaipėdos laivų remontas“ doką, kur bus atliekama privalomoji laivo dokinė techninė apžiūra ir būtinieji remonto darbai.
Nors šiltasis metų sezonas eina į pabaigą ir Klaipėdos miesto simbolis burlaivis „Meridianas“ jau nuleido keturis mėnesius uostamiestį puošusias ypatingas bures, pačiame laive veiksmo ir darbų netrūksta, o spalio pabaigoje planuojama „Meridiano“ kelionė į remonto doką.
Aplinkos apsaugos departamentui nustačius neatitikimų tarpt koncerno „Achemos grupė“ valdomos didžiausios uostamiesčio krovos įmonės Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) oro taršos šaltinių ir iš jų išmetamų teršalų inventorizacijos ataskaitos bei Taršos leidime nustatytų duomenų, aplinkos v...
Įgyvendindama aplinkosaugos priemonių planą, AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) projektuoja apsauginę sieną, sulaikančią vėją ir kietųjų dalelių sklidimą ore.
Atsižvelgę į Klaipėdos gyventojų skundus dėl taršos, aplinkosaugininkai antradienį pradėjo neplanuotai tikrinti „Achemos grupės“ valdomą didžiausią uostamiesčio krovos įmonę Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“), BNS pranešė Aplinkos apsaugos departamentas.
Klaipėdos uoste jau beveik porą metų stovintis areštuotas Rusijos bendrovės Murmansko jūrų laivininkystė laivas „Ivan Lopatin“ parduotas už 5,05 mln. eurų.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pranešė, kad nuo šiol oro taršą uosto teritorijoje matuos stropiau, o matavimų duomenys tampa prieinami visiems visą parą. Ši žinia turėtų šiek tiek nuraminti dėl uosto įmonių veiklos kenčiančius klaipėdiečius. Bet argi tai nėra tik dūmų uždanga?
Sekmadienį didžiulis gaisras kilęs AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ teritorijoje pridarė nemažai žalos. Įmonės vadovai skaičiuoja, kad finansinė žala siekia iki pusės miijono eurų. KLASCO generalinis direktorius Vytautas Kaunas sako, kad tai didžiausias gaisras, kokį jis pamena.