Automobilių gamintojai sunkiai dirba, kad vairuotojai ir keleiviai būtų saugūs. Norint pasiekti šį tikslą, tenka sudaužyti ne vieną automobilį. Kalbant apie superautomobilius, toks gamintojas kaip Švedijos „Koenigsegg“ saugumo bandymus atlieka truputį kitaip.
Koenigsegg Regera
5 straipsnių
„Bugatti“ vadovas Stephanas Winkelmannas sako, kad „Chiron“ variklis bus paskutinis savo šeimos atstovas. Su „Veyron“ 2005 metais į sceną žengęs W16 gyvena paskutinį savo gyvenimo dešimtmetį. Bet kas jį pakeis?
Nepaisant to, kad kol bus masiškai pradėtas gaminti naujasis „Tesla Roadster“ greičiausiai praeis dar dveji metai, vien tik kalbos apie šį elektromobilį daro ženklų poveikį automobilių pramonės senbuviams.
Ypatingų savybių anglies pluošto ratlankiai: kokie tikrieji privalumai ir kada juos išvysime Lietuvoje? (12)
Anglies pluošto ratlankiai vis dar yra naujovė, bet dabar jie montuojami ne tik ant „Koenigsegg“, bet ir „Ford“ automobilių. Jie atrodo neįtikėtinai gerai, yra tvirti bei lengvi. Tokiais ratlankiais savo automobilį papuošti norėtų ne vienas vairuotojas, tačiau, klausimas, kada anglies pluošto ratlan...
Jeigu turite vieną kitą milijoną eurų ir nežinote, kur juos dėti, mintis nusipirkti „Koenigsegg“ superautomobilį gali pasirodyti patraukli. Tačiau čia kyla viena nedidelė bėda – užsakyto šedevro ant ratų teks laukti dvejus su puse metų. Būtent tokia eilė dabar susidarė laukiančiųjų savo sportinių bo...