Transportą naudojančiame versle galioja paprasta taisyklė – komercinis automobilis naudingas tik tuomet, kai važiuoja. Net ir tuo atveju, jei tai apsilankymas techninės priežiūros centre, niekas nenori praleisti servise daugiau laiko, nei būtina, nes tuomet įmonė neuždirba, o dažnai – netgi patiria ...
komercinis transportas
9 straipsnių
Kodėl komerciniai automobiliai nebėra tik „dėžės ant ratų“: juos kurdami dizaineriai dirba išsijuosę
„Dėžė ant ratų“ – bene dažniausias lengvojo komercinio automobilio apibūdinimas. Taip, rodos, norima pasakyti, kad lengvųjų automobilių dizainu gamintojai rūpinasi nuolatos, o išleisdami komercinius automobilius jie, esą, užmerkia akis į tai, kaip atrodo šių transporto priemonių išorė. Tačiau profes...
Seimo Laisvės frakcijos narys Kasparas Adomaitis registravo įstatymų pakeitimų projektus, kuriais siekiama paskatinti elektros įkrovimo stotelių plėtrą Lietuvoje bei nuo kelių naudotojo mokesčio atleisti komercinius, krovininius elektromobilius.
5 iš 12. Tokia, šių metų konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2022“ dalyvių, turinčių elektros ir vidaus degimo variklius, proporcija, brukte bruka mintį, kad po dyzelgeito kilęs transporto elektrifikacijos bumas neatpažįstamai pakeis situaciją ne tik asmeninės paskirties, bet ir komercinių aut...
Tradiciniuose „Lietuvos komercinio automobilio“ rinkimuose, organizuojamuose kas dvejus metus nuo pat 2014-ųjų, šiemet – tikra staigmena. Sparti komercinio transporto parko elektrifikacija čia paliko pėdsaką ir geriausiųjų titulus sėkmingai iškovojo gausybė elektromobilių.
Apžvelgiant pastarųjų metų lengvųjų automobilių tendencijas, vis labiau akivaizdu, kad tradicinius benzinu ir dyzelinu varomus vidaus degimo variklius daugeliu atvejų pakeis elektros pavaros. Tuo metu komercinis transportas turi patenkinti didesnius vartotojų poreikius, todėl gamintojai ieško ir kit...
Miestai visame pasaulyje žvalgosi galimybių steigti nulinės taršos zonas, kurios būtų skirtos spręsti prastos oro kokybės klausimą. Vis tik tenka pripažinti, kad vien elektra varomos transporto priemonės kol kas vis dar yra per brangios, kad taptų perspektyvia alternatyva automobiliams su vidaus deg...
Tyrimų bendrovės „DataCenter“ duomenimis, 2016-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente lyderio pozicijas Lietuvoje užėmė „Renault“. Šis prekės ženklas atsiriekė beveik 16 proc. mūsų šalies rinkos ir aplenkė „Fiat“ (12,72 proc.) bei „Volkswagen“ (12,69 proc.), rašoma pranešime žiniasklaidai.
Susumavus 2015-ųjų finansinių metų rezultatus paaiškėjo, kad „Volkswagen“ komercinio transporto gamybos padalinys „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ pagamino ir visame pasaulyje pardavė 430800 įvairios paskirties komercinių automobilių – pikapų ir specializuoto transporto priemonių.