Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pristato atnaujintą lojalumo programą senjorams, o norėdami šiuo pokyčiu atkreipti klientų dėmesį – ir kampaniją „Aš jaunas“. Jos herojumi tapo jaunatviškas, savimi pasitikintis ir gyvenimu besimėgaujantis vyresnio amžiaus vyriškis – reklamose sveikatos temomis kol k...
Kristina Gumauskienė
23 straipsnių
Šią savaitę televizijos eterį pasiekė nauja „Eurovaistinės“ reklama, kurios veidas – gerai pažįstamas ir žmonių pamėgtas medicinos profesorius Alvydas Unikauskas. Vaistinių tinklo reklamoje jis kartu su vaistininku konsultuoja klausimą dėl geros savijautos turinčią senjorę, rašoma pranešime žiniaskl...
Skubantys, nepastebintys tų, kurie šalia, paskendę savo mintyse ir darbuose – kad ir kaip nuo to bėgama, bet bent kartais taip, ko gero, galima apibūdinti daugybę šeimų. „Eurovaistinė“ pristato savo kalėdinę reklamą, kuria kviečia atrasti tuos, kurie šalia ir skirti daugiau laiko bendrauti su šeima.
Skiepų tema šiuo metu visame pasaulyje kelia daug diskusijų. Nuo gripo šį sezoną planuoja skiepytis kiek daugiau nei penktadalis šalies gyventojų. „Eurovaistinė“ pristato gripo vakcinacijai skirtą komunikacijos kampaniją, kurioje apie skiepus kalbama visiems suprantamai, priimtinai ir smagiai, skelb...
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius. Nuo šiol jis bendradarbiaus su agentūra „Media House“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ metus pradeda pristatydamas reklamą, kurios tekstas ir melodija primena lietuvių liaudies dainą. Tokio sprendimo buvo imtasi pastebėjus, kokio didelio atgarsio socialiniuose tinkluose sulaukė šiuolaikinėmis temomis skambančios lietuvių liaudies kūrinius primenančios ...
Artėjant gražiausioms žiemos šventėms „Eurovaistinė“ pristato kalėdinę reklamą. Tai žiūrovų jau matyto serialo tęsinys, kuriame visa šeima ruošiasi šventėms, o pasirengimą joms palengvina stipri sveikata.
Vardan visų sveikatos – tokią socialinę iniciatyvą pristatantis pagrindinis šalies vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pristato socialinę reklamą. Iniciatyva skatinama nepamiršti, kad net sušvelninus karantiną būtina saugoti save ir aplinkinius. Reklamoje nusifilmavo ir vaistininkas, ir legendinis krep...
„Eurovaistinė“ šių švenčių proga sukūrė ir siūlo išmėginti neįprastą atsipalaidavimo būdą – pasirinkti vieno iš žinomų šalies žmonių įrašytą meditaciją. Socialiniuose tinkluose jau galima rasti Vytauto Rumšo, Renatos Mikailionytės, netrukus pasirodys Ievos Zasimauskaitės ir vaistininkės Miglės Kazak...
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ kelis metus iš eilės didžiųjų metų švenčių proga sukurdavo po netikėtą reklaminę kampaniją – vienais metais vaistininkai šoko, kitais čiuožė ledu. Šiųmetė „Eurovaistinės“ tema – sunkumai, kurie užklumpa besiruošiant šventėms.
Rudeninę reklaminę kampaniją „Eurovaistinė“ pradeda televizijos klipu apie darganotą orą. Naujausioje pagrindinio šalies vaistinių tinklo reklamoje pasirodanti aktorė ir laidų vedėja Indrė Stonkuvienė ginasi nuo vėjo ir plaikstomų lapų.
„Paslaptis, kad nėra jokių paslapčių“, – ką tik pasirodžiusioje pagrindinio šalyje vaistinių tinklo reklamoje sako vienas garsiausių šalyje modelių Renata Mikailionytė. Moteris yra rudeninės kampanijos veidas, kuris padeda perteikti žinutę, kad norint puoselėti savo grožį, reikia tiesiog tinkamai ju...
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ startuoja su nauja reklamos kampanija, kuria atkreipia dėmesį į bene svarbiausią noro būti sveikais priežastį – rūpinimąsi artimaisiais. Įmonės rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad ši kampanija tęsia vaistinių tinklo, kaip svarbiausio profesionalaus geros...
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ antrus metus iš eilės savo šventinei reklamos kampanijai renkasi šūkį „Gerą savijautą dovanoti gera“. Aktoriais savo profesionalius vaistininkus pasirinkusi bendrovė šį kartą juos apavė pačiūžomis ir siekia skleisti draugiškumą, rūpestingumą ir meilę artimiesiems.
Šią savaitę pasirodė nauja vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ reklaminė kampanija, kurios akcentas – peršalimas. Įmonės rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad tai visą rudenį vyksianti trijų dalių kampanija, kuria siekiama padėti žmonėms išvengti, kovoti ir pasveikti nuo peršalimo.
Seniau tėčiai reklamose būdavo vaizduojami kaip mulkiai taukuotais pirštais, siurbiantys alų ir dėbsantys į televizorių, o mamos būdavo tos rūpestingos ir švelnios būtybės, kurios rūpinasi vaikais, gamina gardžias vakarienes ir skalbia nešvarias vyrų kojines. Atrodo, kad požiūrio kampas smarkiai pas...
Kalėdų ryto laukia ir jaunas, ir senas. Tikintieji Kalėdų senelio stebuklu kasmet tikisi nubusti anksčiau nei ateis raudonskruostis ir rasti jį palinkusį prie namų žaliaskarės. Vyresnėliai mažiau dėmesio skiria gautai dovanai, tačiau vis dar jaučia jaudulį naktį tyliai tipendami ir mylimam žmogui po...
Draudimas įmonėms nuo šių metų rugsėjo į Europos Sąjungą importuoti galingus dulkių siurblius labai paveikė pirkėjus: žmonės suskubo jų įsigyti. Lietuvoje pardavėjai skaičiuoja iki kelių kartų padidėjusius pardavimus.
Lietuviai vis noriau naudojasi galimybe apsipirkti internetu. Prieš prasidedant naujiems mokslo metams suaktyvėjusią prekybą pastebi ne tik prekybos centrų, bet ir interneto parduotuvių atstovai.
Kuprinė – bene svarbiausias pirkinys moksleiviui. Prekybininkai atvirauja, kad kuprinė yra brangiausias mokinio krepšelį sudarantis pirkinys, o kineziterapeutas priduria, kad jos pasirinkimas reikalauja ir daugiausiai pastangų.