Nuo rugpjūčio 26 dienos prie „Lidl Lietuva“ komandos jungiasi Neringa Podkopajeva, kuris vadovaus organizacijos rinkodaros departamentui. Naujoji „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė yra sukaupusi daugiau nei dešimties metų patirtį marketingo srityje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kristina Mažeikytė
16 straipsnių
Prekybos tinklas „Lidl“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius Lietuvoje. Naujaisiais „Lidl Lietuva“ partneriais tapo agentūra „BPN Intense“, kurie bus atsakingi už reklamos žiniasklaidoje strategiją, planavimą ir pirkimą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Branginkime akimirkas: sukurkime Kalėdų stebuklą!“ – tokia žinute pasitikti artėjančias didžiąsias metų šventes kviečia prekybos tinklas „Lidl“, pristatydamas naująją kalėdinę reklaminę kampaniją. Pagrindiniu herojumi tapo mielas, šiltus jausmus sukeliantis meškėnas, kuris leidžiasi į galybę stebuk...
Šių metų spalio 4 d., „Compensa“ koncertų salėje rinkodaros mokymų platforma „Venudu“ antrąjį kartą surengė „Social Media Managers’ Day“ konferenciją. Joje – viskas, ką privalo žinoti kiekvienas su skaitmeniniu marketingu ir socialiniais tinklais dirbantis specialistas. Pranešimus skaitė didžiausių ...
Prekybos tinklas „Lidl“ nauja reklamine kampanija kviečia sumaniai planuoti savo pirkinius ir išleisti dar mažiau. Norintys pigiau prisipildyti savo kasdienius pirkinių krepšius, turėtų ieškoti specialiais „1+1“ pakabukais pažymėtų įvairių prekių, kurių du vienetus galima įsigyti už vieno kainą. Tam...
Prekybos centrų akcijos žengia koja kojon: ekspertė paaiškino, kaip taip atsitinka ir kas susižeria naudą (1)
Jei „Maxima“ paskelbia 50 proc. nuolaidą ne maisto prekėms – tai ir „Lidl“. Jei vienur gali „taupyti ir sutaupyti“, kitur – „daugiau kainuoja mažiau“. O jei vienas prekybos tinklas pažymi savo akcijines prekes superžvaigždėmis, kodėl to iškart nepadarius kitam? Vienas kito komunikacijos žingsnius ak...
Iš ekrano prabylantys močiutė ir senelis – naujausios prekybos tinklo „Lidl“ reklaminės kampanijos herojai. Šiltus prisiminimus dažnam sukeliantys „baba“ ir „diedas“ pasirinkti ne veltui – jie pasakoja apie privačius „Lidl“ prekių ženklus ir jų lietuvišką kilmę, taip nukeldami į nostalgijos kupiną v...
Nors Joną Valančiūną daugelis įpratę matyti atliekant dėjimus su krepšinio kamuoliu, naujoje televizijos reklamoje sportininkas atlieka perdavimus su obuoliu ir pomidoru. Taip atrodo naujoji „Lidl“ reklaminė kampanija, pristatanti šviežią lietuvišką derlių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Spalio 4 dieną „Compensa“ koncertų salėje Vilniuje jau antrą kartą vyks marketingo mokymo platformos „Venudu“ rengiama konferencija „Social Media Managers’ Day 2023“, skirta socialinių medijų profesionalams ir entuziastams. Konferencijos metu kalbės ir diskusijose dalyvaus marketingo ekspertai, soci...
Kas antras Lietuvos gyventojas mažiausias prekių kainas randa „Lidl“ parduotuvėse, rodo tyrimas (16)
Šių metų liepos 10–19 d. „Lidl“ užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai parodė, kad kas antras Lietuvos gyventojas mažiausias prekių kainas randa „Lidl“ parduotuvėse. Tiek pat respondentų pažymi, jog šio prekybos tinklo parduotuvėse lankosi, nes nori...
Marketingo vadovas – CMO – yra žmogus dirigentas, kuris stovi už puikaus rinkodaros ansamblio“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. Anot jo, šiemet komisija kandidatus į „Metų CMO“ titulą vertino ne tik pagal asmeninį ir komandos indėlį į marketingo e...
Gegužė – laikas, kai šilumą skleidžia ne tik vis kaitresnė pavasario saulė, bet ir laukiamiausias dainų konkursas „Eurovizija“. Dešimtys įsimintinų dainų ir dar įspūdingesni koncertiniai pasirodymai kasmet prikausto šimtus tūkstančių televizijos žiūrovų visoje Lietuvoje. Atkreipti klientų dėmesį nau...
Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma praneš...
Pavasario orų temperatūrai pagaliau pasiekus dviženklį skaičių, vasaros laukimas tampa vis stipresnis. Vienu pirmųjų šiltojo sezono šauklių jau ne pirmus metus tampa „Lidl“ grilio kampanijos startas. Šiemet pagrindinė kampanijos žinutė „Skanu be kalbų“ pabrėžia, kad kepti paruošti kepiniai tokie ger...
Skatindama sveiką visuomenės mitybą „Lidl Lietuva“ pirmoji iš didžiųjų šalies prekybos tinklų nuo kovo mėnesio pradeda riboti sveikatai nepalankių privačių prekių ženklų produktų rinkodarą vaikams. Jiems nebebus reklamuojami tie produktai, kurie neatitinka Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) mity...
Prekybos tinklas „Lidl“ vasario mėnesį pradeda su šmaikščia informacine kampanija, kurios centre – vartotojams itin svarbi maisto produktų kokybės ir ženklinimo tema. Tam, kad kampanija būtų kuo įdomesnė, vartotojai prie televizijos ekranų ir internete galės stebėti žaismingą personifikuotų aukščiau...