Laura Domarkė

24 straipsnių

CIVITTA įmonių grupė jungianti verslo valdymo konsultacijų įmonę „Civitta“ ir skaitmeninių sprendimų bendrovę „Mediapark“ įsigijo kūrybinę rinkodaros agentūrą „AdDrama“. 20 šalių vienijančios bei kontroliuojančios bendrovės viena iš strateginių krypčių – skaitmeninė rinkodara. Bendrovė savo ateities...

Jūratė Žuolytė

Prieš kelis mėnesius užsienio žiniasklaidoje ir interneto forumuose pasipylė diskusijos, ką daryti su kaip niekad anksčiau dažnai pasitaikančiomis bendrovei „Meta“ priklausančių socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ programinėmis klaidomis, vadinamais bugais, dėl kurių užblokuojamos verslo pus...

„Šiandien svarbu komunikuoti drąsiai, nesislapstant, nebijant rizikuoti. Vertybės visada buvo svarbios komunikacijoje, tačiau dabartinė situacija tą ypatingai išryškina“, – sako komunikacijos profesionalė, agentūros „Budinti komunikacija“ vadovė Laura Bielskė. Ji ir dar 6 komunikacijos bei marketing...

Naujausiomis marketingo žiniomis ir tendencijomis nuolat besidalinanti Lietuvos marketingo asociacija kviečia į skaitmeninio marketingo renginį – LiMA Digital Marketing Update’21. Penktus metus iš eilės organizuojama žinių atnaujinimo ir įkvėpimo šventė šiemet prasidės sausio 19 d. ir virtualioje er...

Kornelija Jasiūnaitė

Kartu su 2020-aisiais prasideda nauja nuomonės formuotojų era, kai į pirmą planą grįžta jų pirmtakai – „micro-nano influenceriai“. Vis daugiau požymių rodo, kad vartotojų pasitikėjimas nuomonės lyderiais bliūkšta dėl jų vertybinio pasimetimo prekių ženklų, siūlančių vis didesnius pinigus, virtinėje.

Duomenimis grįsti, rinkos tendencijas atitinkantys ir pritaikyti konkretaus vartotojo poreikiams marketingo sprendimai – tokią netolimą ateitį mato marketingo specialistai, kurie jau dabar pažįsta savo vartotoją geriau nei jie patys save ir bando pasiekti juos begaliniame informacijos sraute. Apie t...

Viktorija Juškauskaitė

Tyrimo bendrovių „Edison Research“ ir „Triton Digital“ duomenys rodo, kad Amerikoje socialinių tinklų augimas sustojo, o štai populiariausiame ir daugiausiai vartotojų turinčiame feisbuke pastebimas auditorijos mažėjimas. Nuo 2017-ųjų vartotojų skaičius nukrito 6 procentais (iš 67 proc. iki 61 proc....

Martin Huisman, Nyderlandų marketingo instituto valdybos pirmininkas ir verslo konsultavimo įmonės „Johnson Factory“ vadovas, „Toyota“ ėjęs pardavimų ir marketingo vadovo pareigas, sako, kad marketinge, kaip ir lenktynėse, yra svarbu stiprus pasirengimas, greitis, dėmesio sutelkimas ir pasiruošimas ...