Vadinamasis „Rožinis mokestis“, kai už kai kurias prekes moterys moka brangiau nei vyrai, aktualus ir Lietuvoje – maždaug 7 procentais moterys brangiau moka už drabužius, kosmetiką ar net higienos priemones. Tiesa, nors feministės tai vadina diskriminacija, rinkodaros žinovai sako, kad viską diktuoj...
Laura Domarkė
24 straipsnių
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LIMA DAY LIETUVA’23: Mutacijos“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m., apžvel...
Rinkodaros ir socialinių tinklų specialistė Laura Domarkė metinėje personalo konferencijoje „HR savaitė Lietuva“ pristatė, kas svarbiausia stipriam darbdavio prekės ženklui. Paaiškėjo, kad vos du esminiai kriterijai potencialiam darbuotojui gali nusverti net visą plejadą kitų teigiamų faktorių. „Jūs...
Jau kelerius metus stebima influencerių augimo banga ir vadinamasis aukso amžius. Ir kasmet girdime įspėjimų apie ateinančią jų eros pabaigą. Tad kokios tendencijos vyraus 2023 metais influencerių rinkodaros srityje? Kaip keisis žaidimo taisyklės bei į ką reikės atkreipti dėmesį, norint efektyviai d...
Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš ...
CIVITTA įmonių grupė jungianti verslo valdymo konsultacijų įmonę „Civitta“ ir skaitmeninių sprendimų bendrovę „Mediapark“ įsigijo kūrybinę rinkodaros agentūrą „AdDrama“. 20 šalių vienijančios bei kontroliuojančios bendrovės viena iš strateginių krypčių – skaitmeninė rinkodara. Bendrovė savo ateities...
Dirbantiems su socialiniais tinklais nerimą kelia procesų nebesuvaldanti „Meta“: net ilgus metus puoselėtos verslo paskyros blokuojamos be priežasties (1)
Prieš kelis mėnesius užsienio žiniasklaidoje ir interneto forumuose pasipylė diskusijos, ką daryti su kaip niekad anksčiau dažnai pasitaikančiomis bendrovei „Meta“ priklausančių socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ programinėmis klaidomis, vadinamais bugais, dėl kurių užblokuojamos verslo pus...
Principas patikti visiems nebegalioja. Vertingo turinio kūrimas tampa komunikacijos higiena, todėl prekės ženklai deda maksimalias pastangas ne „išburti“ savo tikslinę auditoriją, bet iš tikrųjų ją atrasti ir pažinti. Ir tada prabilti būtent jos meilės kalba bei tokiu būdu kurti gilų santykį. Be abe...
„Šiandien svarbu komunikuoti drąsiai, nesislapstant, nebijant rizikuoti. Vertybės visada buvo svarbios komunikacijoje, tačiau dabartinė situacija tą ypatingai išryškina“, – sako komunikacijos profesionalė, agentūros „Budinti komunikacija“ vadovė Laura Bielskė. Ji ir dar 6 komunikacijos bei marketing...
Naujausiomis marketingo žiniomis ir tendencijomis nuolat besidalinanti Lietuvos marketingo asociacija kviečia į skaitmeninio marketingo renginį – LiMA Digital Marketing Update’21. Penktus metus iš eilės organizuojama žinių atnaujinimo ir įkvėpimo šventė šiemet prasidės sausio 19 d. ir virtualioje er...
Nuo šiol vaistinių tinklo „Gintarinė vaistinė“ socialinių tinklų komunikacija rūpinsis kūrybinės rinkodaros agentūra „AdDrama“ – būtent ši komanda laimėjo vaistinių tinklo skelbtą socialinių tinklų komunikacijos konkursą,– informuojama pranešime spaudai.
Kalėdinės dovanos yra vienas iš tradiciškiausių santykių palaikymo ir lojalumo atributų, todėl kasmet marketingo skyrius susiduria su iššūkiu, kaip išsiskirti ir nustebinti savo dovanomis. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), siekdama padėti marketingistams rasti išskirtines dovanas klientams ir p...
„AdDrama“ laimėjo „Telia“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą ir su telekomunikacijų bendrove pasirašė 3 metų bendradarbiavimo sutartį. „AdDrama“ bus atsakinga už rinkodaros projektų taktinių veiksmų įgyvendinimą, adaptavimą bei kūrybinių idėjų pritaikymą tradiciniams ir netradiciniams kom...
Šiandien nenoriu su jumis dalintis įžvalgomis, kaip visiems sudėtinga. Verslų apyvartos menksta ar didėja kartais, spaudimas auga, vadovai bei darbuotojai pasimetę ir sunerimę dėl ateities. Apie tai šnekama visokiuose lygmenyse: teoriniame, praktiniame ir net mistiniame.
Svajojantys užsidirbti iš „influencinimo“ sugalvojo planą: gundo jungtis į vienas kito „laikintojų“ grupes (7)
„Instagram“ platformoje populiarėja naujas mikro-influencerių auginimo piramidės principas: tu like'ink mane, aš like'insiu tave – visi tapsime nuomonės formuotojais ir užsidirbsime pinigų. Skamba visai gražiai, tiesa? Bet kas už viso to slypi: ar verta tikėti pasiūlymu, ką suteikia buvimas tokios b...
Kartu su 2020-aisiais prasideda nauja nuomonės formuotojų era, kai į pirmą planą grįžta jų pirmtakai – „micro-nano influenceriai“. Vis daugiau požymių rodo, kad vartotojų pasitikėjimas nuomonės lyderiais bliūkšta dėl jų vertybinio pasimetimo prekių ženklų, siūlančių vis didesnius pinigus, virtinėje.
Duomenimis grįsti, rinkos tendencijas atitinkantys ir pritaikyti konkretaus vartotojo poreikiams marketingo sprendimai – tokią netolimą ateitį mato marketingo specialistai, kurie jau dabar pažįsta savo vartotoją geriau nei jie patys save ir bando pasiekti juos begaliniame informacijos sraute. Apie t...
Tyrimo bendrovių „Edison Research“ ir „Triton Digital“ duomenys rodo, kad Amerikoje socialinių tinklų augimas sustojo, o štai populiariausiame ir daugiausiai vartotojų turinčiame feisbuke pastebimas auditorijos mažėjimas. Nuo 2017-ųjų vartotojų skaičius nukrito 6 procentais (iš 67 proc. iki 61 proc....
Martin Huisman, Nyderlandų marketingo instituto valdybos pirmininkas ir verslo konsultavimo įmonės „Johnson Factory“ vadovas, „Toyota“ ėjęs pardavimų ir marketingo vadovo pareigas, sako, kad marketinge, kaip ir lenktynėse, yra svarbu stiprus pasirengimas, greitis, dėmesio sutelkimas ir pasiruošimas ...