2023 m. spalio 7 d. Maskvoje duris atvėrė elitinis automobilių salonas, Rusijos turtuoliams siūlantis platų brangių vakarietiškų automobilių asortimentą. „Atsidarėme mūsų prezidento Vladimiro Putino gimimo dieną. Jis pas mus pirmas, ir mes norime būti pirmi“, – sakė salono įkūrėjas, Rusijos verslini...
Laurynas Boguševičius
92 straipsnių

Laurynas Boguševičius - „Deals on Wheels“ įmonės savininkas Laurynas Boguševičius, vadovaujantis vieninteliam elektromobilių salonui žemyninėje Europoje.
Dar šių metų pradžioje „Tesla“ Vilniuje turėtų atidaryti atstovybę Baltijos šalyse, o sostinėje jau oficialiai paskelbtas ir autorizuotas kėbulų remonto centras. Nors elektromobilių savininkai kelia klausimą, ar tai gali lemti mažesnes „Tesla“ automobilių Kasko draudimo kainas, ekspertai ir draudika...
„Deals on Wheels“ įmonės savininkas – apie bandymą užsidirbti užsienyje ir verslo sėkmę Lietuvoje: grįžau supratęs, kad dirbant po 16 valandų aš uždirbsiu ir Lietuvoje (1)
Laidoje „Nepatogūs klausimai“ šį kartą apsilankė „Deals on Wheels“ įmonės savininkas Laurynas Boguševičius, vadovaujantis vieninteliam elektromobilių salonui žemyninėje Europoje. Nors šiuo metu verslininkas sėkmingai darbuojasi Lietuvoje, jis žino, ką reiškia dirbti ir gyventi svetimoje valstybėje. ...
Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) rinkoje – nauji vėjai. Veiklą pradeda žinomas verslininkas Laurynas Boguševičius – kartu su partneriais įkūrė įmonę „Deals on Home“, kurios tikslas – valdyti visus NT pardavimo ir nuomos etapus suteikiant pagalbą žmonėms kiekviename žingsnyje. Įmonės įkūrėjai teigia...
Į „Nepatogių klausimų“ laidą įprastai užsuka aktoriai, dainininkai ir kitos Lietuvos pramogų pasaulio žvaigždės, tačiau šįkart čia pasirodė savo automobilių verslu lietuvius bei užsieniečius sužavėjęs Laurynas Boguševičius. Delfi TV laidoje jis pasakojo apie nelengvą pradžią, iššūkius, klientų įnori...
Ieškantys naudoto automobilio dažnai įspėjami, kokių veiksmų reikėtų imtis ir kokiomis istorijomis netikėti, kad išvengtų apgavysčių. Būtent pardavėjai dažniausiai įvardijami kaip žmonės, kurie gali perkantįjį apgauti. Vis dėlto, vilnietis Kostas papasakojo, kad parduodantys automobilius taip pat tu...
Atsakymai į klausimus, kuriuos ne visi išdrįsta užduoti, skamba laidoje „Nepatogūs klausimai“ su Rolandu Mackevičiumi. Šįkart svečiuose – Laurynas Boguševičius.
Apokalipsei tinkamu vadintas „Tesla Cybertruck“ neatlaiko nei smėlio, nei sniego testo: pirmųjų laukiama ir Lietuvos gatvėse (6)
Praėjusių metų lapkričio mėnesį pradėtas gaminti „Tesla Cybertruck“ elektromobilis, panašu, didžiulio dėmesio sulaukė ne dėl savo privalumų, kuriuos Elonas Muskas vardijo koncepcinio modelio pristatymo metu, tačiau dėl problemų, su kurių virtine tenka susidurti pirmiesiems kampuoto pikapo vairuotoja...
Įspėja ruoštis kiniškų automobilių antplūdžiui: jei tinka vokiečiams ir švedams, kodėl turi netikti lietuviams? (15)
Vakarų pasaulį vis sparčiau užkariaujant kiniškiems elektromobiliams, ekspertai sako, kad šioje šalyje pagamintų transporto priemonių neišvengiamai daugės ir Lietuvos keliuose. Kol kas to nematome, nes patiems kinams mūsų maža rinka nėra įdomi, tačiau lietuvių prekybininkai ieško būdų į mūsų šalį ga...
Jau daugiau nei 20 metų sostinės gimtadienį vainikuoja Vilniaus garsinančių lyderių apdovanojimai. Už idėjas ir darbus Vilniui, miesto puoselėjimą ir garsinimą kasmet Šv. Kristoforo statulėlėmis apdovanojami iškiliausi vilniečiai. Reikšmingiausi miesto apdovanojimai įteikti dešimt laureatų.
2023 metų lapkričio mėnesio duomenimis, Lietuvoje užregistruota daugiau nei 11 tūkstančių elektromobilių ir dar apie 7 tūkstančiai įkraunamų hibridinių automobilių. Tai daug ar mažai? Kada Lietuvos elektromobilių rinkoje įvyks esminis lūžis?
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
Ekonomikos platformizacija šiais laikais vyksta visose srityse – nuo transporto, paslaugų iki žiniasklaidos. „Platformos pirmiausia reiškia algoritmą. Viena vertus, jis, atrodo, leidžia kažkuo daug patogiau naudotis, bet tuo pačiu iškyla ir pavojus patekti į algoritmo spąstus“, – sako Delfi vyr. red...
Išplėstinė realybė – tai technologinė inovacija, kuri sparčiai keičia mūsų suvokimą apie aplinką ir suteikia visiškai naujas galimybes tiek verslo, tiek pramogų srityse. Ši naujovė yra ne tik pažangus žingsnis į ateitį, bet ir gali paveikti mūsų kasdienį santykį su technologijomis. Šį įrankį vis daž...
Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence – AI). Tačiau kaip ši revoliucinė technologija paveik...
Informacijos srautas ir informacinis triukšmas vargina vartotojus, jie pavargo nuo visoms auditorijoms skirtos reklamos ir jos nepastebi. Tuo tarpu dauguma prekių ženklų nededa pastangų išsiskirti ir pasirenka mažiau rizikingas marketingo strategijas. Ar tai tinkamas būdas pasiekti klientus?
Skaitmeninis marketingas itin susijęs su technologine pažanga. O ji per pastaruosius 10 metų padarė didžiulę įtaką mūsų kasdienybei. Verslininkė, nuomonės formuotoja, asmeninio prekės ženklo vystytoja Ieva Mackevičienė sako, kad dabar verslams yra itin paprasta būti arti vartotojų, o turinio kūrėjam...
Pastarieji keleri metai parodė, kad pokyčiai, darantys įtaką vartotojų įpročiams, gali būti itin staigūs ir netikėti. Kaip prie jų greitai prisitaikyti verslui, ypač jei kalbame apie skaitmeninę rinkodarą? Metų CMO (rinkodaros vadovė) Giedrė Vilkė sako, kad turint planą B, į pokytį galima sureaguoti...
Rugpjūčio mėnesį net kelissyk siautusi stichija negailėjo nei pastatų, nei automobilių. Pastarųjų savininkams audrų padaryta žala sudarė kone pusę visų registruotų žalų. Tačiau į draudimo išmokas pretenduoja tik tie, kurie apsidraudė automobilius kasko draudimu. Suniokoti tiek prabangūs, tiek ekonom...
Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktua...