Vis garsiau ir dažniau linksniuojamas elektroninis sportas ir auganti profesionali žaidimų industrija: kaip šioje modernioje pramogų srityje sekasi Lietuvos atstovams? Pasiekimai ir profesionalių mūsų šalies esporto atletų laimėti piniginiai prizai gali nustebinti ne vieną.
League of Legends
23 straipsnių
Artėjantį savaitgalį Vilniuje susiburs dešimtys tūkstančių vaizdo žaidimų gerbėjų iš visos Europos. Jau spalio 20-22 dienomis „Litexpo“ vyks vienu laukiamiausių metų savaitgalių žaidimų mėgėjų gretose vadinamas didžiausias populiariosios kultūros renginys Baltijos šalyse – „Comic Con Baltics 2023“. ...
Patirtis vadovaujant „World of Warcraft“ klanui, laimėjimai „League of Legends“ čempionatuose – vaizdo žaidimų bendruomenėms įspūdį galintys padaryti pasiekimai. Tačiau ne tik. Šiandien vadinamųjų „geimerių“ kompetencijos vis labiau domina ir darbdavius, kuriems žaidimuose įgyjami gebėjimai analizuo...
Ar esate profesionalus žaidėjas, ar jūsų vaizdo žaidimų stalas yra vieta, kur atsipalaiduojate po ilgos dienos – vaizdo žaidimams tinkamas ekranas yra būtinybė. „LG Electronics“ ekspertai atskleidžia, į ką atkreipti dėmesį renkantis naują monitorių, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Sausį „Microsoft“ paskelbė apie brangiausią pirkinį kompiuterinių žaidimų istorijoje – kompaniją „Activision Blizzard“. Nepraėjus dviem savaitėms, „Sony“ atsakė įsigydami „Destiny“ žaidimo kūrėjus – „Bungie“ studiją. Tai tik keli garsūs šūviai mūšyje dėl lyderio pozicijos kompiuterinių žaidimų indus...
Nuo septynerių stalo žaidimus žaidžiantis Justas Brazauskas su komanda sukūrė stalo žaidimą „Perekupai“. Į automobilio perpardavimo temą šliūkštelėjus sarkazmo, asociacijų ir nostalgijos gimė įdomus produktas, kuriuo kaip verslo dovana partneriams pasinaudojo automobilių ataskaitas teikianti įmonė „...
Elektroninis sportas arba e-sportas kasmet prie ekranų pritraukia milijonus fanų iš viso pasaulio. 2020 m. virtualius žaidimų turnyrus ir čempionatus reguliariai stebėjo 223 mln. žmonių. Technologijų ekspertai dalinasi įžvalgomis, kodėl e-sporto rinka taip sparčiai auga.
Elektroninis sportas arba kitaip esportas yra viena sparčiausiai augančių pramogų sričių pasaulyje. Analitikai daugmaž sutaria, kad 2020 metais pajamos iš esporto visame pasaulyje pasiekė milijardą JAV dolerių. Tuo pačiu, esportas jau kurį laiką nebėra išskirtinai internetinės erdvės fenomenas, skel...
Kai pandemijos paskatintas karantinas sukėlė srautinių vaizdo žaidimų bumą, milijonai žmonių staiga pamatė aiškų kelią, kaip savo pamėgtą laiko švaistymo būdą paversti karjera.
Elektroninio sporto (e-sporto, arba kompiuterinių žaidimų varžybų) žaidėjai iš namų pasiekia didžiules gerbėjų minias. Įprasto sporto organizacijų vadovai nori sekti jų pavyzdžiu.
Specialistai perspėja: kompiuteriniai žaidimai įtraukia, tačiau priklausomybės priežasčių reikia ieškoti kitur (25)
Žaidimai dažnai traktuojami kaip žalingi ar pavojingi dėl to, kad žaidėjai kartais į juos pernelyg įsitraukia, praranda laiko nuovoką, pamiršta savo kasdienes atsakomybes. Tokį patį poveikį gali sukelti ir gera knyga ar TV serialas, tačiau žaidimai pasiūlo papildomą įsitraukimo elementą – asmenišką ...
Penkerius metus gyvuojantis Ukrainos orkestras “Lords Of The Sound” jau apkeliavo pusę Europos ir pagrįstai tituluojamas geriausiu ir garsiausiu Ukrainos muzikiniu kolektyvu. Pirmasis koncertas įvyko gimtajame kolektyvo mieste - Kijeve - ir buvo šiltai sutiktas klausytojų. “Gimė nauja žvaigždė”, - l...
Šiandien Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ startavo technologijų ir verslumo renginys #SWITCH! Į nuo pat ryto prasidėjusį renginį paklausyti pranešimų ir pasisemti idėjų susirinko technologijomis besidomintys lankytojai, patirtimi ir žiniomis dalijosi visuomenės lyderiai ir ekspertai.
Kauno „Žalgiris“ po savo sparnu glaudžia dar vieną sporto šaką – savo struktūroje kauniečiai nuo šiol turės elektroninio sporto šaką. „Žalgirio“ vadovai neslepia, kad naujojo projekto tikslas yra pritraukti jaunos auditorijos dėmesį.
Tikriausiai retą kurį jau stebina informacinių technologijų progresas ir skverbimasis į kasdienį vartotojo gyvenimą. Viena sparčiausiai „augančių“ naujųjų industrijų – elektroninis sportas. Tai platforma, kurioje rungtyniauja šių dienų atletai, žaisdami populiariausius vaizdo žaidimus pasaulyje.
Kinija yra ne tik pirma pasaulyje pagal pajamas, gaunamas už kompiuterinius žaidimus, bet ir pirma pasaulyje šalis, priklausomybę nuo jų pripažinusi klinikiniu sutrikimu. Nuo to kenčia ne tik daugybė Kinijos jaunimo, bet ir jos kariuomenė.
Mūsų dienomis atsiranda vis daugiau naujų žaidimų ir jų platformų, specialiai pritaikytų virtualiai realybei. Į kuriuos iš jų verta atkreipti dėmesio?
Pernai Lietuvoje garsiai nugriaudėjęs „GameOn“ į „Siemens“ areną sukvietė daugiau nei 7 000 dalyvių ir tapo rekordiniu žaidimų kultūros renginiu Baltijos šalyse.
Vaizdo žaidimams tampant vis didesne mūsų kasdieninio gyvenimo dalimi, keičiasi ir kitos gyvenimo sferos. Pasaulyje vis garsiau skamba elektroninio sporto renginiai surenkantys tūkstantines žiūrovų minias, o didžiausių turnyrų transliacijos sutraukia milijonus žmonių prie kompiuterių ir televizijos ...
Kas yra „eSportas“? Ar jis gali būti laikomas sportu? Tai ir mėginame paanalizuoti šioje netradicinėje publikacijoje, skirtoje pasaulyje vis labiau populiarėjančiam eSporto fenomenui ir plačiau papasakoti apie milžinišką auditoriją ir itin aktyvią jos įsitraukimą į šią veiklą.