Kaip Lietuvos įmonės ir organizacijos prisitaiko prie naujų geopolitinių realijų? Koks jų atsparumas tarptautinės prekybos pokyčiams? Kaip jos derina savo strategijas su naująja JAV administracijos ekonomine politika ir ES žaliuoju kursu? Šie klausimai tapo pagrindine į pabaigą artėjančio šių metų L...
Lietuvos marketingo asociacija
115 straipsnių

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA; anksčiau Marketingo specialistų asociacija) – asociacija, vienijanti 900 rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistus. Asociaciją 2004 m. įkūrė bendraminčių būrelis: Rytis Ponomoriovas, Andrius Alekna, Jonas Jankūnas, Elena Šilovaitė ir Arentas Norkūnas. Rytis Ponomoriovas buvo paskirtas valdybos pirmininku, Andrius Alekna - direktoriumi, Elena Šilovaitė rūpinosi pranešėjų konferencijoms pritraukimu. Iš pradžių asociacija vadinosi Lietuvos Marketingo specialistų asociacija.
Kintanti elektroninės komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti e. komercijos marketingą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau ketvirtus metus organizuoja konferenciją „E-commerce Marketing Update’25“ internet...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau vienuoliktą kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’25“. Nuo šiandien iki kovo 13 d. marketingo vadovai yra kviečiami pildyti paraiškas ir dalyvauti rinkimuose. Metų marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio ...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau kitą savaitę organizuoja konferenciją internetu „B2B marketingas’25“, skirtą apžvelgti naujienas bei pasidalinti praktiniais patarimais ir įžvalgomis, kaip efektyviau organizuoti marketingą verslas verslui (B2B) segmente, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Sparčiai kintanti skaitmeninio marketingo aplinka nuolat kelia iššūkių: kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų pasikeitimų, turinio tendencijų ir kaip išsiskirti vis aštrėjančioje konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintus metus organi...
Siekdama prisidėti prie marketingo stiprinimo Lietuvoje, „Nord Security“ marketingo vadovė, „Metų CMO’21“, ilgametė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narė Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo ir LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo tarpt...
Augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencija tarp darbdavių yra kaip niekada stipri. Šią kovą laimi įmonės, kurios turi stiprią darbdavio reputaciją. Todėl gruodžio 4–5 dienomis Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja kasmetinį dviejų popiečių renginį internetu „Efektyvi darbdav...
Lapkričio 21 dieną gyvai Vilniuje ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija šalyje „LiMA Day Lietuva’24: The Growth“. 15-ą kartą vyksiančioje konferencijoje pranešimus skaitys visų laikų geriausiai įvertinti LiMA Day pranešėjai ir sveči...
Šiuolaikiniame pasaulyje, kai vartotojai kasdien priima didelį kiekį sprendimų, marketingo profesionalams tampa ypač svarbu suprasti vartotojų sprendimų priėmimo procesus bei kaip žmonių išankstinės nuostatos ir šališkumai (angl. bias) daro įtaką jų sprendimams. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA...
Lietuvos marketingo asociacija, bendradarbiaudama su Tarptautinės koučingo federacijos Lietuvos skyriumi (ICF Lithuania), laimėjo galimybę Lietuvoje įgyvendinti ICF FOUNDATION IGNITE koučingo programą. Ji truks 6 mėnesius, per kuriuos dalyviai gaus 6 individualias koučingo sesijas. Programa bus skir...
Ruduo yra ne tik metinių planų ir biudžetų sudarymo metas, bet ir išpardavimų bei kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu – vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose. Norintiems sužinoti, kaip pasiruošti metiniams išpardavimams, Lietuvos marketingo asoci...
Rugsėjo 27 dieną gyvai Kaune ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’24: DATA-DRIVEN MARKETING“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie tai, kaip dar efektyviau taikyti duomenimis grįstą marketingo strategiją, pasitelkti dirbtinį intelektą ...
Statybų bendrovės reklama papiktino internautus: ar žmonės neturėtų būti saugomi nuo tokio turinio? (9)
„Eik tu na... sakysi savo viršininkui“ – tokiu pareiškimu prasideda statybos ir inžinerijos bendrovės „KRS“ internete transliuojama reklama, kurioje vaizduojamas auksu apsikarstęs statybininkas ir dviprasmiškai nufilmuotos vulgariai pavaizduotos moterys. Toks humoro jausmas patiko ne visiems – kai k...
Vakar Lietuvos marketingo asociacijos organizuotame Tarptautinės marketingo dienos šventiniame vakare Europos marketingo konfederacija (EMC) paskelbė, kad apdovanojimas už viso gyvenimo pasiekimus marketingo srityje įteiktas Simon Sinek. Šiuo prestižiniu apdovanojimu pripažįstamas išskirtinis S. Sin...
Europos marketingo konfederacija (EMC) gegužės 27-ąją paskelbė Tarptautine marketingo diena – kasmetine švente, skirta marketingo vaidmeniui versle ir visuomenėje pripažinti. Šia diena siekiama skatinti pasididžiavimą marketingo profesija ir paskatinti pasaulines marketingo bendruomenes dalyvauti įv...
Jau šių metų gegužės 17 d. Klaipėdoje ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’24: TURINIO MARKETINGAS“. Marketingo profesionalai papasakos, kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį ir kurti įtraukų turinį soc. tinkluose, kokie efektyviau...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) konferencijos „LiMA CMO SUMMIT“ apdovanojimų vakare paskelbė jau dešimtąjį kartą organizuotų „Metų CMO’24“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovo titulą pelnė „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis. Konkurs...
Balandžio 18 d. septintąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’24“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų strategines ir vadovavimo kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius...
Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) jau dešimtą kartą organizuojamų „Metų CMO’24“ rinkimų komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Rinkimų finalininkai, pretenduojantys į „Metų CMO’24“ titulą, buvo paskelbti Sertifikuotų marketingo profesionalų (SMP) ciklo renginy...
Kintanti e-komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai, skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti e-komercijos marketingą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečius metus organizuoja konferenciją „E-commerce Marketing Update’24“ internetu, skirtą pas...