Lietuvos vežėjų sąjungos (LVS) atlikta transporto sektoriaus rinkos dalyvių apklausa – lūkesčių tyrimas – parodė, kad praėjęs ir likęs pusmečiai ženklių pokyčių šioje ūkio šakoje nežada. Nepaisant to, ryškėja tendencijos, kad didės atlyginimai bei transporto ar sandėliavimo paslaugų kainos, o darbuo...
Lietuvos vežėjų sąjunga
13 straipsnių
Lietuvos vežėjų sąjunga (LVS) kreipėsi į Vyriausybę su pasiūlymu surengti suinteresuotų institucijų posėdį, kuriame būtų apsispręsta dėl vadinamojo „žaliojo koridoriaus“ automobilių transportui kroviniams iš Ukrainos gabenti atidarymo.
Lengvatos prašantiems vežėjams – Finansų ministerijos atkirtis: degalai galimai atsidurtų asmeniniuose automobiliuose (5)
Valstybei apsisprendus didinti dyzelino akcizą, vežėjai siūlo sekti kai kurių Europos šalių pavyzdžiu ir dalį šio mokesčio jiems grąžinti. Tai esą didintų šalies konkurencingumą, neleistų brangti pervežimams, o kartu stabdytų ir visų prekių kainų augimą. Tačiau Finansų ministerija atkerta tokia prie...
Tolimųjų reisų vairuotojų amžius auga, o šviežio kraujo į transporto bendroves patenka tik su atvykėliais iš trečiųjų šalių. Tai parodė apklausa, kurią atliko Lietuvos vežėjų sąjunga. Ši lietuvių ir rusų kalbomis vykdyta apklausa taip pat atskleidė reikšmingų skirtumų tarp lietuvių ir užsieniečių va...
Būsimi profesionalūs vilkikų ir autobusų vairuotojai vietoj žadėtos supaprastintos jų parengimo tvarkos, kurią siūlė Susisiekimo ministerija, gali sulaukti priešingo rezultato – jau nuo kitų metų vairuotojų mokymų trukmė gali smarkiai pailgėti, o mokymų paslaugos gerokai pabrangti, tikinavežėjus vie...
Trys didžiausios Lietuvos vežėjus vienijančios asociacijos – „Linava“, Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas bei Lietuvos vežėjų sąjunga – kreipėsi į valstybės institucijas dėl transporto sektoriaus neva patiriamų dezinformavimo atakų.
Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams prašant Vyriausybės atšaukti nuo šių metų galiojančią naują vairuotojų dienpinigių mokėjimo tvarką, taip sumažinant mokestinę naštą, socialinės apsaugos ir darbo ministras sako, jog to daryti neplanuojama.
Vežėjai kreipiasi į Vyriausybę: prašo atidėti mokesčius, sustabdyti priimtą nutarimą didinti algas (69)
Kilus koronaviruso pandemijai transporto paslaugų teikimas ir prekių gabenimas per Europos Sąjungos (ES) valstybių sienas su kiekviena diena tampa sudėtingas. Kaip teigiama, stringant eksportui ir paslaugų tiekimui vežėjai patiria finansinių sunkumų, todėl prašo Vyriausybės sustabdyti nutarimą, kuri...
Vežėjai prašo atidėti Vyriausybės nutarimo dėl komandiruojamų darbuotojų dienpinigių apmokestinimo didinimo įsigaliojimą bent jau iki 2021 metų vidurio – iki kol įsigalios Mobilumo paketo reikalavimai, kai bus aišku, kokį poveikį šiam sektoriui turės ES direktyva. Dėl to jie kreipėsi į prezidentą Gi...
Europos Sąjungos institucijos pirmadienio vakarą pradėjo svarbias derybas dėl griežtesnių taisyklių vilkikų vairuotojams, kurios, Lietuvos vežėjų teigimu, padėtų Vakarų europiečiams išstumti juos iš rinkos.
Valdžiai siūlant neapmokestinti tolimųjų reisų vairuotojų dienpinigių, jei jų alga siektų dvi minimalias algas (MMA), vežėjai sako, kad jiems padidėtų mokesčiai, tuo metu vairuotojai vieningos nuomonės neturi, rodo apklausa.
57 proc. Lietuvos vežėjų sąjungos apklaustų vairuotojų, atsakinėjusių lietuviškai, sako, kad jei valdžia padidintų jų atlyginimą bent iki dviejų minimalių mėnesinių algų, jie gautų mažiau dienpinigių.
Per pastarąsias dienas viešoje erdvėje buvo išsakyta daug įvairių nuomonių dėl Europos Parlamente svarstomo Mobilumo Paketo. Šiandien pasirodė EP narės p. Vilijos Blinkevičiūtės straipsnis, kuriame priekaištaujama Susisiekimo ministrui, neva ginančiam tik stambaus verslo interesus. Lietuvos vežėjų s...