Sulaukti iš verslo klientų užsakymo sukurti reklamą, orientuotą į vyresnių nei 55-erių metų auditoriją – sunkiai tikėtina užduotis. Tad agentūra „Autoriai“ šių metų vasarį savo iniciatyva sukūrė ir įgyvendino kampaniją „Bučiniai metų neskaičiuoja“. Agentūros įkūrėja Giedrė Ona Šileikytė prisipažino ...
LiMA CMO
39 straipsnių
Balandžio 18 d. septintąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’24“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų strategines ir vadovavimo kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Nuo šiandien marketingo vadovai yra kviečiami dalyvauti ir pildyti paraiškas. Metų stipriausias marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio 18 d. vyksianči...
Vilniuje vykusioje marketingo vadovų konferencijoje LiMA CMO SUMMIT'23 Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su Europos marketingo konfederacija (ECM) gegužės 27-ąją oficialiai paskelbė Tarptautine marketingo diena ir legendiniam marketingo guru Philipui Kotleriui įteikė apdovanojimą už viso g...
Marketingo vadovas – CMO – yra žmogus dirigentas, kuris stovi už puikaus rinkodaros ansamblio“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. Anot jo, šiemet komisija kandidatus į „Metų CMO“ titulą vertino ne tik pagal asmeninį ir komandos indėlį į marketingo e...
Gegužės 25 d. jau šeštąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’23“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų kasmetinės konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius. Konferenciją v...
Europos marketingo konfederacija (EMC) priėmė vienbalsį sprendimą gegužės 27 dieną paskelbti tarptautine marketingo diena. Šia diena siekiama išryškinti marketingo svarbą versle ir visuomenėje bei skatinti pasididžiavimą marketingo profesija. Dienos iniciatoriai švęsti marketingą kviečia skambiai ir...
Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma praneš...
Prasidėjo Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) jau devintąjį kartą organizuojami Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimai. Metų stipriausias(-ia) bus apdovanotas(-a) gegužės 25 d. vyksiančios marketingo konferencijos „LiMA CMO SUMMIT’23“ metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kas organizacijoje šiandien yra marketingo vadovas bei kaip ši pareigybė ir jos funkcijos kinta Europoje, JAV ir Lietuvoje? Ką galima pritaikyti sau, ko laukti ir kam derėtų ruoštis? Ką gi veikia ir už ką atsako marketingo vadovas? Tokius klausimus apie besikeičiančią CMO rolę konferencijoje „LiMA C...
Vadovai, verslo struktūra ir modeliai, konkurentai, tvarumas – organizacijos kone kasdien susiduria su pokyčių reikalaujančiais iššūkiais. Žmogaus psichologija ir prigimtis lemia, kad permainos neatsiejamos nuo nerimo ir baimių. Sertifikuota pokyčių valdymo konsultantė, „Change partners“ partnerė, v...
Tyrimai rodo, kad 48 proc. rinkodaros vadovų neturi marketingo strategijos. Pusė, kurie ją turi, nebūtinai gali ja pasigirti, nes strategijos būna dviejų rūšių – geros ir blogos. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, „CRC Projects“ vadovaujanti partnerė, dr. Lineta Ramonienė pažymi, kad ge...
„Po kovido, karo Ukrainoje ir milžiniškos infliacijos žmonių smegenys tapo balta vata. Atmintis, kur anksčiau buvo jūsų prekės ženklas, yra sunaikinta“, – konferencijoje „LiMA CMO Summit 2022“ pažymėjo „Fabula Rud Pedersen Group“ partneris, komunikacijos ekspertas Mykolas Katkus. Ir jis nieko optimi...
Jau šį penktadienį, gegužės 27 d., penktą kartą vyks vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO SUMMIT‘22“. Vilniuje vyksianti konferencija skirta kelti marketingo vadovų kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti marketingo vadovų svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Tradiciškai ...
Į rinkodaros vadovų olimpą užkopę geriausi šalies rinkodaros profesionalai prisimena savo karjeros starto pradžią, didžiausius postūmius judėti pirmyn, ryžtingus sprendimus ir išmoktas pamokas. Kokie jie vadovai šiandien savo komandoms? Ko moko ir iš ko vis dar mokosi patys? Kaip regi rinkodaros vad...
Šalies marketingo specialistų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau aštuntąjį kartą organizuojamuose „Metų CMO” rinkimuose rinks Metų marketingo vadovę(-ą). Konkurso nugalėtojas paaiškės gegužę vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’22“, skelbiama p...
Niekas nekalba apie standartines, neišsiskiriančias iš kitų reklamas ir rinkodaros kampanijas. Nori būti pastebėtas – turi išdrįsti būti kitoks. Bet kaip tai padaryti? Kaip ne tik atrasti savyje drąsos, bet ir įtikinti drąsiais sprendimais kitus? O galbūt to ne visada reikia? Juk drąsa visada reiški...
Pandemija keičia verslo ir valstybės santykius: kodėl prekės ženklams tapo būtina veltis į politiką (3)
Visuomenės požiūris į verslą ir reikalavimai jam keitėsi dar iki pandemijos, tačiau ji tapo akseleratoriumi, dešimteriopai pagreitinusiu vykstančius procesus. Išlikti pasikeitusiame pasaulyje norintys prekės ženklai negali užmerkti akių prieš išryškėjusias tendencijas, rodančias, kad prekės ženklams...
Stipriausios metų marketingo vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė „Nord Security“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė, sulaukusi daugumos komisijos narių balsų. Į šios srities lyderių dešimtuką ji taip pat buvo patekusi ir pernai. Konkurso nugalėtojas paskelbtas marketingo vadovų konferencijoje „LiM...
Penktadienį, birželio 4 d. vyksiančioje vienintelėje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“ tiek pagaliau gyvai susirinkusi, tiek per ekranus konferenciją stebinti marketingo profesionalų bendruomenė diskutuos apie marketingo vadovo vaidmenį ir reikalingas kompetencijas naujojoje real...