Spalio 25 dieną Šiauliuose ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: į vartotoją orientuotas marketingas“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie tai, kaip pažinti ir atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius, kaip efektyviai pasiekti ...
LiMA DAY
16 straipsnių
Rugsėjo 27 dieną Kaune ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: dirbtinis intelektas marketinge“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie pagrindinius dirbtinio intelekto (DI) pritaikymo galimybes marketinge, praktinius DI panaudojimo ver...
Birželio 8 d. Klaipėdoje ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: įtraukiančio marketingo sprendimai“. Konferencijoje bus kalbama apie įtraukaus turinio socialiniuose tinkluose kūrimą, darbuotojų integraciją į organizacijų komunikaciją, dirbti...
Lapkričio 30 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LiMA DAY Lietuva’22: (ne)komforto zona“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2023 m....
Ekonominio neapibrėžtumo sąlygomis marketingo departamentai didžiausią dėmesį ir biudžetus skiria į rezultatą orientuotam (angl. „performance“) marketingui. Nuo pagrindinių performance marketingo tendencijų apžvalgų iki praktinių patarimų verslams – toks pluoštas informacijos ir pasidalijimo patirti...
Šiuo neapibrėžtumo metu verslo efektyvumui kaip niekada yra svarbus marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimas. Apie tai, kaip susikalbėti, sklandžiai dirbti drauge ir užtikrinti rezultatą bus kalbama jau šį trečiadienį, rugsėjo 28 d., Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferenci...
Jau šį ketvirtadienį, rugsėjo 16 dieną Šiaulių arenoje bei internetu vyksiančioje kasmetinėje konferencijoje „LiMA DAY ŠIAULIAI‘21“ savo patirtimi ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis 13 profesionalų. Pagrindinis konferencijos dėmesys kryps į marketingo reikšmę pardavimų augimui.
Jau šį ketvirtadienį, birželio 17 dieną, Klaipėdos „Kultūros fabrike“ ir internetu vyks verslo ir marketingo konferencija „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“, kurioje savo patirtimi dalinsis 15 profesionalų iš Lietuvos. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – marketingas verslo augimui, skelbiama pranešime žini...
Sąžiningai. Taip prekių ženklai laikosi turinio higienos savo socialiniuose profiliuose. Reguliarūs įrašai, kampanijų adaptacijos, retkarčiais – eksperimentai su naujomis formomis. Bet turinys turi žymiai daugiau galios, nei vien palaikyti pulsą. Dabar – pats laikas subrendusiam turiniui.
Šiandien inovacijų kūrimas yra tapęs neatsiejama verslo dalimi, tačiau su sėkme susiduria reta įmonė. Anot Justinos Klyvienės, Inovacijų laboratorijos „Future Leadership“ įkūrėjos, daugelis verslų šiandien tik imituoja inovacijų kūrimą, tačiau nepasiekia realių rezultatų dėl edukacijos ir aiškios st...
Didesnis skaičius žmonių Prancūzijoje naudoja Vinted nei žino, kur Lietuva yra žemėlapyje. Per paskutinius trisdešimt metų Lietuva pasiekė stulbinamų laimėjimų, tačiau sutarti, kaip apie juos pasakoti pasauliui – nebuvo vienas jų. Kaip ir dauguma šalių, iki šiol formuluojame savo žinutes per tai, ka...
Lauryno vadovaujama automobilių prekybos internetu įmonė „Deals On Wheels“ (DOW) per š.m. spalį pardavė daugiau naujų „Tesla“ automobilių, nei jų Lietuvoje registruota per visus 2020-uosius metus. Koks kelias nueitas nuo idėjos padėti žmonėms nusipirkti automobilį iki tapimo „Tesla“ prekybos atstovu...
Ar gali šiuolaikinė medija turėti misiją? Ar tai dera su komerciniais interesais? Kaip šiandien atrodo jaunas televizijos žiūrovas? Ko jis labiausiai nepakenčia? Kaip jis pasikeitė karantino metu? Kokiu greičiu keičiasi jaunų žmonių vartojimo tendencijos ir mados? Laurynas Šeškus, NORD PLAY vadovas,...
IKEA verslo modelis yra pagrįstas bendradarbiavimu su įvairiomis bendruomenėmis, klientais, tiekėjais. Jei ilgą laiką IKEA buvo labai uždara ekosistema, tai pastaruosius metus į produktų, erdvių ar net turinio kūrimą įtraukiama daug daugiau kitų, ne IKEA organizacijoje dirbančių, žmonių. Pranešimo m...
Pandemijai padiktavus nesuskaičiuojamą kiekį iššūkių verslui, įmonės vis dar ieško geriausių būdų, kaip adaptuoti savo rinkodaros strategijas ir sėkmingai pasiekti vartotoją. Viena iš tokių strategijų – bendros vertės kūrimas (angl. co-creation), leidžianti išeiti iš už organizacijos rėmų ir įtraukt...
Didžiausioje šalies marketingo konferencijoje LiMA DAY Lietuva’20 – 14 pranešėjų iš viso pasaulio (2)
Diskusijas apie marketingo sektoriaus tendencijas kasmet kurstanti LiMA DAY Lietuva‘20 šiemet persikelia į virtualią erdvę. Jau 11 kartą organizuojamoje didžiausioje šalies marketingo konferencijoje gruodžio 9 d. kalbės 14 pranešėjų iš Lietuvos ir viso pasaulio, kurių prezentacijas apjungs bendros v...