LiMA DAY

16 straipsnių

Ekonominio neapibrėžtumo sąlygomis marketingo departamentai didžiausią dėmesį ir biudžetus skiria į rezultatą orientuotam (angl. „performance“) marketingui. Nuo pagrindinių performance marketingo tendencijų apžvalgų iki praktinių patarimų verslams – toks pluoštas informacijos ir pasidalijimo patirti...

Jau šį ketvirtadienį, rugsėjo 16 dieną Šiaulių arenoje bei internetu vyksiančioje kasmetinėje konferencijoje „LiMA DAY ŠIAULIAI‘21“ savo patirtimi ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis 13 profesionalų. Pagrindinis konferencijos dėmesys kryps į marketingo reikšmę pardavimų augimui.

Jau šį ketvirtadienį, birželio 17 dieną, Klaipėdos „Kultūros fabrike“ ir internetu vyks verslo ir marketingo konferencija „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“, kurioje savo patirtimi dalinsis 15 profesionalų iš Lietuvos. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – marketingas verslo augimui, skelbiama pranešime žini...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Sąžiningai. Taip prekių ženklai laikosi turinio higienos savo socialiniuose profiliuose. Reguliarūs įrašai, kampanijų adaptacijos, retkarčiais – eksperimentai su naujomis formomis. Bet turinys turi žymiai daugiau galios, nei vien palaikyti pulsą. Dabar – pats laikas subrendusiam turiniui.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Didesnis skaičius žmonių Prancūzijoje naudoja Vinted nei žino, kur Lietuva yra žemėlapyje. Per paskutinius trisdešimt metų Lietuva pasiekė stulbinamų laimėjimų, tačiau sutarti, kaip apie juos pasakoti pasauliui – nebuvo vienas jų. Kaip ir dauguma šalių, iki šiol formuluojame savo žinutes per tai, ka...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Lauryno vadovaujama automobilių prekybos internetu įmonė „Deals On Wheels“ (DOW) per š.m. spalį pardavė daugiau naujų „Tesla“ automobilių, nei jų Lietuvoje registruota per visus 2020-uosius metus. Koks kelias nueitas nuo idėjos padėti žmonėms nusipirkti automobilį iki tapimo „Tesla“ prekybos atstovu...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Ar gali šiuolaikinė medija turėti misiją? Ar tai dera su komerciniais interesais? Kaip šiandien atrodo jaunas televizijos žiūrovas? Ko jis labiausiai nepakenčia? Kaip jis pasikeitė karantino metu? Kokiu greičiu keičiasi jaunų žmonių vartojimo tendencijos ir mados? Laurynas Šeškus, NORD PLAY vadovas,...