Lietuvos gyventojai kalėdiniu laikotarpiu dažniausiai renkasi animacinius arba šeimos filmus, o vienvaldis lyderis per pastarąjį dešimtmetį buvo „Vienas namuose“ ciklo filmai, rodo „Kantar“ duomenys.
Lina Petraitienė
19 straipsnių
Šeštadienį vykęs „Eurovizijos“ finalas sudomino 819 tūkst. TV žiūrovų. Iš viso „Eurovizijos“ dainų konkurso transliacijas šiemet bent trumpam buvo įsijungę daugiau nei milijonas žiūrovų vien per televiziją. Tiesiogiai per LRT televiziją transliuotos laidos finalo konsoliduotas reitingas, išankstinia...
Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Europos krepšinio čempionate jau stebėjo beveik 1,5 milijono šalies gyventojų arba daugiau nei pusė Lietuvos, rodo „Kantar“ duomenys. Aukščiausią, 15,8 proc., laidos reitingą pasiekė lemtingosios rungtynės Lietuva-Ispanija, po kurių mūsų rinktinė užbaigė savo varžy...
Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei milijonas šalies žiūrovų, o laidos finalo transliacijos reitingas siekė 18 proc., rodo preliminarūs „Kantar“ TV auditorijos duomenys.
Daugiau nei pusė interneto vartotojų bent sykį per savaitę pasinaudoja mokamu TV turiniu, rodo pasauliniai „Kantar“ duomenys. Du trečdaliai šių žiūrovų kasdien tokiam turiniui skiria ne mažiau kaip dvi valandas. Tendencijos atsirita ir į Lietuvą – mokamu TV turiniu jau naudojasi beveik kas penktas, ...
Šį rudenį vidutinis Lietuvos gyventojo prie TV per parą praleistas laikas grįžo į užpernykštes vėžes. Rugsėjo-lapkričio mėnesiais TV ekranams gyventojai skyrė per 3,5 valandos per dieną, keliomis minutėmis ilgiau nei prieškarantininiais 2019-aisiais. O kanalų laidų tope šį rudenį karaliavo žinios, f...
Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“ tyrimas. Tuo tarpu TV reklama išlieka paveikiausiu mokamu kanalu. Lietuvoje jis dominuoja tiek pagal reklamos skaičių, tiek pagal išlaidas – 77 proc. gross reklamos išlaidų tenka televizijai.
Lietuvos gyventojų namuose dūzgia paprastai ne mažiau kaip du televizoriai. Absoliuti dauguma jau turi naujo tipo išmaniuosius TV, o štai kineskopinis – tampa retenybe. Vis dėlto, net ir kintant formoms, TV neužleidžia savo sosto, rodo naujas „Kantar“ TV įrenginių tyrimas.
Televizoriai Lietuvos gyventojų namuose dirba tiek, kiek standartinis darbuotojas darbe – maždaug 40 val. per savaitę. Kas antruose namuose – du ir daugiau televizorių, rodo kasmetinis „Kantar“ TV rinkos tyrimas.
Karantinas toliau augina laiką prie TV ekranų, rodo „Kantar“ TV tyrimo duomenys. Ši tendencija, fiksuota per pirmąjį laikotarpį gyventojus raginant likti namuose, pasikartojo ir per antrąjį karantino etapą. Tyrimo duomenimis, piką laikas prie TV buvo pasiekęs gruodžio mėnesį ir priartėjo prie 5 val....
Rudeniop žiūrovai ima vėl praleisti daugiau laiko prie TV ekranų – spalį Lietuvos gyventojas per parą prie televizijos praleido vidutiniškai 3 val. 50 min., t.y. 40 min. daugiau nei vasarą. Pagausėjusį žiūrovų būrį TV kanalai pasitiko audringa konkurencija, rodo „Kantar“ duomenys.
Šiuo metu apie pusė namų ūkių turi du ir daugiau televizorius (47 proc.), antra tiek – vieną televizorių. Nei vieno televizoriaus neturi tik apie 5 proc. namų ūkių Lietuvoje. Tiesa, kas penktas namų ūkis dar turi kineskopinio tipo televizorių, rodo „Kantar“ tyrimas.
Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną arba 37 proc. Lietuvos gyventojų. Laidos finalo reitingas siekė beveik 11 procentų. Baltijos šalyse šį konkursą įsijungė per 2 milijonus gyventojų.
Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų – futbolo varžybas bent trumpam įsijungė 1 mln. 700 tūkst. šalies gyventojų.
Pasaulio futbolo čempionatas jau netrukus įpusės ir, „Kantar TNS“ duomenimis, kol kas žiūrimiausios rungtynės siekė 7,5 proc. reitingą, o tai lenkia tokias populiarias nacionalinio transliuotojo laidas kaip „Panorama“ ar „Dėmesio centre“. Geriausi rungtynių reitingai pateko į mėnesio televizijų laid...
Pasaulio futbolo čempionatas jau netrukus įpusės ir „Kantar TNS“ duomenimis, kol kas žiūrimiausios rungtynės siekė 7,5 proc. reitingą – o tai lenkia tokias populiarias nacionalinio transliuotojo laidas kaip „Panorama“ ar „Dėmesio centre“. Geriausi rungtynių reitingai pateko į mėnesio televizijų laid...
Pusė namų ūkių Vilniuje turi daugiau nei vieną televizorių. Dauguma (78 proc.) jų turi ir bent vieną skystųjų kristalų, plazminį ar LED, o 50 proc. – išmanųjį televizorių. Tačiau kas dešimta vilniečių šeima savo namuose neturi nė vieno televizoriaus. Šiuos duomenis atskleidė rinkos tyrimų ir konsult...
Pernai televiziją vieno namų ūkio gyventojai Lietuvoje teigia vidutiniškai žiūrėję beveik 40 valandų per savaitę, o ypatingai per praėjusius metus išaugo atidėtas TV žiūrėjimas (angl. time shifted viewing). Nuo 2014 metų bent kartą per savaitę TV programas ne realiu transliacijos laiku, o sau patogi...
Praėjusį sekmadienį pasibaigusių 2016 metų Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių transliacijas per televiziją bent trumpam buvo įsijungę daugiau nei 2 milijonai (73 proc.) Lietuvos gyventojų, o daugiausiai jų prie ekranų, kaip įprasta, sutraukė krepšinio varžybų transliacijos.