Liudas Rimkus, SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas bei SEB banko Lietuvoje Rinkodaros departamento direktorius, nusprendė padaryti karjeros pertrauką ir palikti SEB grupę. L. Rimkus vadovavo SEB Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos komandai pastaruosius ketverius metus, rašo...
Liudas Rimkus
25 straipsnių
Negrįžtama priklausomybė nuo telefonų, pervargimas nuo reklaminio triukšmo ir bandymai atsiriboti nuo informacijos, užsidarymas savo burbuluose atsisakant išgirsti kitokias nuomones, laisvalaikio aukojimas karjerai ar hobių pavertimas darbu – daugelis pastebi visuomenėje vykstančius pokyčius, į kuri...
Ar įsivaizduojate ant sienos universiteto rinkodaros ar komunikacijos fakultete šią citatą: „Gyvenimą paskyriau komunikavimui, kitaip tariant, melavimui. Žmonės dirbantys komunikacijos srityje, nieko negamina, nesukuria jokio kūrinio, nekeičia pasaulio, bet jį gražina, paverčia priimtinu, padeda jį ...
Greiti susivienyti ne tik dėl gerų darbų, bet ir pasmerkti: „cancel“ kultūra Lietuvoje turi išskirtinį bruožą (2)
Lietuviai stulbina pasaulį savo sugebėjimais prireikus susitelkti dėl kilnių tikslų – perkame „Bayraktarus“, aukojame Ukrainai rekordines pagal šalies mastelį pinigų sumas. Tačiau lygiai taip pat mes esame greiti ir pasmerkti. Negana to – suklupusiems nenorime duoti šanso atsitiesti. Apie „cancel“ k...
Užsisukę kasdienybėje neretai giliai paslepiame savo vidinius troškimus pasiekti kažko daugiau. Tačiau kartais užtenka išgirsti tik vieną įkvepiančią istoriją, kuri gali pastūmėti imtis primirštų svajonių ar ateičiai atidėtų tikslų, o gal tiesiog pasiryžti pokyčiams darbe.
Jau šešioliktą kartą vykosioje didžiausioje inovacijų ir progreso konferencijoje LOGIN 2022 po vienu stogu susibūrė geriausi savo srities specialistai, įkvėpėjai ir inovatoriai. Išgirskite progreso, mokslo, ateities, technologijų ir šiandienos aktualijų įžvalgas bei tendencijas, kurios pravers ne ti...
Tigro metų aidai: du fenomenalūs lietuvių bruožai, viešo pasipiktinimo kultūros spiralė ir naujasis normalumas (1)
SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus pažymi, kad metai komunikatoriams nebuvo labiau išskirtiniai nei visai Lietuvai. Visus vienodai veikė įvairūs įvykiai, pradedant pandemija ir baigiant karu, infliacija, ekonomikos nuosmukiu, galų gale, baime dėl ateities. „Šiuo pož...
Ekonominio neapibrėžtumo sąlygomis marketingo departamentai didžiausią dėmesį ir biudžetus skiria į rezultatą orientuotam (angl. „performance“) marketingui. Nuo pagrindinių performance marketingo tendencijų apžvalgų iki praktinių patarimų verslams – toks pluoštas informacijos ir pasidalijimo patirti...
Pasitikėjimui tradicine žiniasklaida mąžtant, socialiniai tinklai, ilgą laiką buvę tik bendravimo su draugais priemone, įgauna vis didesnę galią ir žmonių pasitikėjimą. Pokyčių epicentre atsidūrę nuomonės formuotojai tampa savotiškais žiniasklaidos kanalais, kurie ne tik informuoja, bet ir telkia sa...
„Žodžio laisvė internete: cenzūruoti negalima leisti – kur dėti kablelį?“ – tokia tema konferencijoje „Login 2022“ diskutavo apžvalgininkas, tinklaraštininkas Skirmantas Malinauskas, komunikacijos, rinkodaros ir reklamos specialistė Dovilė Filmanavičiūtė ir SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir kom...
Festivalis LOGIN, kaip ir tikėtasi, sulaukė daugiatūkstantinės minios, kaip niekad išalkusios naujausių žinių, tendencijų, norinčios išgirsti novatoriškų sprendimų, pasisemti įkvėpimo, paklausyti unikalių istorijų. Į keturias sales vos tilpo visi norintys išgirsti išsirinktų pranešimų.
Norite sužinoti, kaip būti pastebėtam „LinkedIn“? Sukurti peržiūrų rekordus sumušiantį video „TikTok“? Suprasti, kas šiandien yra ant bangos skaitmeninėje rinkodaroje arba kokios inovacijos, įdiegus jas versle, pasiteisino, o kurias reikia nedvejojant mesti lauk?
Skaičiuojama, kad mus pasiekiančios – ar teisingiau būtų sakyti „bandančios pasiekti“ – reklamos srautas per pastaruosius keliasdešimt metų išaugo nuo keturių iki dvidešimties kartų. Kaip rašoma pranešime spaudai, antai aštuntajame dešimtmetyje vienas gyventojas kasdien vidutiniškai pamatydavo 500–1...
Iki vieno laukiamiausių metų renginio liko kiek mažiau nei dvi savaitės: LOGIN konferencija po metų pertraukos vėl visu pajėgumu grįžta į realią sceną. Jau paviešintas pranešėjų temų sąrašas ir visas tvarkaraštis nepalieka jokių abejonių – šiemet bus paliestos aktualiausios, svarbiausios ir net pači...
Aplinkybės, įvykiai, sutapimai, žinios ar kompetencija – kokie tie auksiniai raktažodžiai, padedantys atkeliauti į CMO, tai yra, rinkodaros vadovo kėdę? Kokią rolę marketingo vadovai užima organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduria? Kaip jie valdo ir motyvuoja savo komandą? Kokiais rodikliais ma...
Vos prieš keletą dešimtmečių gyvenome be interneto, o šiandien kai kurių šalių gyventojai kasdien internete vidutiniškai praleidžia po beveik 11 valandų. Be interneto neįsivaizduojame nei darbo, nei laisvalaikio, o prisiversti nusukti akis nuo ekrano tampa vis sunkiau. Įdomu, bet tuo pačiu ir nejauk...
„Mes kiekvieną dieną galime būti pažymėti ir užklausti“, – sako Liudas Rimkus, kuris virš 17 metų vadovauja SEB banko rinkodaros ir komunikacijos padaliniui, o prieš 2 metus jis pradėjo vadovauti Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos komandoms. L. Rimkus LOGIN 2022 konferencijoje kalbės apie na...
SEB banko komunikacijos ir marketingo specialistas Liudas Rimkus LOGIN 2022 konferencijoje kalbės apie naujausias tendencijas. Jis sako – socialiniai tinklai keičia net konservatyviausių korporacijų komunikaciją.
Šį savaitgalį SEB bankas visose Baltijos šalyse klientams pristatys atnaujintą, labiau klientų poreikiams pritaikytą ir lengviau naršomą interneto svetainę. SEB interneto bankas ir prisijungimo prie interneto banko puslapis nebus keičiami. SEB banko svetainės keitimo metu naktį iš penktadienio į šeš...