Dėl sudėtingos saugumo padėties Raudonojoje jūroje Danijos laivybos milžinė „Maersk“ prognozuoja, kad antruoju ketvirčiu laivybos apimtys iš rytų Azijos į Europą esančiuose maršrutuose visos pramones mastu turėtų susitraukti nuo 15 proc. iki 20 proc.
Maersk
31 straipsnių
Laivais gabenama 90 proc. visų pasaulio prekių. Laivybos kompanijas pastaruoju metu užgriuvo netikėti išbandymai. Klaipėdos universiteto profesoriaus Vytauto Paulausko manymu, pastarieji įvykiai pasaulyje viską dar labiau apsunkina, bet padėtis nėra tragiška. Jūrininkai informuojami, kad gali atsisa...
Baimindamasi vis didėjančios įtampos, susijusios su Jemeno hučių sukilėlių išpuoliais, britų naftos milžinė „Shell“ neterminuotai sustabdė krovinių gabenimą svarbiu Raudonosios jūros maršrutu, antradienį pranešė žiniasklaida.
Danijos laivybos milžinės „Maersk“ konteineriniai laivai neapibrėžtą laikotarpį neplaukios Raudonąja jūra, prieš tai ten įvykus keletui išpuolių, nukreiptų prieš prekybinius laivus.
Prie Jemeno krantų padažnėję husių sukilėlių išpuoliai prieš prekybinius laivus sukėlė plataus masto prekybos trikdžius, o kai kurie didžiausių pasaulio laivų savininkai svarsto, ar saugu siųsti įgulas per Raudonąją jūrą.
Rusijos draugai kelia sąmyšį strateginiame pasaulio taške: kodėl į atvirą kovą stoti vengia net JAV (3)
Basakojai, skarmalus dėvintys ir surūdijusiais automatais ginkluoti kalnų genčių vyrukai iš Jemeno, regis, neturėtų būti ta grėsmė, kurie gali sugadinti šventes, sutrikdyti pasaulinius prekybos tinklus ir sukelti naftos kainų šuolį. Tačiau būtent tokia situacija klostosi strategiškai svarbiame pasau...
В Красном море загорелось судно после воздушного удара из контролируемой мятежниками-хуситами части Йемена. Об этом в пятницу, 15 февраля, сообщило агентство Associated Press со ссылкой на осведомленного американского чиновника. Грузовое судно Al Jasrah, шедшее под флагом Либерии, было атаковано либ...
Didžiausios pasaulio laivybos kompanijos netikėtai iš pandemijos uždirbtus pinigus precedento neturinčiu mastu skiria naujų laivų užsakymams, dėl kurių laivybos pramonė, garsėjanti plaukus šiaušiančiais pakilimų ir nuosmukių ciklais, tampa dar pažeidžiamesnė nuosmukio akivaizdoje.
Pasak „A.P. Moller-Maersk“, didėjantis pasaulinių tiekimo grandinių kintamumas reiškia, kad norėdamos išlikti laivybos linijos turės radikaliai persitvarkyti.
Transporto milžinas „Maersk“, skaičiuodamas pasitraukimo iš Rusijos išlaidas, pranešė, kad per pirmąjį ketvirtį dėl karo Ukrainoje prarado daugiau nei 682 mln. eurų (700 mln. JAV dolerių).
Dauguma didžiųjų pasaulio bendrovių niekaip nepasiekia kovoje su klimato kaita užsibrėžtų tikslų, atskleidė 25 korporacijų tyrimas. Maža to, verslai reguliariai perdeda savo progresą ir pateikia klaidingus duomenis, rodo „New Climate Institute“ duomenys, su kuriais supažindina BBC.
„Brent“ tipo nafta jau kainuoja daugiau, negu 110 JAV dolerių už barelį – tai aukščiausias lygis per beveik 8 metus.
Danijos laivybos milžinė „Maersk“ antradienį pranešė nebepriimsianti naujų neesminių užsakymų dėl krovinių gabenimo į Rusiją ir iš jos, atsižvelgdama į sankcijas, įvestas dėl Maskvos invazijos į Ukrainą.
Vienas iš didžiausių pasaulinės prekybos žaidėjų leido suprasti, kad sutrikusios tiekimo grandinės, drebinančios ekonomikas nuo Vietnamo iki Vokietijos, po kelių mėnesių gali normalizuotis, o tai leistų atsikvėpti nuo užsitęsusio logistikos chaoso, kuris išpūtė vartotojų infliaciją, sukėlė sumaištį ...
Pozityvias investuotojų nuotaikas akcijų rinkoje palaiko geri bendrovių rezultatai.
Iš Lietuvos logistikos verslui Skandinavijoje vadovaujantis danas: pandemijos padarinius dar jaučiame labai stipriai (7)
Jau 30 metų logistikos sektoriuje dirbantis danas Jensas Romeris Sode į Lietuvą, Vilnių, pirmą kartą atskrido šių metų pavasarį. Tačiau jo tikslas buvo ne apžiūrėti miestą ir suprasti, ar norėtų čia persikraustyti, bet iškart apsigyventi. Nuotoliniu būdu darbą gavęs vyras net nedvejojo, kad Lietuvoj...
Didžiausia pasaulyje konteinerių laivybos linija investuoja 1,4 milijardo dolerių į ekologiškesnį laivyną.
Pasaulinis krovinių gabenimas jūromis buvo smarkiai sutrikdytas koronaviruso krizės, bet dabar atsigauna, todėl smarkiai padaugėjo naujų konteinerinių laivų statybos užsakymų, šiam sektoriui susiduriant su jų stygiumi.
Stambiausios pasaulyje transportavimo jūra bendrovės vadovas įsitikinęs, kad žmonės neprieštaraus, jei teks šiek tiek brangiau mokėti už prekes siekiant pristabdyti klimato kaitą.
Vargu, ar šiuo metu kas perka naujus laivus – užsakymų skaičius pasiekė žemiausią lygį per dvidešimt metų dėl galingos neigiamų veiksnių kombinacijos: aplinkosaugos taisyklių neaiškumo, koronaviruso pandemijos sukelto ekonominio nuosmukio ir finansavimo stygiaus.