Sėkminga įmonės reklamos kampanija be socialinių tinklų šiandien sunkiai įsivaizduojama. Pristatyti naujus produktus ar bendrauti su klientais tokiuose socialiniuose tinkluose kaip „Facebook“ – paprasta ir efektyvu, tačiau sklandžiam darbui būtina užsitikrinti paskyrų saugumą. Tą padaryti padės efek...
Mantas Povelauskas
7 straipsnių
Naujausiomis marketingo žiniomis ir tendencijomis nuolat besidalinanti Lietuvos marketingo asociacija kviečia į skaitmeninio marketingo renginį – LiMA Digital Marketing Update’21. Penktus metus iš eilės organizuojama žinių atnaujinimo ir įkvėpimo šventė šiemet prasidės sausio 19 d. ir virtualioje er...
Spalio 8 d. Kaunas taps laikinąja marketingo sostine – konferencija suburs šalies rinkodaros entuziastus (1)
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau 11 kartą kviečia į didžiausią marketingo konferenciją Kaune, kuri dalyvius spalio 8 d. pasitiks atsinaujinusiu formatu. LiMA DAY KAUNAS‘20 šiemet vyks ne tik laikinojoje sostinėje, rinkodaros entuziastai bus kviečiami tiesioginę transliaciją stebėti Klaipėdo...
Lietuvoje pastebima tendencija, kad reklamos rinka yra vis griežčiau reguliuojama – štai, karantino metu Vyriausybė spaudė azartinių lošimų organizatorius atsisakyti reklamos žiniasklaidoje. Dėl to vis dažniau reklamos užsakovai pasirenka reklamuotis tokiuose populiariuose tarptautiniuose kanaluose ...
Dar gegužės pabaigoje bendrovė „Httpool“ pranešė apie prasidėjusią strateginę partnerystę Baltijos šalyse su socialiniu tinklu „Facebook“ ir tapimą jo oficiale atstove šiame regione. Antradienį Vilniuje „Httpool“ sukvietė svečius į renginį, kuriame pasakojo, kaip atrodys šis bendradarbiavimas.
Prieš kurį laiką dar buvusios gana aiškios ribos, kas yra ir kokias užduotis atlieka ryšių su visuomene, kūrybinės ar media agentūros, vis labiau nyksta. Kai kurios agentūros skelbiasi galinčios atlikti kone viską, ko klientas panorės. Kitos – priešingai, suka gilesnės specializacijos keliu ir prire...