Ketvirtą kartą kūrybinių industrijų bendruomenę subursiantis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT‘23“ tradiciškai apdovanos geriausius reklamos kūrybos darbus. Šiemet nugalėtojus rinks dvilypė tarptautinė komisija – dizaino kategorijoms pateiktus darbus vertins atskira dizaino profesionalų komisija. Aršia...
Mantas Velykis
33 straipsnių
Mantas Velykis – reklamos kūrėjas, buvęs agentūros „Truth“ vadovas. Šiuo metu dirba „Clinic 212“.
Spalio 4 dieną „Compensa“ koncertų salėje Vilniuje jau antrą kartą vyks marketingo mokymo platformos „Venudu“ rengiama konferencija „Social Media Managers’ Day 2023“, skirta socialinių medijų profesionalams ir entuziastams. Konferencijos metu kalbės ir diskusijose dalyvaus marketingo ekspertai, soci...
Rudenį kūrybinių industrijų bendruomenė jau ketvirtą kartą susirinks į kūrybiškumo festivalį „ADC*LT’23“. Spalio 13 dieną „Cyber City“ Vilniuje vyksianti konferencija ir geriausių reklamos darbų apdovanojimai suburs dalyvius, kurie kartu nagrinės tiek asmeninio profesinio augimo temą kūrybinėse indu...
Artėjant metams nuo karo Ukrainoje pradžios ir Lietuvos Valstybės atkūrimo dienai, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su LRT vasario 13 dieną organizuoja nemokamą renginį, kurio metu vyks „Radarom“ komunikacijos kampanijos pristatymas ir diskusija, kodėl prie kampanijos verta prisidėti vers...
Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ vasario 9 d. kviečia į dar vieną atvirų durų dieną. Nemokama žinių sesija ketvirtadienį bus skirta tiems rinkodaros entuziastams, kurie norėtų sužinoti daugiau apie tvarių prekių ženklų perspektyvas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kas atsitiko, kad juokas reklamoje tapo nepageidaujamas? Ar jis mirė susitikimų kambariuose? Ar bus pribaigtas bandant patikti visiems? O gal galą gavo, nes per daug galvojame „ką žmonės pagalvos“? „Pamėginkime sugrąžinti humorą į reklamą, nes žmonės dar nepamiršo, kaip juoktis“, – drąsino reklamos ...
Lapkričio 30 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LiMA DAY Lietuva’22: (ne)komforto zona“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2023 m....
„ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalyje nusimato arši kova dėl titulų: sulaukta daugiau nei 250 paraiškų
Spalio 7 d. jau trečiąjį kartą vyksiantis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT‘22“ skaičiuoja pirmuosius viščiukus – gautas dalyvių paraiškas. Iš viso konkurse šiemet bus vertinama daugiau kaip 250 reklamos ir dizaino profesionalų paraiškų, pretenduosiančių į aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuoja...
Rudenį jau trečią kartą vyksiantis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT‘22“ šįkart pakvies kūrybinių industrijų bendruomenę į komandiruotę šiemetinėje šiuolaikinėje sostinėje. Spalio 7 d. Kaune vyksiančią konferenciją ir reklamos bei dizaino kūrėjų apdovanojimus vienys kūrybinės migracijos tema ir naujų n...
Dvejus metus agentūrų grupės „CLINIC 212“ kūrybos ir strategijos vadovo pareigas ėjęs Mantas Velykis, palieka įmonę, o jo vietą užima ilgametis reklamos kūrėjas ir dėstytojas Gabrielius Jucevičius.
Besiplečianti Tarptautinė Amerikos mokykla Vilniuje (AISV) startavo su išskirtine reklamos kampanija, kurią sukūrė patys mokyklos moksleiviai. Reklamos konceptą profesionaliai išvystyti vaikams padėjęs apdovanotas reklamos kūrybininkas Mantas Velykis liko nustebintas jų kūrybiškumu ir profesionalumu...
Vis daugėja prekės ženklų, kurie orientuoti ne tik į pelną, bet ir „geresnius“ tikslus. „The Atomic Garden“ kurso „Kaip sukurti gerą brandą?“ lektoriai pastebi, kad nepaisant „gerėjančių“ prekės ženklų, augti tikrai yra kur ir tam reikalingi įvairūs įgūdžiai ir sprendimai vertinant prekės ženklus nu...
Komunikacijos organizacijoms ir įmonėms liko mažiau nei dvi savaitės teikti paraiškas PR LAPĖS 2021 konkursui. Kol anketos dar ruošiamos, Mantas Velykis – buvęs PR LAPĖS organizatorius, Clinic 212 agentūrų grupės kūrybos ir strategijos vadovas bei šių metų PR LAPĖS 2021 komisijos vertinimo narys siū...
Prekybos tinklo „Senukai“ klientams pateiktą specialų pasiūlymą kompensuoti Covid-19 antigeno testus reklamos ir komunikacijos industrijos atstovai sutiko nevienareikšmiškai. Vieni tai vadina flirtu su tamsuomene, dėl pajamų paminant visuomenės interesą. Antri vertina pastangas suderinti rinkodarinį...
Laidoje „Marketingas 360“ Jūratė Žuolytė kalbina agentūros „Clinic 212“ kūrybos ir strategijų vadovą Mantas Velykis apie kalėdinių reklamų lūkesčius ir darbo agentūrose pokyčius. Giedrius Juozapavičius svečiuojasi pas „Daktarą desertą“, kur jo bendrasavininkas Marius Dijokas pasakoja apie šio prekės...
35 metų kūrybininkas Mantas Velykis reklamos industrijoje sukasi daugiau nei dešimtmetį. Pakankamai, kad savo kišenėje turėtum ir reikšmingų darbų, ir svarių apdovanojimų, ir vieną kitą karčią piliulę. Jis su malonumu ragavo vadinamojo agentūros gyvenimo, bet visai neliūdi atradęs darbo ir laisvalai...
Tomas Bartninkas – Lietuvos reklamos industrijos vilkas, vėtytas ir mėtytas, matęs šilto ir šalto. Su savo patirtimi galėtų dažnai kartoti „o anksčiau“, „mano laikais“, „prieš 20 metų“, tačiau šia privilegija nesinaudoja, nes tiesiog nesižvalgo atgal. Stebėti šiandieną ir numatyti, kas bus rytoj – t...
Prekės ženklų aktyvizmas – vis dažniau aptarinėjama tema, kur visuomet atsiranda dvi stovyklos: vieni jiems siūlo apskritai nesikišti ir toliau užsiimti savo veikla, o kiti – atvirkščiai. Šįkart palaikykime pastarųjų pusę. Tačiau kaip elgtis, kai kalba pasisuka apie LGBTQ+ bendruomenės palaikymą?
Ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje neblogai žinoma naujienlaiškių ir SMS marketingo įmonė „Omnisend“ pristato savo įvaizdinę kampaniją, kuria sieks patraukti JAV auditorijos dėmesį ir primins, kad ne visi verslo įrankiai iš tikro padeda verslui augti.
Palangoje įvyko reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ jau penktą kartą pajūryje organizuojamas kūrybinis maratonas „Creative Brief Contest“. Kaip paskatinti tvarų vartotojiškumą, suteikiant drabužiams antrą šansą? Į šį klausimą Palangoje įsikūrusioje bendrystės erdvėje „3O – Out Of Office“ esančioje...