Sezonui įsibėgėjant Lietuvos alaus daryklos, kurių raumenis stiprino išaugęs eksportas, rinkai pažeria naujovių, kurių pamatinė žinia – alus be jokio alkoholio.
Marijus Kirstukas
9 straipsnių
Dėl vakcinos verslas pasiruošęs bet kam: kol kas leidžia dešimtis tūkstančių eurų darbuotojams testuoti (124)
Privačiam verslui prisijungus prie vakcinacijos proceso šis įgautų didesnį pagreitį. Deja, kol kas komercinė vakcinos prekyba nevyksta ir verslas gali tik laukti, kol vakcinas gaminančios įmonės pirmiausia aprūpins valstybes, o tada spės pagaminti pakankamai panacėjos nuo įprastą gyvenimą ir ekonomi...
„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje pastebimai plėtėsi „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovaujamos, visame pasaulyje žinomos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklai, kurių pardavimai per dvylika mėnesių...
„Nielsen“: išaugęs akcizas neveikia kaimo gyventojų, smukdo silpnojo alkoholio rinką ir skatina „alkoturizmą" (9)
Šiemet drastiškai pakilus alaus akcizui, alaus rinka traukėsi 9,2 proc. Tačiau tikrąją akcizo įtaką rinkai buvo galima fiksuoti nuo antro šių metų ketvirčio, kai dėl jo alaus kainos gerokai ūgtelėjo.
Daug diskusijų kėlę Darbo kodekso pakeitimai įsigalios jau nuo liepos 1-osios.
Šalies gamintojai nuogąstauja, kad visiškai uždraudus alkoholio reklamą, jie atsidurs nelygiavertėje padėtyje su užsienio gamintojais, kurių reklama liks pasiekiama per kitų šalių žiniasklaidos kanalus ir socialinius tinklus, rašoma pranešime spaudai.
Besitraukiant alaus rinkai vienai didžiausių Lietuvoje alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro“ grupei 2016 metais pavyko išlaikyti stabilius pardavimus. Vis dėlto bendrovė praneša šiais metais žadanti mažesnes investicijas ir samdyti mažiau sezoninių darbuotojų.
Bendrovė „Kalnapilio-Tauro grupė“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“. Naujoji „Kalnapilio-Tauro grupės“ komunikacijos agentūra tapo atsakinga už įmonių grupės korporatyvinę ir rinkodaros komunikaciją bei pradėjo dirbti su „Kalnapilio-...
Lietuvoje pradėjus veikti užstato sistemai ji paliečia ne tik vartotojus, bet ir produkcijos gamintojus. „Kalnapilio-Tauro grupės“ išplatintame interviu įmonės generalinis direktorius Marijus Kirstukas paaiškina, kaip sekėsi pasiruošti naujos sistemos startui ir kas keisis jai pradėjus veikti.