Paskutinėmis rugpjūčio dienomis ir rugsėjo pradžioje universitetinių Lietuvos miestų –Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos – keliuose stebimas tradicinis reiškinys. Pagausėja eismo dalyvių, kurie yra nepratę prie šiems miestams būdingo eismo intensyvumo ir vairavimo kultūros. Dėl to padažnėja ir eismo įvyki...
Marius Berulis
7 straipsnių
Vilniaus savivaldybė vilniečių svarstymui pristato 3-iojo etapo Kareivių gatvės rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus. Šios gatvės atkarpoje tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių planuojama įrengti viešojo transporto eismo juostą, želdynų ir skiriamąją juostą, bevariklio transporto – dviračių ir kt. rie...
Po miestą viešuoju transportu keliaujantys gyventojai ne tik padeda mažinti eismo spūsčių kiekį mieste, bet prisideda prie švaresnio oro aplinkoje, kurioje gyvena. Miestų savivaldybės pasiryžusios, kiek galima, didinti gyventojų, keliaujančių viešuoju transportu, skaičių. Tačiau, kas trukdo miestieč...
Didžioji dalis didmiesčių gyventojų į darbą juda automobiliais. Rytinės spūstys erzina didelį dalį gyventojų, tačiau prieš kaltinant išorę reikėtų atsisukti į save – patys automobilių vairuotojai prisideda prie ilgesnio kelionės laiko į darbą. Didmiesčių savivaldybės sudarė Darnaus judumo planus, ku...
Turbūt dažnas pastebėjo, kad Lietuvoje šiltuoju metų laiku tikimybė kelyje sutikti dviratininką yra žymiai didesnė nei šaltuoju metų laiku. Kol skandinavai drąsiai mina dviračius kiaurus metus nepaisydami oro ir iš tolo aplenkia automobilių spūstis, mūsų kraštiečiai vis dar kažko bijo. Kur dingsta m...
Prasidėjusi Europos judumo savaitė atkreipė dėmesį į didelę miestų problemą – kamščius, kuriuose iššvaistome didelę dalį savo laiko. Sekmadienį vykusiame atidarymo renginyje Vilniuje, Lukiškių aikštėje, miestiečiai išgirdo gal kiek neįtikėtinai skambantį pažadą: ateis diena, kai automobilių neturėsi...
Vilniaus darnaus judumo planas turėtų būti parengtas iki 2018 metų vidurio ir kainuos apie 430 tūkst. eurų.