Grąžinti parduotuvei netikusią ar nepatikusią prekę yra tekę daugeliui. Šis procesas gali kelti nemažai streso, nes ne visada aišku, kokios prekės gali būti grąžinamos, o kokios – ne. Prekybininkų patirtis rodo, kad grąžinimo srautai itin suaktyvėja po švenčių, kai į parduotuves grįžta netikusio dyd...
Mažmeninės prekybos taisyklės
15 straipsnių
Šventinis laikotarpis – dovanų metas. Tiesa, statistika ir gyventojų apklausos skelbia, kad vis dėlto dalis dovanų yra grąžinamos. Priežastys pačios įvairiausios: dovanų gautas daiktas tiesiog nepatinka, netinka dydis arba spalva, o gal gavote kelias tokias pat dovanas – tai keli dažniausiai pasitai...
Policija patikrino 6 alkoholio prekybos vietas. Visose svaigiųjų gėrimų parduota pirkėjams, jaunesniems nei leidžiama.
Prekių grąžinimas: grąžinti pavyks ne viską, prekybininkai turėtų pasistengti dėl aiškesnių taisyklių (2)
Daugeliu atvejų lietuviai internetinėse parduotuvėse perka drąsiai, žinodami, kad netikusias prekes galės grąžinti mažiausiai per 14 dienų terminą. Ir nors įstatymai tokią galimybę ir perkant internetu, ir fizinėse parduotuvėse iš tiesų numato, jie taip pat apibrėžia ir išimtis, bet jų vartotojai ne...
Nuo gegužės 1 dienos įsigalioja Mažmeninės prekybos taisyklių pakeitimai, numatantys supaprastintą kreipimosi į pardavėją procedūrą.
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (NMVT) Ekonomikos ir inovacijų ministerijos prašo griežtinti prekybos naminiais gyvūnais taisykles. Tarnybos direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Paulauskas sako, jog pardavėjai turėtų nurodyti gyvūno registracijos arba mikroschemos numerį.
Taip jau nutinka, kad kartais abejojame savo sprendimais dėl pirkinių – netiko dydis, nepatiko spalva, modelis, o galbūt sumokėjome kiek daugiau, nei ketinome. Tokiais atvejais dažnai turime teisę apsigalvoti ir grąžinti kokybišką prekę pardavėjui, tačiau klaidingos vartotojo arba pardavėjo žinios g...
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba reaguoja į artėjančią išpardavimų karštinę ir primena pagrindines vartotojų teises bei pateikia patarimus, ką daryti, kad „Juodasis penktadienis“ (angl. Black Friday) nesibaigtų tokiais pat juodais prisiminimais.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) didžiųjų švenčių išvakarėse primena keletą taisyklių, kurios gali būti naudingos įsisukusiems į pirkimų sūkurį.
Vartotojų teisės yra plati sritis, apimanti skirtingus prekybos būdus, numatanti skirtingas sąlygas ir terminus norint pasinaudoti viena ar kita teise, todėl natūralu, kad visuomenėje apie jas vis dar pasitaiko įvairiausių mitų. Klaidingai vadovaudamiesi šiais mitais vartotojai gali susidurti su sun...
Masinių išpardavimų dienų, vadinamų „Juodojo penktadienio“ ar kitais skambiais pavadinimais, populiarumas pamažu ateina į Lietuvos prekybos tradicijas. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastebi, kad siūlomomis nuolaidomis susigundę vartotojai vėliau itin aktyviai domisi galimybėmis grąžin...
Vartotojų teisės yra plati sritis, apimanti skirtingus prekybos būdus, numatanti skirtingas sąlygas ir terminus norint pasinaudoti viena ar kita teise, todėl natūralu, kad visuomenėje vis dar pasitaiko įvairių mitų, rašoma pranešime spaudai.
Artėjant šventėms visi susiduriame su didžiausiu iššūkiu – išrinkti originalias dovanas artimiesiems ir draugams.
Įpusėjus vasarai redakcijos priimamajame susikaupė klausimų apie nekokybišką aptarnavimą parduotuvėse ir kavinėse. Jų darbuotojai klientui ne visada pasiūlo tinkamą sprendimą, dažnai patys nežino, kaip elgtis kilus konfliktui.
Defektą turintį daiktą įsigiję pirkėjai kartais susiduria su gana neįprasta situacija – jiems gali būti pasiūlytas savotiškas dovanų čekis. Kokį sprendimą tokiu atveju priimti?