Trečiadienį redakciją pasiekė informacija, kad nuo rytojaus, ketvirtadienio, Baltarusija gali nebeįsileisti lietuviškų vilkikų ir uždrausti jų tranzitą. Nors kol kas oficialiai tokios informacijos niekas nepatvirtino, vežėjų atstovai tikina tokių gandų girdėję ir jau įspėję savo vairuotojus. Girdėję...
Mečislavas Atroškevičius
45 straipsnių
Vežėjų asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Mečislavas Atroškevičius sako nemanąs, kad tariamo Baltarusijos prezidento Aliaksandro Lukašenkos grasinimai dėl sankcijų Lietuvai ir Lenkijai turi pagrindą.
Lietuvos verslas veikiantis Baltarusijoje kol kas gyvena „laukimo režime“. Pastebima, kad užsienio investuotojai nerizikuoja ir stengiasi išlikti pasyviais stebėtojais. Ekspertų teigimu, Baltarusijos verslas yra glaudžiai susijęs su Rusija, tad net ir pasikeitus vadovams, Rusijos įtaka šaliai gali i...
Baltarusijoje tebesitęsiant protestams, darbuotojų streikams dėl prezidento rinkimų rezultatų, Lietuvos vežėjai susidūrė su iššūkiais – sunku susigrąžinti atostogų išvykusius trečiųjų šalių darbuotojus.
Baltarusijoje dėl masinių protestų atjunginėjamo interneto pasekmes pajuto ir šalyje veikiančios lietuviškos įmonės, tačiau didesnių gamybos procesų sutrikimų bendrovės nefiksuoja, rašo portalas 15min.lt.
Vežėjų atstovas: kai nuolat girdime, kad esame vergvaldžiai, negalime sėstis prie derybų stalo (113)
Verslo ir profesinių sąjungų santykiai dažnai vis dar išlieka itin įtempti. Pastaruoju metu Europos Sąjungos institucijas ir dideles Vakarų Europos transporto verslo bendroves užplūdo peticijos užsienio kalbomis, kuriose nuolat kartojama melaginga informacija apie neva vergijos sąlygomis dirbančius ...
Atsakingas požiūris. Vežėjų atsakas į profsąjungos veiklą: lankstinukai su Rusijos vėliava — gėda (32)
„Atsakingo požiūrio“ diskusijoje šįkart nagrinėjame verslo ir profesinių sąjungų santykius. Ar visada jie turi žvelgti iš skirtingų barikadų pusių? Kuo profsąjungos gali būti naudingos verslui ir kodėl Lietuvoje kyla daugiau konfliktų nei konstruktyvių dialogų? Pastaruoju metu Europos Sąjungos insti...
Lietuvos darbdaviai ieško darbuotojų užsienyje: dvi priežastys, kodėl statybose ir transporte sunku įdarbinti lietuvius (541)
Į Lietuvą atvykstantys darbuotojai iš trečiųjų šalių dažniausiai įsidarbina statybose arba transporto įmonėse. Šiuos sektorius atstovaujančių asociacijų vadovai tvirtina, kad ne tiesa, jog tokius darbuotojus įmonės mieliau įdarbina dėl mažesnių atlyginimų. Kaip teigia, lietuviai ypač laukiami, bet d...
Iš Baltarusijos į Lietuvą įvažiuoti laukia apie 1,1 tūkst. krovininių automobilių: eilėse stovi 8 valandas (16)
Iš Baltarusijos į Lietuvą įvažiuoti laukia apie 1,1 tūkst. krovininių automobilių, LRT radijui sako Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Mečislavas Atroškevičius.
Visi žinome, kad Europos Sąjunga (ES) remiasi keliomis pamatinėmis laisvėmis – yra susitarta, kad bendrijoje laisvai gali judėti kapitalas, prekės ir žmonės bei laisvai teikiamos paslaugos. Šiandien galima teigti, kad ES apgavo periferinių šalių verslininkus, pažeidė Stojimo sutartį ir atkišo špygą ...
Vyriausybei ketvirtadienį suteikus sveikatos apsaugos ministrui galimybę įvesti privalomą keturiolikos dienų izoliaciją atvykstantiesiems iš trečiųjų šalių, Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ vadovas sako, jog tai įmonėms atneš nuostolių, be to, vienos įmonės atvejis nėra...
Teisėsaugai antradienį sulaikius Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) prezidentą Valdą Sutkų, konfederacijos narės teigė svarstysiančios dėl tolesnės narystės organizacijoje.
Vėl ir vėl viešumoje linčiuojami pervežimų verslu užsiimantys verslininkai. Šį kartą – dėl neva daromo spaudimo vairuotojams, kad šie, perkeliant verslus į Lenkiją, pereitų dirbti į toje šalyje registruotas bendroves. Anonimas, pasivadinęs tolimųjų reisų vairuotoju, televizijai skundėsi, kad jam pas...
Kas laukia Lietuvos verslo? Ką ruošiasi daryti stambus, vidutinis ir smulkusis verslas tam, kad atsigautų? Kaip išsaugoti darbo vietas? Ar ši krizė – tikrai grėsmė demokratijai? Tai tik maža dalis klausimų, į kuriuos atsakymus buvo galima išgirsti Lietuvos verslo forume. Forume dalyvavo daugiau nei ...
Lietuvos vežėjai negali susimokėti už važiavimą Rusijos keliais: bankai dėl tarptautinių sankcijų stabdo pavedimus (125)
Kai kuriems šalies vežėjams bandant atsiskaityti už važiavimą Rusijos automobilių keliais rusiškoje „Platon“ sistemoje Lietuvos bankai stabdo pavedimus dėl pritaikytų tarptautinių sankcijų. Dėl to dalis vežėjų negali susimokėti už važiavimą Rusijos keliais.
Vežėjų kompanijos „Šarkutis“ vadovas Bonifacas Benetis sako, kad pervežimų įkainiai karantino laikotarpiu sumažėjo 10 proc. Tuo tarpu vežėjų asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Mečislavas Atroškevičius sako, jog papildomos bėdos vežėjus gali užgriūti po mėnesio ar kelių savaičių.
Dėl karantino Lietuvos vežėjai skaičiuoja, kad nuostolių tikrai bus ir jų patirs visi – tiek darbuotojai, tiek ir verslas. Nepaisant to, jų atstovas tikina, kad šiandien svarbiausia išlaikyti sveikus darbuotojus. Vis dėlto vairuotojų profesinė sąjunga pažymi, kad daugėja atvejų, kai darbuotojams nes...
Vežėjų asociacija „Linava“ mano, kad keleivių vežėjams būtina valstybės pagalba, kuri leistų po karantino atkurti keleivių vežimo paslaugą.
Koronaviruso pandemija paralyžiavo visą Europą. Stoja gyvenimas, prognozuojamas didžiulis ekonomikos nuosmukis. Su didžiuliais iššūkiais šiandien susiduria transporto sektorius.
Dėl koronaviruso valstybėms uždarius sienas, Lietuvos ir Lenkijos bei Lenkijos ir Vokietijos pasieniuose nusidriekė Lietuvos piliečių, bandančių grįžti namo, lengvųjų automobilių eilės. Jiems pargabenti buvo suorganizuotas traukinys iš Frankfurto, šiuo metu jau vykstantis į Lietuvą, ir keltas iš Zas...