Dvidešimtmetį minintis skaitomiausias naujienų portalas Lietuvoje DELFI tapo pirmąja įmone Lietuvoje, užregistravusia garsinį prekės ženklą.
METIDA
22 straipsnių
Rugsėjo 20–22 d. Saulėtekio akademiniame miestelyje antrąjį kartą vyks Vilniaus miesto hakatonas „Hack4Vilnius“. Jo tikslas – rasti naujus, inovatyvius sprendimus, kaip Vilnių paversti išmanesniu, sveikesniu, judresniu ir švaresniu miestu. Dalyviai galės siūlyti savo idėjas arba imtis spręsti vieną ...
Rugpjūčio 20 dieną „Lyros turgus“ ir „Linksmiausios šventės“ kviečia vaikus ir tėvelius į popietėlę su Kake Šmake, skelbia Šiauliuose dalijama skrajutė. Ir nors šį personažą nuo Linos Žutautės Kakės Makės skiria viena raidė, lankstinuko iliustracijose – vaikų pamėgta ir gerai žinoma herojė.
Prekės ženklai vis dar tiki, kad gali nusipirkti vartotojų dėmesį, nors tai nėra tiesa, sako SBA strateginio marketingo direktorė Olga Belova. Anot jos, prekės ženklai turi duoti, t. y. veikti taip, kaip nevyriausybinės organizacijos ir skirti visą savo dėmesį bei pastangas tam, kad spręstų realias ...
Birželio viduryje eteryje pasirodė telekomunikacijų bendrovės „Telia“ reklama su nauju šūkiu „Įdomiau tik gyvenimas“. Tačiau jos kūrybos užkulisiai iki šiol kelia aistras. Vytautas Chlebinskas, minimas kaip vienas iš scenarijaus autorių, tikina, kad jis prieštaravo tam, kad su jo kūriniu dirbtų ne j...
Elektroninė prekyba – populiariausias būdas pradėti ar vystyti verslą neinvestuojant lėšų į prekybos vietas, nesamdant darbuotojų ar išvengiant kitų, ankščiau atrodytų būtinų procesų, išlaidų, su kuriomis susiduria fizinės parduotuvės. Tačiau net ir šis iš pirmo žvilgsnio paprastesnis būdas verstis ...
Kai kurių prekės ženklų istorijos iš tiesų yra tarsi filmai, sako advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ vyr. teisininkė Liūnė Storoženkaitė. Pasak jos, kiekvienai jų galima priskirti ir tam tikrą žanrą, nes gindamos savo prekės ženklus įmonės įsivelia į detektyvus, veiksmo, ...
Prekės ženklas „Margarita“ iki šiol konkuruoja su tokio paties pavadinimo kokteiliu, sako „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė Ieva Čepononė. Per 30 bendrovės veikimo metų „Margaritai“ nepavyko nurungti žinomo kokteilio – „Google“ vaizdų skiltyje pirmiausia galima rasti gėrimų, picos ir tik tada v...
„Nesu mokėjusi už reklamą ir tikrai nesiruošiu to daryti“, – sako „Lapės vestuvės“ įkūrėja Laura Vagonė. Anot jos, žinia apie kuriamą verslą keliauja iš lūpų į lūpas, informacijos sklaidai pasitarnauja feisbuko paskyra, be to, „Lapės vestuvėms“ išgarsėti padėjo ir tai, kad laiku atsirado tinkamoje v...
Kasdieniame gyvenime reklamos yra visur – televizijoje, radijuje, laikraščiuose, taip pat internete ir bet kur viešosiose vietose, pavyzdžiui, ant pastatų fasadų, reklaminiuose stenduose ar parduotuvėse.
Nauji metai šviežiu vėjo gūsiu atpūtė naujovių į Lietuvos Respublikos prekių ženklų teisę – nuo 2019 m. sausio 1 d. prekių ženklų registravimo procedūra iš esmės suvienodinta su Europos Sąjungos (ES) prekių ženklo registravimo procedūra.
Plečiantis rinkai bei didėjant konkurencijai, dažnai kyla klausimas, kaip apsaugoti savo gamybos ar kūrybos objektą. Vis dėlto, prieš imantis gynybos ir apsaugos priemonių, svarbu išsiaiškinti, ar toks objektas laikytinas įstatymų saugomu kūriniu.
Ilgai naudojami ir seniai žinomi prekių ženklai vartotojams itin patinka. Dėl šios priežasties prekių ženklų teisė tokiems žinomiems ženklams suteikia reputaciją turinčio prekių ženklo statusą. Tai suprantama, kai įmonė itin daug investuoja į savo prekių ženklo žinomumą, jį intensyviai reklamuoja.
Tokie žodžiai kaip eskalatorius, jo jo, termosas, lėkščiasvydis, netgi heroinas jau seniai nekelia asociacijų su tam tikromis bendrovėmis. Nors anksčiau jie reiškė plačiai pripažintus ir sėkmingai paplitusius prekių ženklus, šiuo metu buvę teisių į juos savininkai nebereiškia jokių pretenzijų, nes y...
Europos Parlamentas (EP) jau nubalsavo už visuomenėje daug diskusijų kėlusius autorių teisių direktyvos atnaujinimus, kuriuose daugiausia dėmesio skirta 11 ir 13 straipsniams. Anot kritikų, jie daugiau teisių suteiks tik didelėms naujienų organizacijoms bei galimai prives prie interneto cenzūros. Vi...
Nors Lietuvoje daug kalbama apie jaunimo nedarbą, skaičiai sufleruoja ką kita. Remiantis statistikos biuro „Eurostat“ duomenimis, Europos Sąjungoje (ES) keturi iš penkių neseniai studijas baigusių specialistų randa darbą. Mūsų šalyje šis rodiklis netgi geresnis nei ES vidurkis – darbą po studijų ran...
Dirbtinis intelektas itin prisideda kuriant pažangias bei kasdienį gyvenimą gerinančias technologijas. Visgi būtina atkreipti dėmesį, kad įrenginiai su dirbtiniu intelektu, pavyzdžiui, savaeigiai automobiliai arba dronai, gali padaryti žalą turtui arba sužeisti žmogų. Reaguodama į tai, Europos Komis...
Kiekvienas gali tapti šių laikų signataru – tokia mintimi šiandien pristatytas šimtmečiui skirtas šriftas „Signato“, sukurtas pagal Lietuvos Nepriklausomybės Aktą. Žmonės, institucijos, organizacijos kviečiamos naudotis šiuo šriftu, pasirašyti savo deklaraciją ir pasiekti, kad Lietuva taptų daugiaus...
Technologijos paliečia vis daugiau kasdienio gyvenimo sričių. Iki šiol kūrybinė veikla dažnai buvo priskiriama išskirtinai tik žmogaus gebėjimams, tačiau jau egzistuoja kompiuterinės programos, gebančios rašyti straipsnius, kurti muziką bei tapyti paveikslus.
Dėl netvarkos pašto dėžutėje dažnas skuba kaltinti reklaminių laiškų siuntėjus. Ar tikrai vadinamasis „šlamštas“ akimirksniu savavališkai užpildo pašto dėžutes ir ar tų laiškų taip sunku atsikratyti, nusprendė asmeniškai išbandyti Valdemaras Kovalevskis, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir p...