Visapusę daugiabučių namų priežiūrą vykdantis „Mano BŪSTAS“ šiemet fiksuoja gerokai išaugusias naujų ir sugrįžusių klientų gretas. Bendrovės teigimu, tokį rezultatą pavyko pasiekti, nes klientai įvertino ženkliai pagerėjusią paslaugų kokybę bei tai, kad už tą pačią kainą gaunama daugiau naudų.
Mindaugas Genys
15 straipsnių
Visapusę daugiabučių namų priežiūrą vykdantis „Mano Būstas“ namų bendrojo naudojimo patalpų reikmėms pradėjo pirkti vėjo jėgainėse gaminamą žaliąją elektros energiją. Toks sprendimas įmonės klientams leis vartoti tvarią energiją, padės taupyti ir suteiks galimybę paprasčiau atsiskaityti už bendrojo ...
Lietuvoje ir užsienyje vis daugiau dėmesio skiriama šiuolaikiškiems viešųjų erdvių sprendimams. Spalvingos, originalios ir stilingos rekreacinės teritorijos, aktyvaus laisvalaikio zonos, skverai, parkai bei kitos erdvės tampa miesto veidą kuriančiomis detalėmis. Vienas tokių pavyzdžių – savotišku me...
Didžiausia šalies pastatų ūkio valdymo bendrovė „Mano būstas“ komunikacijos partneriais pasirinko agentūrą „Virtuozai“. Agentūrai patikėta „Mano būsto“ kasdienė viešoji komunikacija bei produktų kampanijos, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Mano BŪSTAS“ dar daugiau dėmesio ėmė skirti daugiabučių namų priežiūrai. Nuo šiol namų būkle rūpinasi ne bendrųjų kompetencijų vadybininkai, bet savo srities profesionalai - kvalifikuoti techniniai inžinieriai. Ekspertai paaiškino, kodėl tai svarbu ir kokią naudą dėl to pajus gyventojai.
Bene dažniausiai žiniasklaidoje minima daugiabučius administruojanti įmonė – „Mano būstas“. Tiesa, paprastai ji susilaukia neigiamo dėmesio: gyventojai skundžiasi jos teikiamų paslaugų kokybe, specialistų kompetencija, vykstančia bendrovės paslaugų skaitmenizacija. Tačiau „Mano Būstas“ direktorius M...
Šalyje vėl augant COVID-19 susirgimų skaičiui, bendrovė „Mano BŪSTAS“ stiprina pajėgas ir toliau nemokamai dezinfekuoja tas daugiabučių namų laiptines, kurių gyventojams oficialiai nustatyta koronaviruso diagnozė. Šią iniciatyvą finansuoja „Fondas Janukonis“.
Nerimaujant dėl antrosios koronaviruso bangos, o medikams jau dabar raginant imtis saugumo priemonių, daugiabučių namų priežiūros įmonė „Mano būstas“ yra visapusiškai pasiruošusi savo klientus aptarnauti saugiai, nuotoliniu keliu.
Įmonė „Mano būstas“, siekdama sumažinti pavojingo užkrato plitimą, atliko pilną antivirusinę dezinfekciją 150 daugiabučių namų laiptinių skirtinguose Lietuvos miestuose. Šią prevencinę priemonę bendrovė taiko ir toliau taikys nemokamai. Dezinfekciją finansuoja „Fondas Janukonis“ iš 200 000 eurų vert...
Bendrovė „Mano būstas“ kyla į kovą su korona virusu. Bendradarbiaudama su Sveikatos apsaugos ministerija atliks pilną antivirusinę dezinfekciją daugiabučių namų laiptinėse, kurių gyventojams nustatyta koronaviruso infekcija, rašoma pranešime spaudai.
Kai kuriose laiptinėse, kuriose gyvena koronavirusu užsikrėtę asmenys, bus atliekama dezinfekcija (9)
Bendrovė „Mano Būtas“, bendradarbiaudama su Sveikatos apsaugos ministerija atliks pilną antivirusinę dezinfekciją daugiabučių namų laiptinėse, kurių gyventojams nustatyta koronaviruso infekcija, rašoma pranešime.
Kol šalyje yra paskelbtas karantinas, daugiabučių namų priežiūros įmonė „Mano BŪSTAS” visus savo klientus kviečia nuotoliniu būdu jungtis prie išmaniosios būsto valdymo platformos „eBŪSTAS” ir būsto priežiūros klausimus spręsti greitai, patogiai ir, svarbiausia, saugiai - neišeinant iš namų, rašoma ...
Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, pirmieji Lietuvoje savo išmaniuosiuose įrenginiuose gali matyti, kiek sąskaitoje turi sukaupę lėšų, kurias gali panaudoti namo remontui. Tokios galimybės neteikia jokie kiti pastatų administratoriai, pranešė bendrovė.
Prakiuro daugiabučio stogas, sugedo liftas, o gal laikas keisti seną vamzdyną? Atlikti šiuos darbus galima tik pritarus gyventojų daugumai, nors neretai tam koja kiša namo bendrasavininkų pasyvumas ir nenoras dalyvauti susirinkimuose. Tačiau išeitis yra ir ją jau pradėjo įgyvendinti bendrovė „Mano B...
Anksčiau namuose įvykus gedimui gyventojai turėdavo skambinti telefonu, kad galėtų išsikviesti pagalbą, todėl neretai tekdavo palaukti, kol bus sujungti su atitinkamomis tarnybomis. Kai kurie važiuodavo į įmones patys ružegistruoti problemą. Dabar užtenka gedimą nufotografuoti telefonu ir nuotrauką ...