Vilniečius norima geriau parengti galimo karo ar kitų krizių grėsmėms, tad rudenį šimtai tūkstančių sostinės gyventojų turėtų sulaukti specialaus informacinio leidinio.
Mindaugas Lapinskas
24 straipsnių
Referendumas dėl dvigubos pilietybės nepavyko. Suskaičiavus absoliučią daugumą balsų, referendume dalyvavo 1 mln. 396 tūkst. 828 arba 59 proc. rinkėjų. Iš jų pilietybės pokyčiams pritarė 1 mln. 11 tūkst. 14 arba 73,9 proc. balsavusiųjų, tačiau to nepakako. Situacijos vertinimą LNK vidurdienio žinios...
Išnarstė pagrindinius konkurentus kovoje dėl prezidento posto: kortos gali būti gerokai sumaišytos (90)
Apklausos rodo, kad ateinančių metų prezidento rinkimuose didžiausia intriga vyks tarp Gitano Nausėdos, Ingridos Šimonytės ir Igno Vėgėlės. Kol dalis apžvalgininkų mano, kad antrojo turo gali ir neprireikti, kiti atkerta, kad intrigos rinkimuose daug, nes esą nežinia, kas antrajame ture mes iššūkį e...
Politikų bandymai vilioti rinkėjus „TikTok`e“ kelia skepsį: gundymų šokiais ar pokštais neužteks – reikia ir turinio (2)
Valiūkiškai šokantis Remigijus Šimašius, po merginos kūlversčio švarką nusimetantis Vytautas Mitalas ir moters sėdmenis pakeičiantis Tomo Vytauto Raskevičiaus veidas (pastarasis video buvo pašalintas – red. past.) – tokiais vaizdo filmukais jauno elektorato dėmesį „TikTok“ platformoje bando patraukt...
Baltijos rankinio lygoje (BHL) svarbias pergales iškovojo dėl kelialapių į atkrintamąsias varžybas kovojantys Lietuvos klubai. Pirmąsias dvi vietas, kurios garantuoja tiesioginį kelialapį į BHL finalinį ketvertą, praktiškai jau užsitikrino du Estijos klubai. Į ketvirtfinalius pateks 3-6 vietas užėmu...
Kandidatuodamas į prezidento postą Gitanas Nausėda sakė norintis vienyti tautą. Ar noras vienyti iš tiesų netapo skaldymu? Šią savaitę skelbta, kad „Globalios Lietuvos“ apdovanojimų laureatai atsisako priimti šį apdovanojimą iš prezidento Gitano Nausėdos. Komunikacijos specialistas Arūnas Armalis „D...
Kaip atrodo tipiška rinkodarinė pozicionavimo formulė? Mes būsime kompetentingi, žali, socialiai atsakingi, istoriški, draugiški ir daug kitokių panašių žodžių. Tačiau ši formulė negalioja politinėje komunikacijoje, nes žmonės nenori domėtis politikų programomis. Todėl politinėje komunikacijoje visą...
Prisipažinsiu, kad „Euroviziją“ vartoju panašiai, kaip eilinis Lietuvos gyventojas politiką. Kartą per savaitę pora valandų kažkur fone pamirga televizorius, portaluose skaitau antraštes, o su draugais kavinėje, aptarus darbo, vaikų ir kelionių naujienas, kas nors imasi samprotauti apie tinkamiausią...
Politinė reklama, kurioje TS-LKD kandidatė į Vilniaus miesto savivaldybę Goda Karazijaitė rankose laiko žiurkę, socialiniuose tinkluose sukėlė tikrą juoko bangą. Tai ne pirmas atvejis, kai politikų mėginimai patraukti rinkėjų dėmesį baigiasi skandalais ar pašaipomis.
Nei Selas, nei „Naktinės personos” nėra surengę tiek atsisveikinimo koncertų, kiek kartų buvo atsisveikinta su paskutiniu sovietiniu simboliu.
Lietuvos žvaigždės ir žvaigždutės nuolat rodo pavyzdį, kaip teisingai gyventi. Paskutinis dainininko Selo išsišokimas, žadant nokautuoti mergaitę, sukėlė pasipiktinimo bangą, kaip garsūs žmonės gali leisti sau šnekėti tokius dalykus.
Naujos liberalių pažiūrų partijos kurti nereikia – verčiau stiprinti esamą Liberalų sąjūdį (LS), LRT.lt teigia europarlamentaras Antanas Guoga.
Nekilnojamojo turto pardavėjai sako, kad norint paskatinti pardavimus, vienas iš efektyviausių būdų ne mažinti viso objekto kainą, bet pasiūlyti kokį nors vertingą „nemokamą“ priedą – būsto įrengimą, nuolaidą automobilio parkavimo vietai ar padovanoti sandėliuką.
Mažmeninės prekybos tinklui „Prisma“ traukiantis iš Lietuvos, rinkodaros ir komunikacijos ekspertas Mindaugas Lapinskas teigia, kad toks suomių verslininkų žingsnis didesnio poveikio mūsų šaliai neturės. Kita vertus, naujų žaidėjų Lietuvos mažmeninėje rinkoje tikėtis sunku.
Liberalų sąjūdžiui (LS) skęstant vis giliau, senieji šios partijos lyderiai, pavyzdžiui, partijos pirmininkas Remigijus Šimašius ir frakcijos Seime seniūnas Eugenijus Gentvilas, turėtų trauktis iš vadovaujančių pareigų. Tuomet LS atsinaujintų ir galėtų judėti pirmyn.
Lietuvos telekomunikacijų rinkoje trečiadienį atsiradus naujam prekės ženklui „Telia“, pakeitusiam „Omnitel“ ir „Teo“, rinkodaros specialistai prognozuoja, kad ateityje tokių permainų bus galima pamatyti ir daugiau. Nuo to esą gali laimėti ir verslas, ir vartotojai.
Legendomis apipintas prekybos tinklas „Lidl“ pagaliau pasirodė Lietuvoje. Pirkėjams, iškankintiems kelionių po Lenkijos bazes ir žiedinių kopūstų kainų lyginimo, pasiūlyta mėsos faršo už eurą, bananų už 60 centų bei kitų produktų neregėtomis kainomis.
Rinkėjams Liberalų sąjūdžio (LS) cirkas atrodė geriau nei Darbo partijos, todėl liberalus nemažai rinkėjų ir ketino palaikyti per Seimo rinkimus, teigia rinkimų konsultantas Mindaugas Lapinskas.
Vaikų tėvai vėl rašo atsišaukimus apie prekybon grįžusius „puponautus“. Rinkodaros žinovas, ISM universiteto dėstytojas Mindaugas Lapinskas „Žinių radijui“ teigė, jog visada atsiras žmonių, kuriems tai bus nepriimtina.
Darbinė praktika ir tyrimai rodo, kad darbo laikas nekoreliuoja su rezultatu, kurį žmogus gali pasiekti. Priešingai, specialistų teigimu, ilgos darbo valandos nesuteikia produktyvumo.