Pandemijai padiktavus nesuskaičiuojamą kiekį iššūkių verslui, įmonės vis dar ieško geriausių būdų, kaip adaptuoti savo rinkodaros strategijas ir sėkmingai pasiekti vartotoją. Viena iš tokių strategijų – bendros vertės kūrimas (angl. co-creation), leidžianti išeiti iš už organizacijos rėmų ir įtraukt...
Monika Mačiulienė
2 straipsnių
Didžiausioje šalies marketingo konferencijoje LiMA DAY Lietuva’20 – 14 pranešėjų iš viso pasaulio (2)
Diskusijas apie marketingo sektoriaus tendencijas kasmet kurstanti LiMA DAY Lietuva‘20 šiemet persikelia į virtualią erdvę. Jau 11 kartą organizuojamoje didžiausioje šalies marketingo konferencijoje gruodžio 9 d. kalbės 14 pranešėjų iš Lietuvos ir viso pasaulio, kurių prezentacijas apjungs bendros v...