Nuo ateinančių metų pavasario visame Baltijos regione pradėsiantis veikti LP EXPRESS paštomatų tinklas pristato naują, Latvijos ir Estijos rinkoms skirtą prekės ženklą. Kaimyninėse šalyse jis bus pažįstamas Unisend vardu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
New!
41 straipsnių
Prekybos tinklas „Lidl“ nauja reklamine kampanija kviečia sumaniai planuoti savo pirkinius ir išleisti dar mažiau. Norintys pigiau prisipildyti savo kasdienius pirkinių krepšius, turėtų ieškoti specialiais „1+1“ pakabukais pažymėtų įvairių prekių, kurių du vienetus galima įsigyti už vieno kainą. Tam...
Iš ekrano prabylantys močiutė ir senelis – naujausios prekybos tinklo „Lidl“ reklaminės kampanijos herojai. Šiltus prisiminimus dažnam sukeliantys „baba“ ir „diedas“ pasirinkti ne veltui – jie pasakoja apie privačius „Lidl“ prekių ženklus ir jų lietuvišką kilmę, taip nukeldami į nostalgijos kupiną v...
Nors Joną Valančiūną daugelis įpratę matyti atliekant dėjimus su krepšinio kamuoliu, naujoje televizijos reklamoje sportininkas atlieka perdavimus su obuoliu ir pomidoru. Taip atrodo naujoji „Lidl“ reklaminė kampanija, pristatanti šviežią lietuvišką derlių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Gegužė – laikas, kai šilumą skleidžia ne tik vis kaitresnė pavasario saulė, bet ir laukiamiausias dainų konkursas „Eurovizija“. Dešimtys įsimintinų dainų ir dar įspūdingesni koncertiniai pasirodymai kasmet prikausto šimtus tūkstančių televizijos žiūrovų visoje Lietuvoje. Atkreipti klientų dėmesį nau...
Pavasario orų temperatūrai pagaliau pasiekus dviženklį skaičių, vasaros laukimas tampa vis stipresnis. Vienu pirmųjų šiltojo sezono šauklių jau ne pirmus metus tampa „Lidl“ grilio kampanijos startas. Šiemet pagrindinė kampanijos žinutė „Skanu be kalbų“ pabrėžia, kad kepti paruošti kepiniai tokie ger...
Prekybos tinklas „Lidl“ vasario mėnesį pradeda su šmaikščia informacine kampanija, kurios centre – vartotojams itin svarbi maisto produktų kokybės ir ženklinimo tema. Tam, kad kampanija būtų kuo įdomesnė, vartotojai prie televizijos ekranų ir internete galės stebėti žaismingą personifikuotų aukščiau...
Lyginamoji reklama – tai reklamos pobūdis, kuomet rodomos ir palyginamos ne tik reklamos iniciatoriaus, bet ir konkurento prekės ir (ar) paslaugos, tenkinančios tuos pačius poreikius ir (ar) skirtos tiems patiems tikslams. Būtent su tokia reklama „Lidl“ pradeda šiuos metus ir savo klientams skelbia:...
Ar įmonėje jau aptarėte, ką Kalėdų proga dovanosite verslo partneriams? Kažką valgomo? O gal kaip tik nevalgomo? Šiandien startavusioje „Tele2 Verslui“ reklamoje su humoru vaizduojama verslo kasdienybė šventiniu laikotarpiu: nuo galvosūkio, ką padovanoti tapus slaptuoju Kalėdų seneliu iki tradicinių...
„Lidl“ rinkodaros vadovė: kaip reklaminė frazė tampa liaudies folkloru ir kodėl jie sau gali leisti juokauti drąsiau už kitus (1)
„Norėčiau atsijungti, paskaityti knygų, pavažinėti po vynines, pavalgyti gero maisto, pasideginti“, – artimiausios savaitės planus vardija Ispanijoje, kaimuke šalia Barselonos, besiilsinti „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė. Prieš akis – nauja pradžia: vasarą įmonės org...
Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ rudenį pasitinka su naujais kūrybos ir komunikacijos partneriais. Vasarą įmonės organizuotą kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra „New!“, o komunikacijos agentūros konkursą – dvi agentūros: ilgamečiai įmonės partneriai „co:agency“ ir pirmą kartą su „Lidl“ bend...
Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centras (PPPKC) visuomenei pristato savo vizualinį identitetą ir logotipą. Pastarajame vaizduojamos keturios besijungiančios monetos atkreipia dėmesį į bendradarbiavimo bei skaidrių procesų svarbą – pamatines PPPKC vertybes. Centras savo vizualinį identitetą k...
Skaitmeninės rinkodaros agentūra „SuperYou“ praneša apie pasikeitusią akcininkų struktūrą – esamų dalininkų Tomo Ramanausko ir Maksim Kuzmin gretas papildė agentūros vadovas Mindaugas Lataitis ir verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė.
Antrą kartą vykstantis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT’21“, šiemet nagrinėjantis atsakingos kūrybos temą, iš viso sulaukė 168 reklamos ir dizaino kūrėjų darbų, iš kurių 59 pateko tarp finalininkų.
Kaip bus 2021-aiais? Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ bendrasavininkas ir strategas, o taip pat naujienlaiškio apie įdomias rinkos įžvalgas, atradimus, supratimus „Dėmes!o“ autorius paruošė 2021-ųjų tendencijų raportą rinkodaristams, komunikatoriams ir verslams, kuriems aktualu įvairios ...
Po karantino įsikūrusi reklamos agentūra „MÃRIOS“ į vieną kūrybinę komandą apjungė reklamos profesionalus, žinomose reklamos agentūrose dirbančius jau beveik du dešimtmečius.
Komunikacijos agentūra „Berta&“, mėnesio pradžioje žengusi netradicinį žingsnį ir pradėjusi savo pačios reklamos kampaniją, nuo šiol pradeda rengti ir tinklalaidę apie komunikaciją.
Šiandieninėje rinkoje vis dar vyrauja įsitikinimas, kad aiškiai matomas ir lengvai atpažįstamas prekės ženklas yra vienintelis kelias į vartotojų širdis. Tą rodo ir faktas, kad kontroliuojant konkretaus prekės ženklo matomumą dažnai siekiama kontroliuoti ir šios prekės vartojimą. Vis dėlto, ekspertų...
200 komunikacijos kūrėjų darbų – tokio skaičiaus paraiškų sulaukė kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ organizatoriai, praėjusią savaitę pabaigę ankstyvąjį komunikacijos, audiovizualinės bei skaitmeninės kūrybos, grafinio dizaino ir reklamos konkurso paraiškų priėmimo etapą. Kūrybinių industrijų bendruom...
Besibaigiant iššūkių kupinam karantino etapui, prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pradeda pozityvią įvaizdinę kampaniją su nauju šūkiu „OZAS pakelia nuotaiką“. Kampanijos akcentas – teigiamos emocijos, kurias visada gali sužadinti apsilankymas prekybos ir pramogų centre. Pagrindinė kampanijos žinutė...