Diskusija apie praktinius sprendimus, kaip turėtų būti transformuojamas verslas. Dalyviai: Klaudijus Ambrožas, „Watalook“ direktorius, bendraįkūrėjis; Pijus Makarevičius, „Baldai1.lt“ ir „Funiture1.eu“ direktorius, steigėjas; Eglė Bareikaitė-Trepšienė, „Scobie & McIntosh“ generalinė direktorė.
Next Economy
12 straipsnių
Apie tai, kaip reikia transformuoti verslą diskutuoja „Amber Food“ grupės direktorius, valdybos pirmininkas ir Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentas Gediminas Balnis, „Robert Kalinkin“ įkūrėjas ir kūrybos vadovas Robertas Kalinkinas, „Rocketo“ įkūrėjas Arūnas Matačius.
E. komercija COVID-19 laikotarpiu pagavo naują pagreitį. Ji kitokia, o COVID-19 atvedė 2030 m. į 2020 m. Klientų pirkimo įpročiai pasikeitė. Verslas, kuris geriausiai prisitaiko prie naujų pokyčių, išgyvena sėkmės laikus. Pranešime pasidalinsime įžvalgomis ir patarimais, kurie padės įmonėms išlikti ...
Verslo finansavimo paieškos pandemijos metu tampa ne ką mažesniu iššūkiu nei tinkamos strategijos parengimas. Keičiasi verslo finansavimo priemonės, atsiranda naujų galimybių pasinaudoti valstybės pagalbos priemonėmis. Įmonėms, tiek susiduriančioms su sunkumais, tiek ir sėkmingai veikiančioms, kyla ...
Verslo profesionalai pasidalino, kaip sėkmingai gyvuoti pandemijos metu: silpniausia vieta yra žmogus (8)
2021 metų vasarį vykusioje konferencijoje „Next Economy 2021“ verslo profesionalai dalijosi įžvalgomis, kaip keisti verslo strategiją ir sėkmingai gyvuoti šiuo neįprastu laikotarpiu. Tad,kokie pokyčiai ištiko tokias įmones, kaip „Barbora“, „Eddy Travels“ bei „CityBee“?
„Visi mes pastebime ir savo vartojime, ir savo versle, kad vartotojai kardinaliai pasikeitė. Pasikeitė, ką mes perkame, kaip mes perkame, kiek mes perkame ir kur mes perkame. Tačiau giliau pasižiūrėjus, drįstu teigti, kad nėra nė vieno atsiradusio fundamentaliai naujo vartotojo elgsenos pokyčio. Ką ...
Pandemija sujaukė medijų vartojimo įpročius: kaip verslui tuo pasinaudoti ir tapti dar labiau matomu? (1)
Prasidėjusi pasaulinė pandemija atnešė didelių ir greitų pokyčių medijų vartojime. Keitėsi vartotojas, verslo poreikiai, turinys. „Delfi“ tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė pranešime pasakoja, kad mūsų dar laukia.
Delfi rytas. Duomenų nutekinimo skandalas išryškino senas spragas: ar Lietuvos įmonės pasiruošusios saugoti savo klientus? (2)
Didelio visuomenės dėmesio sulaukęs „Citybee“ klientų duomenų nutekėjimo atvejis visiems priminė duomenų apsaugos svarbą. Kaip apsaugoti savo duomenis ir kaip elgtis įmonėms, kurioms juos patikime? Apie tai laidoje pasakos „Baltic Amadeus“ technologijų direktorius Vitalis Kavaliauskas. Skaitmeninėje...
Naujausios technologijos, „blockchain“, dirbtinis intelektas, papildyta realybė – tai neišvengiamai artėjančio kiekvieno verslo inovacijos. Kas bus pirmi, tie pasiims didžiausią dalį sėkmės – teigė „BZN start“ organizuotos konferencijos „Next Economy“ pranešėjai. Tad ką daryti, norint būti pirmiems ...
Daugeliui ketvirtoji pramonės revoliucija dar tėra pranašystė, utopija, lakios fantazijos vaisius ar į akis pučiama migla. Kad ir kaip pavadinsi, tačiau įžvalgiausieji įsitikinę – tai ne ateitis, o jau šių dienų realybė. Apie tai, kokį technologijų nulemtą pasaulinį ir vietinį perspektyvų scenarijų ...
Ne fantastinio filmo, o rytdienos scenarijus: dirbtinis intelektas, virtuali realybė ir „blockchain“ revoliucija (9)
Filmo „Bėgantis skustuvo ašmenimis“ tęsinyje netrūksta gilių pamąstymų apie žmogaus egzistenciją ir dirbtinio intelekto svarbą visuomenėje. Tai, ką šiandien matome Lietuvos kino teatruose, jau greitai galėsime pritaikyti realybėje. Dirbtinis intelektas, robotika, „blockchain“ technologija žada tikrą...
Visuomenė ir verslas nerimauja, kad dirbtinis intelektas ir robotika sunaikins daugiau darbo vietų, nei sukurs. Ar tai blogos naujienos, o gal kaip tik naujų galimybių ir klestėjimo era?