Per Velykas išvykdami lankyti artimųjų pasiimame tiek daiktų, kad jų talpinimas į automobilį tampa tikru išbandymu. Bagažinės ne visada pakanka, todėl daiktų ryšulėlius tenka rikiuoti bei kaišioti ir transporto priemonės salone. Neretai dėl netinkamų gabenimo sąlygų, pasiekę kelionės tikslą pamatome...
NielsenIQ
15 straipsnių
Visuomenės poreikis prisidėti prie kitų žmonių gerovės prieš šventes gerokai ūgteli – gyventojai sąmoningai arba atsiliepdami į prašymus skiria asmenines lėšas, daiktus ar laiką. Baltijos šalių gyventojų aukojimo įpročiai skiriasi nedaug, tačiau Lietuvos žmonės, lyginant su latviais ir estais, rečia...
Nors didelė dalis mūsų visuomenės neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio, tačiau sociologiniai tyrimai rodo, kad 26 proc. 16-64 metų amžiaus Lietuvos gyventojų nevairuoja. Ekspertai įvardija dvi priežastis, kodėl mūsų šalies žmonės atsisako galimybės sėsti prie vairo: atsiranda vis daugiau alternaty...
Baltijos šalių gyventojų apklausa rodo ryškų pokytį Lietuvos gyventojų įpročiuose ieškant akcijų parduotuvėse – daugiausia žmonių pasiūlymus medžioja mobiliosiose programėlėse, antras populiariausias pasirinkimas – prekybos tinklų portalai. Vienas iš šios tendencijos variklių – didesnis jaunų žmonių...
Didelė dalis nelaimių keliuose įvyksta ne tik dėl eismo sąlygų ar vairavimo įgūdžių stokos, bet ir dėl vairuotojų neatidumo bei išsiblaškymo. Tyrimo duomenys rodo, kad Lietuvos žmones prie vairo labiausiai blaško jų bendrakeleiviai, o Latvijos ir Estijos gyventojus – pašaliniai garsai. Lyginant su k...
Lietuvos vairuotojai jau nebetoleruoja kelių eismo taisyklių pažeidėjų ir stengiasi savo veiksmais juos sudrausminti. Tyrimo duomenys rodo, kad didžioji dalis vairuojančių žmonių netinkamai besielgiančius vairuotojus „auklėja“ naudodami transporto priemonės garsinį signalą arba bando atkreipti kito ...
Vasarą atostogauti išvažiuojame ne tik mes, bet ir mūsų augintiniai. Į kelionę su keturkoju šeimos nariu dažniausiai išvažiuojame automobiliu, kuris neretai augintiniui tampa tikru išbandymu. Kokie yra mūsų šalies keliautojų su gyvūnais įpročiai ir kaip teisingai vežtis augintinius automobilyje, pra...
Kelioms sekundėms į pašalinius veiksmus nukreiptas vairuotojo dėmesys dažnai baigiasi eismo nelaime. Tyrimo duomenys rodo, kad Lietuvos vairuotojus kelyje dažniausiai blaško plepūs bendrakeleiviai, pašaliniai garsai ir transporto priemonėje vaikų keliamas šurmulys. Svarbu žinoti, kad vasaros mėnesia...
Kelis kartus per parą besikeičiantys pastarųjų dienų orai visiems eismo dalyviams mūsų šalyje tapo nemenku išbandymu. Prašvitus skaisčiai kalendorinio pavasario saulei ne vienam vairuotojui teko prisiminti nemalonų akinančių spindulių poveikį, kai saulės apšviestame ruože kiti eismo dalyviai tampa n...
Lyginamoji reklama – tai reklamos pobūdis, kuomet rodomos ir palyginamos ne tik reklamos iniciatoriaus, bet ir konkurento prekės ir (ar) paslaugos, tenkinančios tuos pačius poreikius ir (ar) skirtos tiems patiems tikslams. Būtent su tokia reklama „Lidl“ pradeda šiuos metus ir savo klientams skelbia:...
После того как Беларусь ввела безвизовый режим для жителей соседних стран, в Литве активнее контрабандой стали заниматься физические лица, сказал глава Национальной ассоциации производителей табачных изделий Арнас Невераускас. Он предлагает ограничить количество ввозимых сигарет до 40 за один проезд...
Baltarusijai palengvinus procedūras Lietuvos gyventojams patekti į šią šalį, pastebime, kad smarkiai suaktyvėjo fizinių asmenų vykdoma kontrabanda, sako Nacionalinės tabako gamintojų asociacijos vadovas Arnas Neverauskas. Jis siūlo įsivežamų iš Baltarusijos cigarečių kiekį apriboti 40 vienu sienos k...
Maisto prekėms toliau brangstant ekspertai siūlo vartotojams kritiškiau pažvelgti ir į savo elgseną, o prekybos tinklams jie prognozuoja agresyvią kovą dėl vis labiau pradedančių taupyti pirkėjų. Kai kurie specialistai perspėja, kad ilgainiui sumažėsiantis bendras infliacijos lygis gali pareikalauti...
Augančių kainų ir infliacijos akivaizdoje vis daugiau žmonių nejaučia užtikrintumo ir stabilumo savo finansine padėtimi. Būtiniausių prekių kainų kilimo emocinis suvokimas viršija faktinį, o tai lemia sparčiai besikeičiančius vartotojų įpročius ir pasirinkimus: prioritetas teikiamas prieinamai kaina...
Karas ir infliacija pirkėjų sąmonėje išstūmė COVID, o visa trijulė iš esmės pakeitė pirkėjų įpročius, kurie pradėjo parduotuvėse lankytis rečiau ir perka produktų ilgesniam laikui, be to daug atidžiau stebi kainas, rodo rinkos tyrimų kompanijos „NielsenIQ“ surinkti duomenys.