Verslai turi nerašytą pareigą ne tik gerinti šalies, kurioje veikia, ekonominius rodiklius, bet ir remti socialines iniciatyvas, nes įmonės dažnai pačios prisiima įtakingų visuomenės subjektų vaidmenį. Šis reiškinys itin ryškus regionuose, kuriuose pagalbos reikia daugybei organizacijų bei šeimų, o ...
Nordcurrent
47 straipsnių
Lietuviško verslo vadovė papasakojo, kodėl svarbu remti bendruomenes – tai įvairiapusė nauda visiems (1)
Dauguma lietuviškų verslų vienaip ar kitaip prisideda prie socialinės veiklos ir padeda likimo nuskriaustiesiems. Vieni tai vertina, kaip reklamos galimybę, kiti – siekį padėti, kai gali, treti – paramą įtraukia į metų planus ir vykdo, kaip vieną iš verslo tikslų. Pavyzdžiui, lietuviška kompiuterini...
Žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ pristato kilnią paramos iniciatyvą mažiau galimybių turintiems vaikams ir jaunuoliams – „Įkvėpti ateičiai“. Šia programa siekiama suteikti jiems reikalingą švietimą, padėti įveikti socioekonominus ir kitus iššūkius bei sudaryti sąlygas skleistis jų pote...
Lietuvoje vis dar gausu vaikų ir paauglių, augančių skurdo sąlygomis bei nepasiturinčiose šeimose. Kai kurie iš jų įninka į kenksmingų medžiagų vartojimą bei imasi nusikalstamos veikos ypač ankstyvame amžiuje. Tam kelią užkirsti bando fondo „Padėk gatvės vaikams“komanda. Jo vadovas Gediminas Tvarijo...
Jau šį šeštadienį Vilniuje vyks septintoji „Tech mugė“ – stipriausių informacinių technologijų (IT) srities darbdavių renginys. Jame kasmet ryškiausi šalies IT darbdaviai lankytojams pristato savo įmones stenduose ir kviečia susipažinti su darbo galimybėmis. Šiemet prie mugės prisijungia ir nauji da...
Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja Aušra, kuri pasakoja į mobilųjį telefoną parsisiuntusi lietuvių kompanijos „Nordcurrent“ kurtą žaidimą, kuriame realiu laiku galima žaisti su žmonėmis iš viso pasaulio. Ji sako nemaloniai nustebusi, kai pamatė, jog tautiečių žaidimas yra prieinamas ir žaidėjams iš Rusij...
Didžiausia lietuviško kapitalo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ įsigijo Švedijos žaidimų studiją „River End Games“. Geteborge žaidimus kurianti studija – jau trečiasis lietuvių pirkinys. „Nordcurrent“ dar 2018 m. ir 2021 m. įsigijo dvi Ukrainoje veikiančias įmones, rašoma pranešime ži...
Pasaulinėje žaidimų kūrėjų industrijoje Vilniaus vardo papildomai pristatinėti nereikia. Lietuvos sostinėje veikia aibė įmonių, kurios kuria ir parduoda žaidimus viso pasaulio žaidėjams. Jau eilę metų vykstantis ekosistemos progresas į miestą pritraukė ne tik būrį talentų iš Vakarų Europos valstybių...
Pasaulinė žaidimų pramonė įkainota 159,3 mlrd. dolerių ir daugiau nei dvigubai viršija filmų bei muzikos industrijų vertę, rodo 2023 m. duomenys. Vidutiniam žaidėjo amžiui pasaulyje paaugus iki 35 metų, vis daugiau Lietuvos kūrėjų ir IT specialistų savo karjerą kreipia į šią rinką. Aukštųjų technolo...
Lietuviškos žaidimų kūrybos ir leidybos studijos „Nordcurrent“ pajamos pernai siekė 89,05 mln. eurų ir palyginti su 2021 metų rezultatais (62,75 mln. eurų) augo 42 proc., rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kovo 4 d. Lietuvos žaidimų kūrėjų apdovanojimuose „LT Game Awards 2022“ geriausiu žaidimu mobiliesiems įrenginiams buvo išrinktas „Naujasis Hanzos kelias“. Jis kviečia pakeliauti po XIII-XX a. Kauną ir įveikti galybę iššūkių. Žaidimo dalyviai aplankys Kauno pilį, Rotušę, Perkūno namą, Pažaislio vien...
Farmacijos įmonė „Lex Ano“, vykdanti lygiagretų vaistų importą iš kitų ES šalių, pasirinko komunikacijos partnerius. Jais tapo agentūra „Agency 1323“, kuri teiks „Lex Ano“ strategines konsultacijas bei rūpinsis komunikacija Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Per metus Lietuvos žaidimų industrijoje dirbančių darbuotojų skaičius paaugo 70 procentų, ir šiuo metu čia dirba beveik 2,5 tūkst. darbuotojų. Tai netgi daugiau, nei Australijoje. Nors didžiausias pokyčio variklis tebebuvo iš Baltarusijos persikeliančios įmonės, pastebima, kad į Lietuvą vis dažniau ...
Praėjusį savaitgalį daugiau nei 100 valstybių visame pasaulyje sukvietė žaidimų kūrybos profesionalus ir mėgėjus į kasmetinį renginį „Global Game Jam“. Lietuviai buvo vienais pasaulinių pradininkų, tokio tipo hakatonus pradėję organizuoti daugiau nei prieš 20 metų, o pastarąjį dešimtmetį „LT Game Ja...
Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš ...
Nuo pandemijos pradžios sparčiai didėjanti žaidžiančiųjų mobiliaisiais bendruomenė dabar jungia apie 2,7 mlrd. žmonių visame pasaulyje. Vien tik žaidimų išmaniesiems įrenginiams industrijos apyvarta 2022 m. siekė apie 87,8 mlrd. eurų. Kokias mobiliųjų žaidimų tendencijas galimai išvysime ką tik pras...
Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose. Ne paslaptis, jog iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos sprendimus. Didžiausia vaizdo žaidimų studija Lietuvoje „Nordcurrent“ drauge su kavinių tinklu „Vero Cafe“ pradeda naują darbdavio komunikacijos kampaniją. Kvietimas kurti pasaulin...
Seniausia ir didžiausia žaidimų studija Lietuvoje „Nordcurrent“ švenčia 20 metų veiklos gimtadienį – nuo žaidimų kūrimo konsolėms iki pasaulinės sėkmės, rašoma pranešime spaudai.
Kompiuteriniai žaidimai padeda atsipalaiduoti ir studentui, ir ilgamečiui darbuotojui. Tik vieni įtraukia taip, jog prarandama elementari laiko nuovoka. Kiti užmirštami įveikus vos keletą lygių. Sėkmingo žaidimo elementai slypi taisyklėse, kurias žinant, galima bandyti įgyvendinti savo žaidimo idėją...
Dažnas turi sukurti savo kompiuterinį žaidimą, tik bėda – dažniausiai svajonės būna per didelės, pasakoja žaidimų kūrėjas Dmitrijus Babičius. Jis taip apibūdino žaidimų kūrimo procesą: atlikus 90 proc. darbo, lieka dar 90 procentų darbo. Dabar vaikinas užsimojo JAV rinkai pasiūlyti kortų žaidimą – p...